wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

WIRTUALNE TARGOWISKO O REKLAMIE MARKETINGU I PROMOWANIU SIĘ W INTERNECIE TOM 3


CYBULSKA K. JAROSZ M. MACIASZEK P. RED.

wydawnictwo: ELIPSA, 2017, wydanie I

cena netto: 33.00 Twoja cena  31,35 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wirtualne targowisko

O reklamie marketingu i promowaniu się w Internecie

tom 3


Bezsprzecznie dostrzegalna w Internecie siła jego oddziaływania – zarówno na jednostkę, jak i na tworzone przez ludzi wspólnoty – sprawia, że równie wielu jego użytkowników podchodzi do niego sceptycznie, co z ogromnym entuzjazmem. Z pewnością jednak każdy, kto korzysta z tego elektronicznego medium przyzna, że wywiera ono znaczenie niemalże na wszystkie dziedziny ludzkiego życia. Słuszna jest zatem opinia, że pojawienie się i rozwój wirtualnego przekazu wywołało nowe zjawisko cywilizacyjne; współczesne społeczeństwo charakteryzuje wyraźnie cecha informacyjności. Tworzące trzeci tom publikacje – będące referatami, które wygłoszone zostały podczas zorganizowanej przez Instytut Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa UKSW konferencji „Wirtualne targowisko. O reklamie, marketingu promowaniu się w Internecie” – stanowią prezentację zagadnień dotyczących wykorzystywania Sieci dla przybliżania społeczeństwu tematów zdrowia i zasad komunikacji w wirtualnym świecie. Artykuły te zapewne zainteresują ich czytelników; dotyczą bowiem wyjątkowo istotnych dla każdego człowieka aspektów codziennego życia. Szybki rozwój techniki umożliwił ludziom dostęp do wiadomości o zdrowiu i promowanie zdrowego stylu życia. W ten sposób dostrzega się jego wpływ na zdrowie publiczne, które kształtuje funkcjonowanie społeczeństwa. Mass media zatem powinny służyć profilaktyce oraz promocji zdrowia. Podobne oczekiwania kierowane są pod adresem zamieszczanych w Sieci twórców informacji. Szybkie i skuteczne zdobycie potrzebnych wiadomości wpływa na zmianę sposobu przeżywania codzienności. Zmiana ta jednak – o czym nie można zapominać – może być negatywna wówczas, gdy korzystający z Internetu natrafiają na informacyjny chaos, nie potrafią umiejętnie i krytycznie odbierać medialnego przekazu. Zaprezentowane w publikacji zagadnienia z zakresu informacji odpowiadają na rodzące się w użytkownikach Internetu takie pytania jak: jaką rolę odgrywają social media w służbie »nowej demokracji«? Czym uzasadniona jest opinia, że wszyscy uczestnicy życia publicznego – kreując przy pomocy Sieci polityczną rzeczywistość – podejmują się zadań właściwych dziennikarzowi?

Fragment Wprowadzenia


Adam Andrysek
Parateksty dzieł filmowych jako skuteczna forma promocji przekazów audiowizualnych w Internecie

Miłosz Babecki
Promocja postaw - negacja marek. Reklamowe i antyreklamowe funkcje gier internetowych

Tomira Chmielewska-Ignatowicz
Komunikatywnylekarz.pl... komunikacja: lekarz-pacjent, czyli rzecz o PR w usługach medycznych

Kinga Cybulska
W sieci opinii

Adam Dąbrowski
Fizjoterapeuta w sieci, czyli coś o zawodach zaufania publicznego w Internecie

Magdalena Jankowska
Internetowe wsparcie na zamkniętych forach dla osób z zaburzeniami odżywiania

Jan Jaroszyński
Podcasting skutecznym narzędziem komunikowania społecznego

Izabela Kurczewska
Internet drugim ekranem telewizji - współkonsumpcja i komplementarność

Katarzyna Kotlińska
Web 2.0 nowym obliczem Internetu czy zwykłym chwytem marketingowym? Analiza narzędzi i wartości nowej kultury Read - Write w Internecie

Justyna Mieczkowska
Wykorzystanie shockvertisingu w internetowych reklamach społecznych dotyczących profilaktyki uzależnień i promocji zdrowia

Marek Maruszczak
Wpływ rosnącej popularności self-publishingu na zmiany wydawniczych trendów marketingowych

Arkadiusz Nyzio
Wszyscy jesteśmy dziennikarzami? Social media w służbie "nowej demokracji"

Dominik M. Ochman
Netykieta - sposób na odnalezienie siebie w równoległej rzeczywistości

Marek Robak
Analiza danych w marketingu internetowym

Aleksandra Sarna, Paweł Sarna
"Grubi i zdesperowani". Dyskurs internetowych serwisów plotkarskich wobec badań nad otyłością

Justyna Kinga Stępkowska, Katarzyna Małgorzata Stępkowska
Internet jako narzędzie promocji zdrowia i usług medycznych - między prawem a bezprawiem. Medyczne i prawne uwarunkowania promocji farmaceutyków w Internecie - studium przypadku

Biogramy


248 stron, Format: 16.9x23.7, oprawa kartonowa foliowana

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2018