wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

PROJEKTOWANIE ORGANIZACYJNE W ZARZĄDZANIU WIEDZĄ


FLASZEWSKA S.

wydawnictwo: PWN, 2017, wydanie I

cena netto: 53.65 Twoja cena  50,97 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Projektowanie organizacyjne w zarządzaniu wiedzą


Tematyka monografii koncentruje się na badaniach wzajemnych powiązań pomiędzy strukturą organizacyjną a procesem zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach wysokich technologii (high-tech) działających w Polsce. (…) Monografia (…) stanowi oryginalne rozwiązanie problemu naukowego, przyczyniające się w znacznym stopniu do wypełnienia istniejącej luki poznawczej w identyfikacji relacji pomiędzy atrybutami struktury organizacyjnej i poszczególnymi subprocesami zarządzania wiedzą (…).

Dr hab. Agnieszka Sopińska, prof. SGH

We współczesnej rzeczywistości gospodarczej wiedza stała się zasobem strategicznym, co sprawia, iż organizacje poszukują metod i narzędzi umożliwiających doskonalenie procesów związanych z jej pozyskiwaniem, tworzeniem i zatrzymywaniem w organizacji. Procesy te nabierają szczególnego znaczenia w pod-miotach innowacyjnych, wśród których najważniejszą grupą są firmy sektora wysokich technologii. Znaczna złożoność procesu innowacyjnego, coraz szybszy rozwój techniki, skrócenie cyklu życia innowacji i zmienność wymagań rynkowych sprawiają, że zdolność do intensyfikacji procesów zarządzania wiedzą staje się niezbędnym warunkiem tworzenia innowacji. W literaturze przedmiotu – zarówno polskiej, jak i zagranicznej – brakuje opracowań i badań dotyczących wpływu struktury organizacyjnej na procesy zarządzania wiedzą. Warto więc zaznaczyć, że Autorka bardzo trafnie zidentyfikowała lukę badawczą. Z tego także względu praca nosi znamiona oryginalności. Autorka podjęła się ambitnego zadania przeprowadzenia badań w dotychczas słabo eksplorowanym obszarze i w „niełatwym” do badania sektorze. Opracowanie wyróżnia się wysokim poziomem merytorycznym, ale, co najistotniejsze, ma znaczną wartość dla praktyki zarządzania (...).

Dr hab. Dagmara Lewicka, prof. AGH


200 stron, Format: 16.5x23.5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2018