wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

PRZYWÓDZTWO ZAUFANIE I ZARZĄDZANIE WIEDZĄ W INNOWACYJNYCH PRZEDSIĘBIORSTWACH


PALISZKIEWICZ J.

wydawnictwo: CEDEWU, 2019, wydanie I

cena netto: 61.45 Twoja cena  58,38 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Przywództwo, zaufanie i zarządzanie wiedzą w innowacyjnych przedsiębiorstwach


Innowacyjność przedsiębiorstw jest uznawana za jeden z kluczowych czynników decydujących o ich przewadze konkurencyjnej. Poszukiwania zasobów i zdolności przedsiębiorstw, które wspierają kreowanie innowacji skłoniły autorkę do badań w tym obszarze.

Celem książki jest przedstawienie podstaw teoretycznych i ustaleń empirycznych w zakresie roli przywództwa, zaufania i zarządzania wiedzą w kreowaniu innowacyjności przedsiębiorstw.

Autorka w książce wnikliwie analizuje takie aspekty, jak:

• istota, modele i pomiar przywództwa,
• pojęcie, cechy, rodzaje i budowa zaufania w organizacji,
• koncepcja, procesy i modele dojrzałości zarządzania wiedzą,
• ewolucja, cechy, rodzaje i procesy innowacji,
• relacje pomiędzy przywództwem, zaufaniem, zarządzaniem wiedzą i innowacyjnością.

Książka jest adresowana do osób zajmujących się badaniami zasobów ludzkich i ich roli w organizacjach, jak również menedżerów i specjalistów z zakresu zarządzania.


Wstęp

Rozdział 1
Przywództwo w innowacyjnym przedsiębiorstwie
1.1. Istota przywództwa
1.2. Charakterystyka wybranych teorii dotyczących przywództwa
1.2.1. Teorie cech skutecznego przywódcy
1.2.2. Teorie behawioralne przywództwa
1.2.3. Teorie władzy i wpływu
1.2.4. Sytuacyjne teorie przywództwa
1.2.5. Pozostałe teorie przywództwa
1.3. Pomiar przywództwa
1.4. Innowacyjność przedsiębiorstw w badaniach nad przywództwem
1.5. Podsumowanie

Rozdział 2
Zaufanie a innowacyjność przedsiębiorstw
2.1. Pojęcie zaufania w naukach o zarządzaniu
2.2. Rodzaje i cechy zaufania w przedsiębiorstwie
2.3. Budowanie zaufania w przedsiębiorstwach
2.3.1. Podstawy budowania zaufania organizacyjnego
2.3.2. Modele i podejścia do budowania zaufania w przedsiębiorstwach
2.4. Pomiar zaufania w przedsiębiorstwie
2.5. Innowacyjność przedsiębiorstw w badaniach nad zaufaniem
2.6. Podsumowanie

Rozdział 3
Znaczenie zarządzania wiedzą w innowacyjnym przedsiębiorstwie
3.1. Koncepcja zarządzania wiedzą
3.2. Charakterystyka procesów zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie
3.2.1. Identyfikacja kluczowych procesów zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie
3.2.2. Rola wybranych procesów zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie
3.3. Modele dojrzałości zarządzania wiedzą
3.4. Innowacyjność przedsiębiorstwa w badaniach nad zarządzaniem wiedzą
3.5. Podsumowanie

Rozdział 4
Uwarunkowania rozwoju innowacyjnych przedsiębiorstw
4.1. Badania nad innowacjami w naukach o zarządzaniu
4.1.1. Ewolucja rozumienia innowacji
4.1.2. Typologia innowacji
4.1.3. Proces tworzenia innowacji
4.2. Charakterystyka i determinanty innowacyjności
4.3. Pomiar innowacyjności przedsiębiorstw
4.4. Modele empiryczne wiążące przywództwo, zaufanie, zarządzanie wiedzą i innowacyjność
4.5. Podsumowanie

Rozdział 5
Przywództwo, zaufanie, zarządzanie wiedzą i innowacyjność przedsiębiorstw w świetle własnych badań empirycznych
5.1. Model badawczy
5.1.1. Charakterystyka struktury modelu badawczego i hipotezy
5.1.2. Charakterystyka narzędzia badawczego
5.2. Metodyka badań empirycznych
5.2.1. Metodyka badań i charakterystyka próby badawczej
5.2.2. Opis metody przetwarzania danych PLS-PM
5.2.3. Testowanie modelu
5.3. Wnioski, ograniczenia i dyskusja z wynikami innych badań

Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków


216 stron, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2019