wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

UCZENIE SIĘ PRACOWNIKÓW A KONTEKST MONO- I WIELOKULTUROWY ORGANIZACJI PERSPEKTYWA POZYTYWNA W ZARZĄDZANIU


ROZKWITALSKA M.

wydawnictwo: PWN, 2018, wydanie I

cena netto: 53.65 Twoja cena  50,97 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Uczenie się pracowników a kontekst mono- i wielokulturowy organizacji

Perspektywa pozytywna w zarządzaniu


Książka dr hab. Małgorzaty Rozkwitalskiej pt. Uczenie się pracowników a kontekst mono –
i wielokulturowy organizacji. Perspektywa pozytywna w zarządzaniu to ambitna monografia naukowa, mająca na celu zarówno naświetlenie problematyki uczenia organizacyjnego (zwłaszcza nieformalnego), jak i kulturowego aspektu procesów przekazywania wiedzy. (…) Monografia jest ciekawa i nietuzinkowa. (…) Jest to pozycja wartościowa naukowo, solidnie opracowana i wypełniająca istotną lukę w polskiej literaturze na temat zarządzania.

prof. dr hab. Dariusz Jemielniak


Wstęp

1. Uczenie się jako przedmiot badań
1.1. Ewolucja i interdyscyplinarność pojęcia uczenia się i terminy pokrewne
1.2. Miejsce uczenia się w naukach o zarządzaniu - główne podejścia, nurty i koncepcje zarządzania a uczenie się
1.3. Uczenie się pracowników a nurt pozytywny zarządzania - prosperowanie

2. Uczenie się - podstawy teoretyczne
2.1. Klasyfikacja teorii dotyczących uczenia się
2.2. Uczenie się indywidualne a uczenie organizacyjne
2.3. Uczenie się jako proces społeczny
2.4. Motywacja, postawy i wartości a uczenie się

3. Uczenie się pracowników w dotychczasowych badaniach
3.1. Uczenie się w pracy - istota
3.2. Uczenie się pracowników a czynniki indywidualne
3.3. Uczenie się pracowników a czynniki kontekstu
3.4. Uczenie się pracowników a efekty dla jednostki i organizacji

4. Kontekst kulturowy organizacji, postrzeganie wymagań w pracy, uczenie się
4.1. Istota kontekstu kulturowego organizacji
4.2. Wymagania w pracy i ich postrzeganie
4.3. Kontekst mono- i wielokulturowy organizacji, wymagania, uczenie się pracowników - koncepcja badań własnych

5. Uczenie się w pracy w organizacjach mono- i wielokulturowych
5.1. Postrzeganie interakcji międzykulturowych - studia przypadków
5.2. Postrzeganie interakcji monokulturowych - studia przypadków
5.3. Postrzeganie wymagań i uczenie się w organizacjach mono- i wielokulturowych - wyniki badań ilościowych

Zakończenie
Załącznik. Procedura analizy jakościowej treści
Spis tabel i rysunków
Bibliografia


212 stron, Format: 16.5x23.5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2018