wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

KAPITAŁ MARKI W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH PERSPEKTYWA KONSUMENTA


KARPIŃSKA-KRAKOWIAK M.

wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2019, wydanie I

cena netto: 46.00 Twoja cena  43,70 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kapitał marki w mediach społecznościowych

Perspektywa konsumenta


Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlatego głównym celem badań przedstawionych w tej publikacji była ocena możliwości budowania kapitału marek w mediach społecznościowych oraz określenie roli różnych czynników psychologicznych w tym procesie.

W ramach poszczególnych działań badawczych autorka przeanalizowała współczesne kampanie komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i na tej podstawie zaproponowała nową kategoryzację przekazów. Następnie zbadała eksperymentalnie, jaki przekaz i jakie predyspozycje konsumenckie sprzyjają tworzeniu kapitału marki, a także przetestowała, jak sam kapitał może wpływać na responsywność użytkowników Internetu.

Wyniki opisanych tu badań ułatwiają prognozowanie skuteczności komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i mogą być użyteczne zarówno dla naukowców, jak i przedsiębiorców, pracowników agencji reklamowych czy domów mediowych.


Wstęp 7

Rozdział 1. Istota kapitału marki z perspektywy konsumenta 19
Wprowadzenie 21
1.1. Kapitał marki – klasyczne ujęcia a współczesne propozycje 22
1.2. Związek konsumenta z marką jako zaawansowany składnik kapitału 35
1.3. Osobowość i samoujawnienie konsumenta jako determinanty związku z marką 45
1.4. Osobowość marki jako zaawansowany składnik kapitału – krytyka podejścia relacyjnego 50
Podsumowanie 53

Rozdział 2. Specyfika komunikacji marek w mediach społecznościowych 55
Wprowadzenie 57
2.1. Rodzaje treści w mediach społecznościowych – ujęcia tradycyjne i nowoczesne 59
2.2. Autentyczność i konflikt jako nowe kryteria podziału treści w mediach społecznościowych (wyniki analizy zawartości przekazów) 64
2.3. Czerwone, niebieskie, fioletowe i achromatyczne – nowa kategoryzacja zawartości przekazów w mediach społecznościowych 76
Podsumowanie 85

Rozdział 3. Kapitał marki jako rezultat i jako czynnik mediujący efekty komunikacji 87
Wprowadzenie 89
3.1. Budowanie kapitału marki za pomocą komunikacji opartej na przekazach fioletowych – moderująca rola wybranych cech osobowości konsumenta (eksperyment I) 90
3.2. Kapitał marki jako wskazówka heurystyczna 109
3.3. Wpływ kapitału marki na efekty przekazów fioletowych – moderująca rola wieku konsumenta (eksperyment II) 116
Podsumowanie 127

Zakończenie 129
Wykaz cytowanej literatury 133
Wykaz cytowanych filmów i materiałów graficznych pochodzących ze źródeł internetowych 159
Aneks 163
Summary 171
Spis tabel i rysunków 173
O autorce 175


176 stron, Format: 17.0x24.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022