wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:
polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:
Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:
o księgarni
koszty wysyłki
kontakt
Cookies na stronie
 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
(22) 216 80 45

ZARZĄDZANIE PORTFELEM MAREK


KALL J. HAJDAS M.

wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2010, wydanie I

cena netto: 56.60 Twoja cena  53,77 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kształtowanie portfela marek stanowi jeden z kluczowych obszarów decyzyjnych firm. Definiowanie roli marki w portfelu, określenie jej relacji z oferowanymi produktami, decyzja o tym, które marki oferować na jakich rynkach, w których segmentach i kanałach dystrybucji - należą do najważniejszych rozstrzygnięć, jakich musi dokonać zarząd firmy w ramach swojej strategii rynkowej.Proces zarządzania portfelem marek ma na celu zapewnienie ich wewnętrznej synergii, wzajemnego wsparcia oraz przejrzystości, a także ułatwienie kreowania znaczących, unikalnych i pełnych energii marek.

Autorzy tej książki proponują rozwiązania oparte na sprawdzonych i skutecznych strategiach dotyczące takich kwestii, jak:

  • wyznaczanie roli marek w portfelu, warianty strategii markowania,
  • konstruowanie portfela marek: procedura, audyt portfela marek, tworzenie scenariuszy rozwoju portfela,
  • określanie optymalnej liczby marek w portfelu, metody redukcji portfela,
  • właściwa komunikacja marketingowa całego portfela marek, marki korporacyjnej, marek indywidualnych, submarek oraz marki wspieranej.

W efekcie trafnego zarządzania portfelem marek firma staje się właścicielem drużyny kilku czy kilkunastu naprawdę silnych i cennych megamarek, a nie przypadkowego zbioru "nazwanych produktów", które prawdziwymi markami nie są. Zawarte w tej książce wskazówki ułatwią kadrze zarządzającej i pracownikom marketingu osiągnięcie tej idealnej równowagi.


Spis treści:

 

O autorach
str. 7

Wstęp
str. 9

Rozdział 1. Znaczenie zarządzania portfelem marek
str. 11
Jacek Kall

Rozdział 2. Role marek w portfelu. Warianty markowania
str. 23
Jacek Kall

2.1. Marki z perspektywy klienta
str. 23
2.2. Marki z perspektywy menedżerskiej
str. 27
2.3. Warianty strategii markowania - architektura marki
str. 34
2.4. Markowy dom
str. 36
2.5. Dom marek
str. 53
2.6. Marka wspierana
str. 59

Rozdział 3. Konstruowanie portfela marek
str. 64
Jacek Kall

3.1. Segmentacja jako przesłanka kształtowania portfela marek
str. 65
3.2. Procedura konstruowania portfela marek
str. 70
3.2.1. Audyt portfela marek
str. 70
3.2.2. Scenariusze rozwoju portfela
str. 84
3.2.3. Dopasowanie struktury organizacyjnej
str. 90
3.3. Liczba marek w portfelu - racjonalizacja portfela marek
str. 90
3.3.1. Korzyści z posiadania dużej i małej liczby marek w portfelu
str. 93
3.3.2. Symptomy nadmiernego rozbudowania portfela marek
str. 95
3.3.3. Metody określania optymalnej liczby marek w portfelu
str. 96
3.3.4. Metody redukcji portfela
str. 97
3.4. Strategia wzrostu/rozwoju marek pozostających w portfelu
str. 100
3.5. Konstrukcja portfela marek - implikacje finansowe i strategiczne
str. 101

Rozdział 4. Komunikacja marek w portfelu firmy
str. 103
Monika Hajdas

4.1. Komunikacja marki korporacyjnej i marki parasola
str. 103
4.2. Komunikacja marek indywidualnych
str. 111
4.3. Komunikacja submarek oraz marki wspieranej
str. 118

Zakończenie
str. 127

Bibliografia
str. 129

Indeks
str. 135


140 stron, B5, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ W DĄŻENIU DO DOSKONAŁOŚCI
SZCZEPAŃSKA K.

- ZAUFANY DORADCA JAK BUDOWAĆ TRWAŁE RELACJE Z KLIENTAMI
MAISTER D. GREEN CH. GALFORD R.

- RACHUNKOWOŚĆ ŚRODKÓW EUROPEJSKICH
SZLACHTA ST. /ORAZ ŚRODKÓW POCHODZĄCYCH ZE ŹRÓDEŁ ZAGRANICZNYCH/

- ZARZĄDZANIE MARKĄ
KALL J. KŁECZEK R. SAGAN A.

- FUNDUSZE STRUKTURALNE ORAZ FUNDUSZ SPÓJNOŚCI W PAŃSTWACH EUROPY ŚRODK.
KLIMOWICZ M.KAWA A.

- REKLAMA
KALL J.

- ANALIZA I PROGNOZOWANIE WAHAŃ KONIUNKTURALNYCH W GOSPODARCE POLSKIEJ
GARCZARCZYK J. (RED.)

- KREOWANIE SILNEJ MARKI
DĘBSKI M.

- HOSHIN KANRI STRATEGICZNE PODEJŚCIE DO NIEUSTANNEGO DOSKONALENIA
HUTCHINS D.

- MARKETING W HANDLU DETALICZNYM PRODUKTAMI SPOŻYWCZYMI
ŁUKASIK P.

- SYSTEMOWE ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ KONCEPCJA SYSTEMU WSPOMAGANIE DECYZJI
MILLER P.

- UMOWY W OBROCIE GOSPODARCZYM
KOCH A. NAPIERAŁA J. (RED)

- AUDYT STRATEGICZNY JAKO SZANSA NA POPRAWĘ POZYCJI RYNKOWEJ FIRMY
OPOLSKI K. WAŚNIEWSKI K. WEREDA M.

- MERCHANDISING W MAŁYCH I DUŻYCH FIRMACH HANDLOWYCH
WITEK L.

- ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ TEORIA I PRAKTYKA
HAMROL A. MANTURA W.

- KONSUMPCJA
BYWALEC C. RUDNICKI L.

- ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ W URZĘDACH ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ
BUGDOL M. / TEORIA I PRAKTYKA /

- PRIVATE BANKING MARTKETING JAKOŚĆ SPRZEDAŻ
BEDNARSKA-OLEJNICZAK D.

- LIDER MOCNYCH OSOBOWOŚCI ZOSTAŃ PRZYWÓDCĄ INDYWIDUALISTÓW
MCKENNA P.J. MAISTER D.H.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone NARRIDA POLSKA Sp. z o.o. 2000-2014