JAK PRZEPROWADZAĆ PREZENTACJE PRZEWODNIK
MUNTER M. RUSSEL L. wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2009, wydanie I cena netto: 45.20 Twoja cena 42,94 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Przeprowadzanie prezentacji to jeden z najlepszych sposobów komunikacji biznesowej.
Wielu ludzi nie przepada jednak za publicznymi wystąpieniami, które - według nich -
wymagają żmudnych przygotowań i mogą być stresujące. W niniejszym przewodniku
autorzy przedstawiają narzędzia, które ułatwiają przygotowywanie i przeprowadzanie
efektywnych i ciekawych prezentacji.
Przekonują, że najważniejszymi czynnikami gwarantującymi powodzenie są:
- myślenie strategiczne - wiedza o tym, kim są słuchacze, określenie zamiarów
i uzyskanie wiarygodności,
- przekazanie maksimum informacji w przystępny sposób poprzez odpowiednie
zaplanowanie struktury i doboru materiałów,
- umiejętne wykorzystanie elementów przekazu niewerbalnego.
Dobrze przeprowadzona prezentacja może stać się źródłem prawdziwej satysfakcji.
Jak piszą autorzy: "nie musisz być doskonały, musisz mieć CEL"
Spis treści:
Wprowadzenie
str. 7
CZĘŚĆ I
Strategia prezentacji
str. 11
ROZDZIAŁ I
Ocenianie słuchaczy
str. 13
1. Kim są?
str. 14
2. Co wiedzą i czego oczekują?
str. 19
3. Co czują?
str. 24
4. Co ich przekona?
str. 26
ROZDZIAŁ II
Określanie celu
str. 35
1. Przemyślenie głównego zamiaru
str. 36
2. Zapisanie celów prezentacji
str. 40
3. Skupienie się na celu prezentacji
str. 45
ROZDZIAŁ III
Jak przekazać maksimum informacji?
str. 48
1. Jak sprawić, żeby odbiorcy zapamiętali informacje?
str. 49
2. Narzędzia i pomoce
str. 55
CZĘŚĆ II
Przeprowadzanie prezentacji
str. 63
ROZDZIAŁ IV
Struktura prezentacji
str. 65
1. Zbieranie, analizowanie i porządkowanie informacji
str. 66
2. Zdecyduj, o czym będziesz mówić
str. 73
3. Przygotuj się na pytania i odpowiedzi
str. 80
ROZDZIAŁ V
Projektowanie materiałów wizualnych
str. 91
1. Jakiego rodzaju materiałów użyć?
str. 92
2. Jak zatytułować poszczególne części prezentacji?
str. 97
3. Przygotowanie materiałów wizualnych
str. 103
4. Stosowanie prostego i czytelnego układu graficznego
str. 117
5. Spójność i poprawność
str. 124
ROZDZIAŁ VI
Przekaz niewerbalny - jak go wykorzystać?
str. 130
1. Analiza zachowania niewerbalnego
str. 131
2. Ćwiczenie przekazu niewerbalnego
str. 142
3. Objawy nerwowości - jak sobie z nimi radzić?
str. 150
Bibliografia
str. 161
Indeks
str. 165
168 stron, A5, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- BUSINESS ENGLISH DVD 2.0 NOWA WERSJA Z FILMAMI I MP 3 GRATIS
- EMPOWERING EMPLOYEES MURRELL
- BEYOND THE TEAM BELBIN M.
- PREZENTACJA PUBLICZNA MÓW KOMUNIKATYWNIE ORYGINALNIE PRZEKONYWUJĄCO STĄCZEK M.
- JAK WYPAŚĆ PRZEKONUJĄCO? MOWA CIAŁA I AUTOPREZENTACJA DLA KOBIET CROSS MULLER CL.
- PAKIET MARCUS BUCKINGHAM ODKRYJ SWOJE SILNE STRONY BUCKINGHAM M. / Z NAJLEPSZYM TRENEREM BIZNESU /
- ZARZĄDZANIE STRUMIENIEM WARTOŚĆI W BIURZE OSIEM ETAPÓW DOSKONALENIA TAPPING D. SHUKER T. / PROCESÓW BIUROWYCH + CD
- 5S W BIURZE ORGANIZACJA MIEJSCA PRACY I ELIMINACJA MARNOTRAWSTWA FABRIZIO T.A. TAPPING D.
- COACHING TRENING EFEKTYWNOŚCI NAJBARDZIEJ ZNANY PODRĘCZNIK COACHINGU WHITMORE JOHN
- COACHING I MENTORING W PRAKTYCE BENNEWICZ M.
- 60 SEKUNDOWY LIDER WSZYSTKO CO TRZEBA WIEDZIEĆ NA TEMAT PRZYWÓDZTWA DOURADO P. / W JEDNOMINUTOWYCH ODCINKACH
- 10 ZAŁOŻEŃ NETWORKINGU JAK W PEŁNI WYKORZYSTAĆ SWOJE ZNAJOMOŚCI JAMES L.
- MISTRZ CIĘTEJ RIPOSTY FRANKFORT L. FANNING P.
- JAK SOBIE RADZIĆ Z TRUDNYMI LUDŹMI LILLEY R.
- JAK ROZPOZNAĆ KŁAMCĘ DLACZEGO LUDZIE NIE MÓWIĄ PRAWDY I JAK ICH NA ... HARTLEY GR. KARINCH M.
- EFEKTYWNA KOMUNIKACJA. HARVARD BUSINESS REVIEW PRACA ZBIOROWA
- BŁĄD POWERPOINTA JESZCZE PREZENTUJESZ CZY JUŻ FASCYNUJESZ? POHM M.
- BARIERY W KOMUNIKOWANIU I SPOŁECZEŃSTWO (DEZ)INFORMACYJNE GOLKA M.
- ARGUMENTACJA PERSWAZJA MANIPULACJA WYKŁADY Z TEORII KOMUNIKACJI TOKARZ M.
- KRASNALE RZECZ O KREATYWNOŚCI I ZMIANIE (PŁYTA CD - AUDIOBOOK) STĄCZEK M.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|