wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

POMIAR MARKETINGU I SPRZEDAŻY BUSINESS-TO-BUSINESS


LESZCZYŃSKI G. KANIEWSKA-SĘBA A.

wydawnictwo: GAB, 2018, wydanie I

cena netto: 78.20 Twoja cena  74,29 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Pomiar marketingu i sprzedaży business-to-business


Książka stanowi kompendium z zakresu analiz i badań dotyczących sprzedaży i marketingu na rynku business-to-business.

Autorzy, z myślą o obecnych oraz przyszłych praktykach biznesu, opisali w niej ponad 100 sprawdzonych technik, narzędzi i mierników, ograniczając naukową dyskusję do minimum i skupiając się na przedstawianiu działań, jakie należy podjąć, by uzyskać potrzebne dane.


„Zawartość książki jest efektem rozmów z pracownikami działów marketingu i sprzedaży. To ich pytaliśmy o potrzeby informacyjne, prowadzone analizy i badania oraz projekty, które chcieliby podjąć w przyszłości. Pracując nad książką, opieraliśmy się także na własnych doświadczeniach ze współpracy badawczej i doradczej z przedsiębiorstwami funkcjonującymi na rynku business-to-business. Inspiracji szukaliśmy również w innych publikacjach, zwłaszcza metodycznych”.

(fragment wstępu)

„Dobór wskaźników omówionych w książce dowodzi znaczącej wiedzy autorów w zakresie specyfiki marketingu i sprzedaży w polskich przedsiębiorstwach działających na rynku business-to-business. Wieloletnie doświadczenia autorów, wyniesione w toku realizacji projektów na rzecz praktyki biznesu, zaowocowały opracowaniem, które dobrze się czyta, jest aktualne i może wzbudzić zainteresowanie nie tylko wąskiego grona specjalistów, lecz także szerokiego kręgu marketerów i handlowców, którzy na co dzień stykają się z problemami opisywanymi w tej książce”.

dr hab. Maciej Mitręga, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

„Publikacja z jednej strony odpowiada na potrzebę uporządkowania wiedzy przekazywanej studentom, z drugiej zaś podsumowuje praktyczne doświadczenia autorów z zakresu badań i analiz sprzedaży i marketingu na rynku business-to-business. Niewątpliwie takiej książki na polskim rynku brakowało – z pewnością stanie się ona obowiązkową pozycją dla wielu przedmiotów i kursów. Jestem również przekonany, że praktyczne podejście i doświadczenie autorów spotka się z uznaniem praktyków i książka stanie się wartościową pozycją w biblioteczkach menedżerów firm z sektora business-to-business”.

dr hab. Sylwester Białowąs, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu


Wstęp

Rozdział 1. Badania marketingowe na rynku business-to-business
1.1. System informacji marketingowej
1.2. Specyfika sfery business-to-business jako obszaru badań marketingowych
1.3. Proces badań marketingowych
1.4. Badanie rynku a badanie marketingu

Rozdział 2. Rynek
2.1. Atrakcyjność rynku i prognozy jego rozwoju
2.2. Firma a konkurenci
2.3. Klienci: potrzeby, oczekiwania i preferencje

Rozdział 3. Sprzedaż
3.1. Podstawowa analiza sprzedaży
3.2. Lejek sprzedaży
3.3. Działalność sil sprzedaży
3.4. Finansowe aspekty sprzedaży

Rozdział 4. Relacje z klientami
4.1. Jakość relacji
4.2. Satysfakcja
4.3. Rekomendacja
4.4. Lojalność
4.5. Wartość klienta (wartość relacji z klientem)

Rozdział 5. Oferta
5.1. Jakość produktów i ustug
5.2. Ceny

Rozdział 6. Komunikacja marketingowa
6.1. Testy komunikacji marketingowej
6.2. Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej

Rozdział 7. Wizerunek i marka przedsiębiorstwa
7.1. Wizerunek
7.2. Świadomość marki
7.3. Kapitał marki

Rozdział 8. Aspekty metodyczne badań marketingowych
8.1. Konceptualizacja badania
8.2. Dobór badanej próby
8.3. Jakość badań

Rozdział 9. Metody pomiaru przy zbieraniu danych ze źródeł pierwotnych
9.1. Wywiady
9.2. Ankiety
9.3. Kwestionariusz i scenariusz - narzędzia pomiaru w ankiecie i wywiadzie
9.4. Obserwacje
9.5. Eksperyment

Bibliografia

Spis narzędzi, wskaźników i mierników


320 stron, Format: 15.9x23.5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2018