wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:
polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:
Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:
o księgarni
koszty wysyłki
kontakt
Cookies na stronie
 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
786 816 370

MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW. WSKAZÓWKI DLA MENEDŻERÓW


PIETROŃ-PYSZCZEK A.

wydawnictwo: MARINA, 2007, wydanie I

cena netto: 43.50 Twoja cena  41,33 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W literaturze dotyczącej zarządzania mówi się o fenomenie zaangażowania pracowników, rozważając go jako potencjalne źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw. Wskazuje się jednocześnie, że zaangażowanie to bezpośrednio wynika z umiejętności motywacyjnego oddziaływania na pracowników.

Prezentowana publikacja jest zbiorem podstawowych zagadnień dotyczących problematyki motywowania ludzi w procesach pracy. Głównym celem jej powstania było przedstawienie złożonych problemów kształtowania motywacji pracowniczej w sposób jasny i zrozumiały dla każdego Czytelnika tak, by ułatwić ich rozpoznawanie i rozwiązywanie w praktyce zarządzania przedsiębiorstwem, jak również zachęcić i przygotować do bardziej pogłębionych studiów w tym zakresie.

W książce przedstawiono wiedzę w sposób skondensowany, dzięki czemu może ona stanowić swoisty przewodnik dla menedżerów poszukujących sposobów aktywizowania swoich podwładnych.

Publikacja ta zwraca uwagę na sytuacje i zjawiska zagrażające skuteczności systemu motywacyjnego w przedsiębiorstwie, prezentując jednocześnie odpowiednie działania o charakterze profilaktycznym. Pokazuje przy tym, że nawet relatywnie wysokie opłacanie pracy ludzi nie gwarantuje wysokiego poziomu ich zaangażowania i lojalności wobec pracodawcy.
Forma prezentacji, w tym jej zwięzłość i prosty język, powoduje, że oddawana w ręce Czytelnika pozycja, może być także traktowana jako materiał pomocniczy w rozmaitych przedsięwzięciach edukacyjnych organizowanych przez służby personalne w przedsiębiorstwach lub przez firmy szkoleniowe. Studentom zarządzania może być polecana jako repetytorium systematyzujące wiedzę przed egzaminami oraz pomoc w przygotowywaniu prac licencjackich i magisterskich.


Spis treści:

WSTĘP


ROZDZIAŁ I
MOTYWOWANIE W PROCESIE ZARZĄDZANIA
1.1. Istota motywacji i jej odmiany
1.2. Motywacje pracownicze - przegląd koncepcji motywowania
ROZDZIAŁ II
NARZĘDZIA I PODMIOTY MOTYWOWANIA W PRZEDSIĘBIORSTWIE
2.1. Klasyfikacja, cele i zasady stosowania narzędzi motywowania
2.2. Wpływ kadry kierowniczej na przebieg procesu motywowania
ROZDZIAŁ III
WARUNKI PODNOSZENIA SKUTECZNOŚCI MOTYWOWANIA
3.1. Cele przedsiębiorstwa a wymagania stawiane pracownikom
3.2. Oczekiwania pracowników i możliwości ich diagnozowania
ROZDZIAŁ IV
WYNAGRADZANIE PRACOWNIKÓW
4.1. Składowe wynagrodzenia i ich funkcje
4.2. Motywacyjne znaczenie wyboru formy płac
4.3. Kształtowanie polityki płac w przedsiębiorstwie
ROZDZIAŁ V
PARTYCYPACJA PRACOWNICZA JAKO NARZĘDZIE MOTYWOWANIA
5.1. Podstawowe formy uczestnictwa pracowników w procesach regulacyjnych przedsiębiorstwa
5.2. Kreowanie zaangażowania pracowników przez partycypację finansową
ROZDZIAŁ VI
SATYSFAKCJA PRACOWNICZA I PROBLEMY JEJ DIAGNOZOWANIA
6.1. Czynniki kształtujące satysfakcję pracowników
6.2. Badanie poziomu satysfakcji pracowników
ROZDZIAŁ VII
DYSFUNKCJE PROCESU MOTYWOWANIA
7.1. Symptomy nieprawidłowości w sferze motywacyjnej
7.2. Identyfikacja przyczyn spadku skuteczności motywowania
LITERATURA
SPIS RYSUNKÓW
Spis tabel

 


144 strony, B5, miękka oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- STRATEGIE ZARZĄDZANIA KAPITAŁEM OBROTOWYM NETTO W PRZEDSIĘBIORSTWACH
WAWRYSZUK-MISZTAL A.

- PSYCHOLOGIA MOTYWACJI
RHEINBERG F.

- MOTYWACJA POD LUPĄ PRAKTYCZNY PORADNIK DLA SZEFÓW
NIEMCZYK A. NIEMCZYK A. MĄDRY J. WRĘGA M. ILUSTRACJA

- EMOCJE I MOTYWACJE
PARKINSON B.

- 365 SPOSOBÓW NA CODZIENNE MOTYWOWANIE I NAGRADZANIE PRACOWNIKÓW
PODMOROFF D.

- RYZYKO KREDYTOWE A WARTOŚĆ FIRMY. POMIAR I MODELOWANIE
KRYSIAK Z.

- O KROK DALEJ JAK MOTYWOWAĆ PRACOWNIKÓW
BRADY C. MACLEOD D.

- MOTYWACJA DROGA DO SKUTECZNYCH DZIAŁAŃ
GORMAN T.

- ANATOMIA BIZNESU MOTYWACJA
ADAIR J.

- 16 PRAGNIEŃ ANALIZA MOTYWACYJNA
REISS S.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone BAZAR WIEDZY /KNOWLEDGE BAZAAR/ www.bankowa.pl 2000-2014