wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:
polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:
Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:
o księgarni
koszty wysyłki
kontakt
Cookies na stronie
 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
786 816 370

PSYCHOSYNTEZA W EDUKACJI WZRASTANIE SAMOŚWIADOMOŚCI CZŁOWIEKA


BIAŁEK E.

wydawnictwo: ENETEIA, 2005, wydanie I

cena netto: 41.80 Twoja cena  39,71 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Psychosynteza w edukacji

Wzrastanie samoświadomosci człowieka


Książka jest pierwszym w Polsce opracowaniem psychosyntezy, zawiera teoretyczne omówienie podstawowych idei oraz część praktyczną (ćwiczenia, programy edukacyjne).

Adresowana jest do nauczycieli na wszystkich poziomach edukacji (od przedszkola, poprzez szkołę podstawową po szkolnictwo średnie oraz wyższe), psychologów i wychowawców, jak również osób zainteresowanych własnym rozwojem (samowychowaniem). Cenny poradnik dla rodziców zmierzających do „świadomego rodzicielstwa”. Inspiracja dla zainteresowanych duchowością, edukacją „dla przyszłości”, nowoczesnym zarządzaniem firmami „jutra” itp.


Od autorki
Wprowadzenie

1.Nowe potrzeby edukacyjne
2.Odniesienia do dokumentów krajowych i międzynarodowych
3.Psychosynteza - psychologia praktyczna całego człowieka
4.Model osobowości człowieka-"jajo Assagiolego"
5.Wola w psychosyntezie
5.1.Doświadczenie woli
5.2.Prawa psychodynamiki
6.Psychosynteza - mariaż ducha i materii
6.1.Transpersonalna psychologia rozwoju duchowego
7.Wyższe Ja w psychosyntezie
8.Akt woli-wyrażenie woli "ja" (self)
9.Badanie nadświadomości
10.Dwa wymiary rozwoju - harmonia na poziomie osobowym i duchowym .
11.Podosobowości w psychosyntezie
12.Psychosynteza w edukacji
12.1.Integracja osobowości i wspieranie całościowego zdrowia
13.Programy edukacyjne oparte na zasadach psychosyntezy
14.Metody i techniki używane w psychosyntezie
14.1.Kategorie metod i technik stosowanych w terapii i edukacji
14.2.Opisy podstawowe
15.Cele dydaktyczno-wychowawcze programów edukacyjnych
16.Nowe sposoby ewaluacji. Tworzenie języka do opisu wewnętrznych doświadczeń
17.Opis programu autorskiego realizowanego na bazie psychosyntezy
17.1.Ogólne cele edukacyjne programu
17.2.Szczegółowe cele edukacyjne programu
17.3.Podstawowe zadania programu
17.4.Sposoby pracy indywidualnej i grupowej
17.5.Stosowane materiały i środki dydaktyczne
17.6.Opis materiałów wytworzonych przez uczestników w trakcie zajęć
18.Tematyka ogólna warsztatów jednorazowych
19.Tematyka szczegółowa jednorazowych warsztatów tematycznych
20.Ramowy program warsztatów cyklicznych
20.1.Prezentacja metodyki pracy z dorosłymi ijej efektów
20.2.Wstępne założenia ogólne programu cyklicznego. Realizowane tematy
20.3.Szczegółowy program kursu cyklicznego
21.Naukowe kryteria oceny programu
21.1.Zastosowane zasady oceny programu
21.2.Uwagi dotyczące zamieszczonego materiału
22.Ocena warsztatów z psychosyntezy prowadzonych w latach 1998-2002

Posłowie
Słowniczek pojęć psychosyntezy


312 stron, Format: 17.0x24.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone BAZAR WIEDZY /KNOWLEDGE BAZAAR/ www.bankowa.pl 2000-2014