wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

FUZJE I PRZEJĘCIA


RED. FRĄCKOWIAK W.

wydawnictwo: PWE, 2009, wydanie I

cena netto: 89.00 Twoja cena  84,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Fuzje i przejęcia wiążą się ze złożonymi decyzjami inwestycyjnymi i finansowymi. Obejmują: kluczowe elementy biznesu, zarządzanie i analizy strategiczne, bankowość, prawo cywilne i handlowe, regulacje rynku kapitałowego, prawo pracy, finanse, podatki i rachunkowość, organizację i zarządzanie kadrami, zarządzanie wartością przedsiębiorstwa w powiązaniu z procesami restrukturyzacji i integracji. Sprawne przeprowadzenie fuzji lub przejęcia wymaga więc rozległych kompetencji, zaangażowania interdyscyplinarnego zespołu o bogatej wiedzy i doświadczeniu praktycznym.

W niniejszej książce uwzględniono wszystkie te przesłanki. Stanowi ona kompleksowe opracowanie najważniejszych zagadnień związanych z procesem nabycia. Autorzy skoncentrowali uwagę na:
- usystematyzowaniu pojęć typowych dla procesu nabycia oraz scharakteryzowaniu uczestników tego procesu i ich motywów,
- omówieniu procesów fuzji i przejęć w ujęciach: prawnym, podatkowym i rachunkowym,
- pokazaniu, jak wyszukać i ocenić kandydata do nabycia z punktu widzenia strategicznych interesów nabywcy,
- wskazaniu, przy zastosowaniu jakich metod wycenić wartość kandydata oraz w jaki sposób sfinansować nabycie,
- analizie niezbędnych przedsięwzięć po nabyciu, dotyczących restrukturyzacji i integracji przedsiębiorstw nabywcy i sprzedawcy.

Książka jest adresowana do studentów kierunków ekonomicznych i prawniczych, słuchaczy studiów podyplomowych i szkół biznesu, a także do menedżerów oraz przedsiębiorców.


Spis treści

Wstęp

Część I. Transakcje kupna i sprzedaży przedsiębiorstw, rynek kontroli
1. Istota i motywy fuzji i przejęć przedsiębiorstw
2. Uczestnicy rynku kontroli oraz formy nabycia przedsiębiorstw

Część II. Podstawy instytucjonalne fuzji i przejęć przedsiębiorswt
3. Uwarunkiowanie prawne fuzji i przejęć
4. System podatkowy a fuzje i przejęćia przedsiębiorstw
5. Rachunkowość fuzji i przejęć

Część III. Strategie i analizy w procesie nabycie przedsiębiorstwa
6. Analiza przedsiębiorstwa kandydata do nabycia
7. Analiza opłacalności nabycia przedsiębiorstwa
8. Metody opłacenia i finansowania nabycia przedsiębiorstwa

Część IV. Program wzrostu wartości przedsiębiorstwa po nabyciu
9. Restrukturyzacja nabytego przedsiębiorstwa
10. Integracja przedsiębiorstw

Zakończenie
Bibliografia
Indeks

512 stron, B5, miękka oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- PRZEJĘCIA STRATEGIE I PROCEDURY
RANKINE D., HOWSON P.

- ALIANSE STRATEGICZNE
CYGLER J.

- FUZJE I PRZEJĘCIA HARVARD BUSINESS REVIEW
HARVARD BUSINESS SCHOOL PRESS

- SKUTECZNE STRATEGIE BIZNESOWE. PRAKTYKA I TEORIA
POLOWCZYK J.

- INNOWACJE I TRANSFER TECHNIKI W PROCESIE TRANSFORMACJI
JASIŃSKI A.H.

- STRATEGIC MANAGEMENT CONCEPTS AND CASES
THOMPSON, STRICKLAND

- WSPÓŁCZESNE PARADYGMATY NAUK O ZARZĄDZANIU
RED. KOWALCZEWSKI W.

- TEORIE PRZEDSIĘBIORSTW
NOGA A.

- STRATEGICZNE MYŚLENIE W FIRMIE
KRAWIEC F.

- SYSTEMY INFORMACYJNE W ZARZĄDZANIU WIEDZĄ I INNOWACJĄ W PRZEDSIĘB
LOBEJKO S.

- ZASADNICZA ZMIANA DROGĄ DO SUKCESU PRZEDSIĘBIORSTWA XXI WIEKU
KRAWIEC F.

- KONCEPCJE STRATEGII ORGANIZACJI
KRUPSKI R. NIEMCZYK J. STAŃCZYK-HUGIET E.

- FUZJE I PRZEJĘCIA
SUDARSANAM S.

- NARZĘDZIA TWORZENIA STRATEGII ORGANIZACJI
BIAŁAS T. CZAPIEWSKI M.

- STRATEGIA ORGANIZACJI. W POSZUKIWANIU TRWAŁEJ PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ
OBŁÓJ K.

- ORGANIZACJA FIRMY PROJEKTOWANIE BUDOWA USPRAWNIANIE
PAWLAK Z., SMOLEŃ A.

- CZAS REFORMATORÓW. DLACZEGO W BIZNESIE ZWYCIĘŻAJĄ NAJBARDZIEJ ORYGINAL
TAYLOR W.C. LABARRE P.

- PRAKTYKA ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO
URBANKOWSKA-SOJKIN E.

- PLANOWANIE STRATEGICZNE W PRZEDSIĘBIORSTWIE
ROMANOWSKA M.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022