wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości > Negocjacje
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 5, strona 1 z 1

TECHNIKI NEGOCJACJI I WYWIERANIA WPŁYWU


CHMIELECKI M., wydawnictwo: ONE PRESS, 2020, wydanie I

cena netto: 44.89 Twoja cena  42,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Techniki negocjacji i wywierania wpływu Prowadzenie biznesu bez umiejętności negocjowania jest prawie niemożliwe. Negocjować muszą właściciele firm, menedżerowie i kierownicy oraz pracownicy każdego działu, który ma kontakt z klientami... >>>

SPORY I ICH ROZWIĄZYWANIE ELEMENTY POPULARNEJ KULTURY PRAWNEJ


FUSZARA M. KURCZEWSKI J., wydawnictwo: NOMOS, 2018, wydanie I

cena netto: 39.00 Twoja cena  37,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Spory i ich rozwiązywanie Elementy popularnej kultury prawnej Praca ma szczególne walory poznawcze, zarówno ze względu na tematykę, rzadko będącą przedmiotem dociekań naukowych, jak i na sposób uzyskiwania materiałó... >>>

OPOWIEŚCI UKRYTE W DANYCH WYJAŚNIJ DANE I WYWOŁAJ DZIAŁANIA ZA POMOCĄ NARRACJI


DUARTE N., wydawnictwo: HELION, 2020, wydanie I

cena netto: 67.00 Twoja cena  63,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Opowieści ukryte w danych Wyjaśnij dane i wywołaj działania za pomocą narracji Suche dane nie są zajmujące. Trudno zdobyć szczere zaangażowanie odbiorcy, któremu przedstawia się zestaw danych, nawet jeśli niosłyby one ze sobą... >>>

FEEDBACK I INNE BRZYDKIE SŁOWA DLACZEGO INFORMACJA ZWROTNA JEST TAK WAŻNA I JAK TO ROBIĆ DOBRZE


CHANDLER M.T. DOWLING GREALISH L., wydawnictwo: MT BIZNES, 2020, wydanie I

cena netto: 46.80 Twoja cena  44,46 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Feedback (i inne brzydkie słowa) Dlaczego informacja zwrotna jest tak ważna i jak to robić dobrze Udzielanie informacji zwrotnej – takie proste, że aż trudne! Możemy nie zdawać sobie z tego sprawy, ale udzielamy go… każdego... >>>

WŁAŚCIWE SŁOWA CO JAK I KIEDY POWIEDZIEĆ CZYLI SIŁA KOMUNIKACJI W BIZNESIE


JONES P.M., wydawnictwo: MT BIZNES, 2020, wydanie I

cena netto: 39.90 Twoja cena  37,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Właściwe słowa Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie Słowa mają wielką moc – wpływają na podejmowane decyzje, zmieniają ludzkie losy, budują i rujnują fortuny – a jednak tak niewiele osób potrafi... >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Negocjacje
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2021