wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

DESIGN MANAGEMENT ZARZĄDZANIE STRATEGIĄ, PROCESEM PROJEKTOWYM I WDRAŻM


BEST K.

wydawnictwo: WYDAWNICTWO NAUKOWEN, 2009, wydanie I

cena netto: 105.54 Twoja cena  100,26 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Publikacja wprowadza czytelników w najważniejsze aspekty wiedzy, praktyki i metodyki w zakresie zarządzania wzornictwem. Szczególną uwagę poświęca tworzeniu strategii, organizacji procesu projektowego i nadzorowi nad wdrożeniem nowego produktu.

Zarządzanie strategiami wzornictwa, procesami projektowymi i rozwojem nowych produktów to temat skomplikowany. Jego rola we współczesnym świecie wzrasta, firmy i korporacje zaczynają stopniowo postrzegać design jako integralną część procesu decyzyjnego. Książka przedstawia ogólne tło dyscypliny, a następnie opisuje poszczególne etapy wykorzystania wzornictwa w biznesie. Znajdziemy w niej ważne pytania zachęcające do namysłu, fachowe studia przypadku, a także wywiady ilustrujące opisywaną wiedzę. Omawia również najważniejsze umiejętności, które łączą zarządzanie kreatywnością, teorię akademicką i praktykę zawodową.

Partner merytoryczny: Instytut Wzornictwa Przemysłowego.


Kathryn Best

Z wykształcenia architekt. Zajmowała się doradztwem w zakresie architektury, wnętrz oraz marki (m.in. w firmach HOK, RTKL oraz Wolff Olins) i współpracowała z wieloma klientami (m.in. Orange oraz Starbucks). Jej rola polegała na przekładaniu marki na trójwymiarową przestrzeń oraz trosce o skuteczną realizację koncepcji wzorniczych.

Obecnie pełni funkcję Course Leader w zakresie zarządzania wzornictwem na University College for the Creative Arts w Farnham. Wcześniej była wykładowcą Bartlett School of Architecture, Royal College of Arts w Londynie oraz Parsons School of Design w Nowym Jorku.


216 stron, oprawa miękka, Format: 22.2x30.0cm

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- METODY PODEJMOWANIA DECYZJI FINANSOWYCH ANALIZA PRZYKŁADÓW I PRZYPADKÓ
SIERPIŃSKA M. JACHNA T.

- EKONOMICZNE I PRAWNE ASPEKTY UPADŁOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW
RED. PRUSAK B.

- RENTOWNOŚĆ A WYPŁACALNOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTW
STĘPIEŃ K.

- NOWOCZESNE METODY PROGNOZOWANIA ZAGROŻENIA FINANSOWEGO PRZEDSIEBIORSTW
PRUSAK B.

- ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
TROCKI M. GRUCZA B. OGONEK K.

- ZARZĄDZANIE FINANSAMI PROJEKTU EUROPEJSKIEGO
DYLEWSKI M. FILIPAK B. GURANOWSKI A.

- ZARZĄDZANIE FINANSAMI PRZEDSIĘBIORSTW
RED. KARPUŚ P.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022