wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

WSPÓŁTWORZENIE WARTOŚCI Z KONSUMENTAMI W ŚRODOWISKU WIRTUALNYM


ŁASZKIEWICZ A.

wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2018, wydanie I

cena netto: 59.25 Twoja cena  56,29 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym


Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym to oryginalna na polskim rynku wydawniczym monografia na temat konkurencyjności przedsiębiorstw w kontekście zagadnienia kreowania wartości.

Autorka omawia kwestie związane z tworzeniem przez przedsiębiorstwo wartości wspólnie z kon¬sumentami, uwarunkowane specyfiką i potencjałem środowiska wirtualnego.

Książka jest cennym źródłem wiedzy o wirtualnych społecznościach oraz ich znaczeniu w zakresie budowania oferty przedsiębiorstwa i poprawy innowacyjności biznesu. Zawiera zagadnienia dotyczące współpracy z konsumentami w takich płaszczyznach, jak tworzenie unikalnych, odpowiadających na potrzeby klientów produktów, wdrażanie procesów dostosowanych do specyfiki poszczególnych branż i rynków czy wreszcie zapewnienie komunikacji z rynkiem poprzez tworzenie i dystrybucję treści oraz propagowanie idei i wartości organizacji.


Wstęp 9

Rozdział 1. Konsument w otoczeniu rynkowym 15
1.1. Konsument w koncepcji marketingu 15
1.2. Nowa Gospodarka – charakterystyka i główne determinanty zmian 21
1.3. Nowy typ konsumenta – zmiany w postawach i zachowaniach konsumenckich 31

Rozdział 2. Charakterystyka wirtualnych społeczności 43
2.1. Istota i potencjał wirtualnych społeczności 43
2.2. Rodzaje wirtualnych społeczności i ich wykorzystanie w organizacji 51
2.3. Rola wirtualnych społeczności w kreowaniu wartości 60

Rozdział 3. Wartość jako źródło przewagi konkurencyjnej 67
3.1. Definicja wartości na gruncie koncepcji marketingowej 67
3.2. Koncepcje tworzenia i podziału wartości 77
3.3. Korzyści dla organizacji i konsumentów 88

Rozdział 4. Koncepcja współtworzenia wartości z klientami 95
4.1. Czynniki warunkujące współpracę 95
4.2. Zaangażowanie klientów jako podstawa współtworzenia wartości 100
4.3. Motywy zaangażowania klientów we współpracę 103
4.4. Formy współpracy z klientami 107
4.5. Obszary wykorzystania idei współtworzenia wartości z klientami w organizacji 119

Rozdział 5. Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym w praktyce przedsiębiorstw w Polsce i na świecie – badania empiryczne 127
5.1. Cel i metodyka badania empirycznego oraz charakterystyka próby 127
5.2. Praktyka współtworzenia wartości z klientami w przedsiębiorstwie – przegląd i charakterystyka 135
5.3. Znajomość zagadnienia współtworzenia wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym 141
5.4. Ocena wpływu współtworzenia wartości z konsumentami na poszczególne obszary działalności przedsiębiorstwa 146
5.5. Postrzegany przez przedsiębiorstwo potencjał współtworzenia wartości z klientami w środowisku wirtualnym w zakresie budowania przewagi rynkowej 167
5.6. Podsumowanie 177

Zakończenie 183
Bibliografia 187
Spis rysunków i tabel 199
Załącznik   Kwestionariusz 205
Nota o Autorze 215


216 stron, Format: 17.0x24.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2019