VIRAL
Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści
Co łączy miejskie legendy o czarnej wołdze, wirusowe memy i opowieści, które
przekazujemy sobie z ust do ust? Wszystkie skutecznie niosą informację z siłą rażenia
epidemii. Wszystkie też łączy pewien algorytm, który przebadano, zweryfikowano i
który warto stosować tworząc zarówno treści marketingowe w mediach
społecznościowych, jak i kreując kampanie społeczne.
„Viral” to pierwsza na polskim rynku książka ukazująca zjawisko błyskawicznego
rozprzestrzeniania się angażujących treści i motywy kierujące ludźmi, by
przekazywać je dalej.
Autor rozbija na czynniki pierwsze wirusowość treści, posługując się badaniami
m.in. Dana i Chipa Heatha, Johana Bergera oraz nową dziedziną zwaną kartografią
kulturową.
Z lektury dowiesz się jak tworzyć treści, które poniosą idee, produkty i
rozwiązania, zdecydowanie dalej.
Interesujące, praktyczne i niezbędne źródło wiedzy
dla marketingowców – w szczególności zajmujących się content marketingiem –
specjalistów social media, pracowników kreatywnych, copywriterów, blogerów.
Piotr Bucki precyzyjnie analizuje czynniki, które motywują nas do udostępniania treści
w internecie, a także podaje gotowy przepis na to, by samemu tworzyć teksty, reklamy czy
posty na FB, którymi nasi odbiorcy będą chcieli spontanicznie się podzielić.
Janina Bąk
Autor ma dar opowiadania historii. Naukowe odkrycia z
dziedziny psychologii poznawczej czy socjologii przedstawia w lekkiej formie i nawet
rozdziały nazwane „Funkcja tożsamościowo-twórcza treści” chcemy zaraz
opowiedzieć znajomym. A o to chyba w viralu chodzi, prawda?
Paweł Tkaczyk
Oto krótka instrukcja czytania: Piotr pędzi i wymaga
uważności, utrzymaj zatem skupienie. Czytaj przypisy, tutaj rozgrywa się bardzo wiele
treści. Baw się co najmniej tak dobrze jak ja, a potem polecaj książkę dalej. Ja
będę to robił. Ba, postaram się robić to wirusowymi metodami. Wszak teraz wiem jak.
Rafał Żak
134 strony, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka