wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

MODEL BIZNESU PRZEDSIĘBIORSTWA UZDROWISKOWEGO


SZROMEK A.R.

wydawnictwo: CEDEWU, 2019, wydanie I

cena netto: 61.40 Twoja cena  58,33 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Model biznesu przedsiębiorstwa uzdrowiskowego


Model biznesu to opis wyjaśniający, w jaki sposób działa przedsiębiorstwo. Jego istotą jest zobrazowanie logiki funkcjonowania organizacji lub przedsięwzięć, w postaci odpowiednio nazwanych i powiązanych elementów szablonu, umożliwiając logiczne zrozumienie procesu działania, przetrwania i rozwoju przedsiębiorstwa.

Przedsiębiorstwa uzdrowiskowe zlokalizowane w 45 polskich uzdrowiskach, prowadzą zróżnicowaną działalność turystyczno-leczniczą, której wymiarem praktycznym jest świadczenie usług w zakresie turystyki zdrowotnej oraz udzielanie świadczeń zdrowotnych poprzez lecznictwo uzdrowiskowe. Zmiany w systemie zdrowotnym państwa oraz w strukturze własnościowej przedsiębiorstw uzdrowiskowych, a także transformacja produktu uzdrowiskowego ukierunkowanego na działalność turystyczną, narzucają konieczność zmiany sposobu postrzegania i prowadzenia działalności turystyczno-leczniczej w uzdrowiskach. Odpowiedzią na tę potrzebę jest modelowe ujęcie działalności uzdrowiskowej.

Monografia prezentuje postać modelu biznesu dedykowanego współczesnym przedsiębiorstwom uzdrowiskowym, a zarazem pokazuje modelowe ujęcie zmian, jakie zaszły w działalności uzdrowiskowej w ostatnich trzech dekadach. Dualny model biznesu przedsiębiorstwa uzdrowiskowego, ujęty w trójwymiarowej perspektywie przedsiębiorstwa uzdrowiskowego, umożliwia wybór jednego z ośmiu proponowanych wariantów modeli biznesu dedykowanych współczesnym przedsiębiorstwom uzdrowiskowym.


Wprowadzenie

Rozdział 1
Przedsiębiorstwo uzdrowiskowe - zarys teoretyczny
1.1. Przedsiębiorstwo uzdrowiskowe i jego elementy funkcjonalne
1.2. Zakres oferty przedsiębiorstw uzdrowiskowych
1.3. Wpływ zmian organizacyjnych na formę produktu uzdrowiskowego

Rozdział 2
Model biznesu jako narzędzie zarządzania przedsiębiorstwem
2.1. Deskryptywny i analityczny charakter modeli biznesu
2.2. Wartość dla klienta jako kluczowy element modelu biznesu
2.3. Wpływ otoczenia na model biznesu w przedsiębiorstwie

Rozdział 3
Konceptualizacja procesu badań w nawiązaniu do założeń teorii ugruntowanej

Rozdział 4
Charakterystyka struktury modeli biznesu przedsiębiorstw uzdrowiskowych w świetle wyników badań własnych
4.1. Charakterystyka przeprowadzonych badań przedsiębiorstw uzdrowiskowych
4.2. Zakres zastosowań elementów modelu biznesu w badanych przedsiębiorstwach uzdrowiskowych
4.3. Motywy prowadzenia działalności uzdrowiskowej w badanych przedsiębiorstwach

Rozdział 5
Analiza otoczenia sektora przedsiębiorstw uzdrowiskowych
5.1. Kluczowe trendy rynku usług uzdrowiskowych
5.2. Siły branży uzdrowiskowej
5.3. Siły rynku uzdrowiskowego
5.4. Siły ogólnogospodarcze

Rozdział 6
Oczekiwania kuracjuszy i potencjalnych kuracjuszy wobec pobytów uzdrowiskowych w świetle wyników badań własnych
6.1. Wykorzystywane metody badań oczekiwań kuracjuszy i potencjalnych kuracjuszy
6.2. Charakterystyka kuracjuszy oraz potencjalnych kuracjuszy polskich uzdrowisk
6.3. Preferencje i oczekiwania kuracjuszy oraz potencjalnych kuracjuszy w świetle wyników badań własnych

Rozdział 7
Model biznesu w dostosowaniu do cech przedsiębiorstw uzdrowiskowych
7.1. Proponowana struktura modelu biznesu uzdrowiskowego
7.2. Wkomponowanie struktury produktu uzdrowiskowego w model biznesu przedsiębiorstwa uzdrowiskowego
7.3. Powiązania między elementami modelu biznesu w ujęciu dynamicznym

Rozdział 8
Perspektywa wykorzystania wielowariantowego modelu biznesu
8.1. Dualny model biznesu przedsiębiorstwa uzdrowiskowego - kontekst celowy
8.2. Zmiany w modelach biznesu w fazach rozwoju działalności uzdrowiskowej - kontekst wpływu zmian otoczenia

Zakończenie

Literatura
Spis tabel
Spis rysunków
Aneks


262 strony, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2019