wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:
polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:
Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:
o księgarni
koszty wysyłki
kontakt
Cookies na stronie
 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
786 816 370

PLANOWANIE W FIRMIE


WATERS D.

wydawnictwo: HELION, 2002, wydanie I

cena netto: 28.00 Twoja cena  26,60 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Każde przedsiębiorstwo wytwarza produkty. Mogą to być dobra takie, jak samochody czy komputery, lub usługi, np. edukacja czy ubezpieczenia. Podstawą istnienia każdego przedsiębiorstwa jest ustalenie jego operacji. Zarządzanie operacyjne obejmuje procesy projektowania, planowania, organizowania i kontrolowania. Wskazuje na sposoby przekształcania ponoszonych nakładów w finalny produkt.

W ostatnich latach znaczenie zarządzania operacyjnego bardzo się zwiększyło. Wpływ na to miały międzynarodowa konkurencja, ulepszone procesy produkcyjne, położenie większego nacisku na jakość produktu i zmieniające się preferencje klientów. Prawdopodobnie najważniejszym czynnikiem było zrozumienie, że przedsiębiorstwo odniesie sukces tylko wówczas, gdy będzie dostarczało te produkty, których nabywcy pragną.

Niniejsza książka omawia wszystkie etapy, na których podejmowane są różnego rodzaju decyzje w firmach. Pierwszy rozdział jest wprowadzeniem do tematu. Drugi omawia strategiczne podstawy wszystkich decyzji. Następne trzy rozdziały dotyczą planowania produktu, prognozowania popytu i projektowania procesów. Gdy proces jest zakończony, uwaga firmy musi zostać zwrócona na bardziej szczegółowe planowanie omówione w rozdziałach szóstym, siódmym i ósmym. Planowanie pozwala na efektywny przebieg procesu i obejmuje całą hierarchię decyzji, począwszy od długoterminowego zarządzania wydajnością, a skończywszy na krótkoterminowym ustalaniu harmonogramów.

Trzy ostatnie rozdziały omawiają kilka ważnych dla menedżerów zagadnień. Rozdział dziewiąty opisuje wybrane metody zapewniania jakości produktu i koncentruje się na kompleksowym zarządzaniu jakością. Rozdział dziesiąty opisuje sposoby oceny wyników, m.in. produktywności. Ostatni rozdział dotyczy łańcucha dostaw, który zapewnia płynny przepływ produktów w całym procesie od początkowych dostawców do finalnych nabywców.

Materiał zawarty w książce wskazuje menedżerom sposoby prowadzenia działalności i pomaga przedsiębiorstwu odnieść sukces w coraz bardziej wymagającym środowisku biznesu.

199 STRON.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone BAZAR WIEDZY /KNOWLEDGE BAZAAR/ www.bankowa.pl 2000-2014