wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

SIECI WPŁYWU PSYCHOLOGIA PERSWAZJI ON-LINE


NAHAI N.

wydawnictwo: PWN, 2018, wydanie I

cena netto: 75.55 Twoja cena  71,77 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Sieci wpływu

Psychologia perswazji on-line


„Książka odwołuje się do najnowszych idei psychologii, socjologii, biznesu, designu i innych istotnych obszarów. Jest niezbędną lekturą dla wszystkich, którzy pracują w sieci”.

Jamie Bartlett
Autor książki The Dark Net

„Nathalie Nahai jest najbardziej inteligentną współczesną autorką książek o technologii. Ta książka przemienia każdego czytelnika w eksperta!”

Dr Thomas Chamorro-Premuzic
Professor of Business Psychology UCL i Columbia University

Większość biznesowych interakcji odbywa się w sieci, dlatego małe i duże firmy z najróżniejszych sektorów stanęły przed wyzwaniem: jak w tych warunkach zjednać sobie klientów i zatrzymać ich przy sobie?
Nathalie Nahai zbiera w tej książce wiedzę z zakresu psychologii, neuronauk i ekonomii behawioralnej, by wyjaśnić dynamikę i motywacje zachowań konsumentów.

„Sieci wpływu” to praktyczny przewodnik, który pozwoli ci udoskonalić produkty, stronę internetową i marketing twojej firmy oraz umożliwi budowanie wartościowych, bardziej angażujących relacji z klientami.


Podziękowania Wydawcy
O Autorce

CZĘŚĆ 1
WIEDZ, DO KOGO SIĘ ZWRACASZ
1. Wprowadzenie
2. Psychologia podejmowania decyzji
3. Do kogo chcesz dotrzeć?
4. Kulturowe zawiłości
5. Różnice indywidualne

CZĘŚĆ 2
KOMUNIKUJ SIĘ W SPOSÓB PERSWAZYJNY
6. Podstawowe zasady
7. Optymalizacja strony
8. Wybór właściwych obrazów
9. Psychologia koloru
10. Media społecznościowe i obsługa klienta
11. Tworzenie perswazyjnych filmów

CZĘŚĆ 3
SPRZEDAWAJ UCZCIWIE
12. Wpływ: wprowadzenie
13. Zasady perswazji online
14. Zwiększ sprzedaż
15. Wycena i wartość
16. Łańcuch behawioralny

Posłowie
Przypisy
Indeks nazwisk
Indeks rzeczowy


238 stron, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2018