wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > książki anglojęzyczne > E-commerce
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 149, strona 1 z 15
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  -  >>>

301 WAYS TO USE SOCIAL MEDIA TO BOOST YOUR MARKETING


PARKER CATHERINE, wydawnictwo: MCGRAW-HILL, 2010, wydanie I

cena netto: 109.20 Twoja cena  103,74 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

net price + 5% vat. Join the TubeMoguls, get Delicious, StumbleUpon customers—and 298 more great tips! The time to start social media marketing was yesterday. Don't worry, though—this book will get you going today! 301 Ways... >>>

33 MILLION PEOPLE IN THE ROOM: HOW TO CREATE INFLUENCE NAD RUN A


POWELL J. / SUCCESSFUL BUSINESS WITH SOCIAL NETWORKING/, wydawnictwo: FT PRESS, 2009, wydanie I

cena netto: 130.00 Twoja cena  123,50 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

33 Million People in the Room: How to Create, Influence, and Run a Successful Business with Social Networking (Networking Technology: Security Series)   Social networks are no fad. They’re a permanent reality: one that offers... >>>

AMA HANDBOOK OF E-LEARNING


PISKURICH G.M., wydawnictwo: AMACOM, 2003, wydanie I

cena netto: 299.00 Twoja cena  284,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

The AMA Handbook of E-Learning Effective Design, Implementation, and Technology Solutions By George M. Piskurich, editor Best Practices from 30 Leading Experts Including Brandon Hall, Elliott Masie, Clark Aldrich, Vicky Phillips, ... >>>

AMA HANDBOOK OF E-LEARNING EFFECTIVE DESIGN


PISKURICH G., wydawnictwo: AMACOM, 2003, wydanie I

cena netto: 235.00 Twoja cena  223,25 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

The AMA Handbook of E-Learning: Effective Design, Implementation, and Technology Solutions     This authoritative sourcebook is a timely decision-making tool for companies making the transition to (or already using) e... >>>

ARCHITECTS OF THE BUSINESS REVOLUTION


DEARLOVE D., COOMBER S., wydawnictwo: CAPSTON, 2001, wydanie I

cena netto: 85.00 Twoja cena  80,75 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Architects of the Business Revolution The Internet is all pervasive. Its influence and power extends ever further into every aspect of our private and professional lives. We routinely use it as a source of reference, a medium for discussion,... >>>

BANDWAGON EFFECTS IN HIGH-TECHNOLOGY INDUSTRIES


ROHLFS J., wydawnictwo: MIT PRESS, 2001, wydanie I

cena netto: 155.00 Twoja cena  147,25 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Bandwagon Effects in High Technology Industries Economists use the term "bandwagon effect" to describe the benefit a consumer enjoys as a result of others' using the same product or service. The history of videocassettes offers a ... >>>

BILL GATES


HELLER R., wydawnictwo: KINDERSLEY, 2001, wydanie I

cena netto: 85.00 Twoja cena  80,75 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Bill Gates Genius of the software revolution and master of the information age KEY FEATURES No other books at this level give action plans that enable business people to put their ideas into practice Masterclasses ... >>>

BIZ TALK: IMPLEMENTING BUSINESS TO BUSINESS E-COMMERCE


KUBIELUS J., wydawnictwo: PH, 2001, wydanie I

cena netto: 250.00 Twoja cena  237,50 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

BizTalk: Implementing Business-to-Business E-commerce, 1/e James G. Kobielus BizTalk, Microsoft's strategic e-Commerce initiative, enables companies and industries to develop and evolve sophisticated e-marketplaces far more easily than... >>>

BLOGGING TO DRIVE BUSINESS CREATE AND MAINTAIN VALUABLE CUSTOMER


BUTOW E. BOLLWITT R., wydawnictwo: PEARSON ED, 2010, wydanie I

cena netto: 99.00 Twoja cena  94,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Use Blogging to Supercharge Sales, Customer Loyalty, Innovation, and Profits Blogging can help you deepen customer loyalty, reach new customers, gain indispensable feedback, and drive more sales. This no-nonsense guide shows how to craft a ... >>>

BREAKTHROUGH TECHNOLOGY PROJECT MANAGEMENT


LIENTZ B., REA K., wydawnictwo: AP, 2001, wydanie II

cena netto: 210.00 Twoja cena  199,50 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Breakthrough Technology Project Management 2e Bennet P. Lientz, The John E. Anderson School of Management, University of California, Los Angeles, USA Kathryn P. Rea, The Consulting Edge, Beverly Hills, USA The book that addresses the ... >>>

książek: 149, strona 1 z 15
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
E-commerce
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2018