wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:
polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:
Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:
o księgarni
koszty wysyłki
kontakt
Cookies na stronie
 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
786 816 370

KONSUMENT NA RYNKU. ZACHOWANIA, MODELE, APLIKACJE


SMYCZEK S. SOWA I.

wydawnictwo: DIFIN, 2005, wydanie I

cena netto: 55.00 Twoja cena  52,25 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

We współczesnej gospodarce rynkowej konsument odgrywa bardzo ważną rolę. To on swoimi decyzjami potwierdza lub podważa zasadność przyjętych kierunków działania przedsiębiorstw i w znacznym stopniu określa ich siłę ekonomiczną. Zamierzeniem autorów książki było kompleksowe ukazanie złożonej problematyki związanej z konsumentem, jego miejscem w układzie rynkowym oraz kształtowaniem się rynkowych zachowań konsumentów. Atutem tej książki jest zaprezentowanie problematyki zachowań konsumentów w ujęciu modelowym. W pracy przedstawiono wiele nowych zagadnień związanych z modelowaniem zachowań konsumentów na rynku, a także proces budowy modeli na wybranych rynkach i sposoby ich praktycznego wykorzystania. Należy podkreślić, iż książka ta ukazuje konsumenta zarówno jako obiekt, którego decyzje są kształtowane przez rynek, jak i również jako jednostkę aktywnie kształtującą swoje otoczenie. Problematyka związana z konsumentem i jego rynkowymi zachowaniami została tak dobrana, aby sprzyjała przydatności książki dla badaczy tego problemu, osób zajmujących się programowaniem zjawisk rynkowych, studentów oraz praktyków, w szczególności pracowników działów marketingowych w firmach, agencji badań rynku czy też agencji reklamowych.


W publikacji:

Konsument i jego zachowania na rynku

- Konsument indywidualny jako podmiot rynku
- Zachowania konsumentów indywidualnych na rynku
- Podstawy źródłowe i metody badania zachowań konsumentów na rynku

Modele zachowań konsumentów na rynku

- Teoretyczne i metodyczne aspekty budowy modeli zachowań konsumentów
- Charakterystyka rynkowych zachowań konsumentów wg modelu EBK

Wykorzystanie wiedzy o konsumencie i jego zachowaniach w praktyce

- Aktywne kształtowanie zachowań konsumentów w praktyce gospodarczej
- Zachowania konsumentów na wybranych rynkach - ujęcia modelowe

278 stron, miękka oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- OCHRONA I EDUKACJA KONSUMENTÓW WE WSPÓŁCZESNEJ GOSPODARCE RYNKOWEJ
A.DĄBROWSKA,M.JANOŚ-KRESŁO,I.OZIMEK

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone BAZAR WIEDZY /KNOWLEDGE BAZAAR/ www.bankowa.pl 2000-2014