wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

JAK PRZEPROWADZAĆ PREZENTACJE PRZEWODNIK


MUNTER M. RUSSEL L.

wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2009, wydanie I

cena netto: 45.20 Twoja cena  42,94 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Przeprowadzanie prezentacji to jeden z najlepszych sposobów komunikacji biznesowej. Wielu ludzi nie przepada jednak za publicznymi wystąpieniami, które - według nich - wymagają żmudnych przygotowań i mogą być stresujące. W niniejszym przewodniku autorzy przedstawiają narzędzia, które ułatwiają przygotowywanie i przeprowadzanie efektywnych i ciekawych prezentacji.

Przekonują, że najważniejszymi czynnikami gwarantującymi powodzenie są:

  • myślenie strategiczne - wiedza o tym, kim są słuchacze, określenie zamiarów i uzyskanie wiarygodności,
  • przekazanie maksimum informacji w przystępny sposób poprzez odpowiednie zaplanowanie struktury i doboru materiałów,
  • umiejętne wykorzystanie elementów przekazu niewerbalnego.

Dobrze przeprowadzona prezentacja może stać się źródłem prawdziwej satysfakcji. Jak piszą autorzy: "nie musisz być doskonały, musisz mieć CEL"


Spis treści:

Wprowadzenie
str. 7

CZĘŚĆ I
Strategia prezentacji
str. 11

ROZDZIAŁ I
Ocenianie słuchaczy
str. 13

1. Kim są?
str. 14
2. Co wiedzą i czego oczekują?
str. 19
3. Co czują?
str. 24
4. Co ich przekona?
str. 26

ROZDZIAŁ II
Określanie celu
str. 35

1. Przemyślenie głównego zamiaru
str. 36
2. Zapisanie celów prezentacji
str. 40
3. Skupienie się na celu prezentacji
str. 45

ROZDZIAŁ III
Jak przekazać maksimum informacji?
str. 48

1. Jak sprawić, żeby odbiorcy zapamiętali informacje?
str. 49
2. Narzędzia i pomoce
str. 55

CZĘŚĆ II
Przeprowadzanie prezentacji
str. 63

ROZDZIAŁ IV
Struktura prezentacji
str. 65

1. Zbieranie, analizowanie i porządkowanie informacji
str. 66
2. Zdecyduj, o czym będziesz mówić
str. 73
3. Przygotuj się na pytania i odpowiedzi
str. 80

ROZDZIAŁ V
Projektowanie materiałów wizualnych
str. 91

1. Jakiego rodzaju materiałów użyć?
str. 92
2. Jak zatytułować poszczególne części prezentacji?
str. 97
3. Przygotowanie materiałów wizualnych
str. 103
4. Stosowanie prostego i czytelnego układu graficznego
str. 117
5. Spójność i poprawność
str. 124

ROZDZIAŁ VI
Przekaz niewerbalny - jak go wykorzystać?
str. 130

1. Analiza zachowania niewerbalnego
str. 131
2. Ćwiczenie przekazu niewerbalnego
str. 142
3. Objawy nerwowości - jak sobie z nimi radzić?
str. 150

Bibliografia
str. 161

Indeks
str. 165


168 stron, A5, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- BUSINESS ENGLISH DVD 2.0 NOWA WERSJA Z FILMAMI I MP 3 GRATIS

- EMPOWERING EMPLOYEES
MURRELL

- BEYOND THE TEAM
BELBIN M.

- PREZENTACJA PUBLICZNA MÓW KOMUNIKATYWNIE ORYGINALNIE PRZEKONYWUJĄCO
STĄCZEK M.

- JAK WYPAŚĆ PRZEKONUJĄCO? MOWA CIAŁA I AUTOPREZENTACJA DLA KOBIET
CROSS MULLER CL.

- PAKIET MARCUS BUCKINGHAM ODKRYJ SWOJE SILNE STRONY
BUCKINGHAM M. / Z NAJLEPSZYM TRENEREM BIZNESU /

- ZARZĄDZANIE STRUMIENIEM WARTOŚĆI W BIURZE OSIEM ETAPÓW DOSKONALENIA
TAPPING D. SHUKER T. / PROCESÓW BIUROWYCH + CD

- 5S W BIURZE ORGANIZACJA MIEJSCA PRACY I ELIMINACJA MARNOTRAWSTWA
FABRIZIO T.A. TAPPING D.

- COACHING TRENING EFEKTYWNOŚCI NAJBARDZIEJ ZNANY PODRĘCZNIK COACHINGU
WHITMORE JOHN

- COACHING I MENTORING W PRAKTYCE
BENNEWICZ M.

- 60 SEKUNDOWY LIDER WSZYSTKO CO TRZEBA WIEDZIEĆ NA TEMAT PRZYWÓDZTWA
DOURADO P. / W JEDNOMINUTOWYCH ODCINKACH

- 10 ZAŁOŻEŃ NETWORKINGU JAK W PEŁNI WYKORZYSTAĆ SWOJE ZNAJOMOŚCI
JAMES L.

- MISTRZ CIĘTEJ RIPOSTY
FRANKFORT L. FANNING P.

- JAK SOBIE RADZIĆ Z TRUDNYMI LUDŹMI
LILLEY R.

- JAK ROZPOZNAĆ KŁAMCĘ DLACZEGO LUDZIE NIE MÓWIĄ PRAWDY I JAK ICH NA ...
HARTLEY GR. KARINCH M.

- EFEKTYWNA KOMUNIKACJA. HARVARD BUSINESS REVIEW
PRACA ZBIOROWA

- BŁĄD POWERPOINTA JESZCZE PREZENTUJESZ CZY JUŻ FASCYNUJESZ?
POHM M.

- BARIERY W KOMUNIKOWANIU I SPOŁECZEŃSTWO (DEZ)INFORMACYJNE
GOLKA M.

- ARGUMENTACJA PERSWAZJA MANIPULACJA WYKŁADY Z TEORII KOMUNIKACJI
TOKARZ M.

- KRASNALE RZECZ O KREATYWNOŚCI I ZMIANIE (PŁYTA CD - AUDIOBOOK)
STĄCZEK M.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022