wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości > Public Relations
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 31, strona 1 z 4
<<<  -  1  2  3  4  -  >>>

MÓW I ZWYCIĘŻAJ JAK PERSWAZYJNIE PREZENTOWAĆ W KAŻDEJ SYTUACJI AUDIOBOOK


TRACY B., wydawnictwo: MT BIZNES, 2017, wydanie I

cena netto: 34.90 Twoja cena  33,16 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Mów i zwyciężaj Jak perswazyjnie prezentować w każdej sytuacji (Audiobook) W ciągu wielu lat swej kariery Brian Tracy wygłosił ponad 4000 prezentacji i przemawiał osobiście do ponad 5 000 000 osób w 46 krajach. Jego umiejętno... >>>

RZECZNIK PRASOWY W OTOCZENIU MEDIÓW TEORIA I PRAKTYKA


GAJDKA K., wydawnictwo: UNIVERSITAS, 2012, wydanie I

cena netto: 48.00 Twoja cena  45,60 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Rzecznik prasowy w otoczeniu mediów Teoria i praktyka Bohaterami tej książki, napisanej żywym publicystycznym językiem, są rzecznicy prasowi. Czytelnik znajdzie tutaj dziesiątki przykładów udanych i nieudanych rzecznikowskich przedsięwzię... >>>

ZNACZENIE FOTOGRAFII W TURYSTYCE


LEWENSTEIN M., wydawnictwo: UNIVERSITAS, 2014, wydanie I

cena netto: 32.00 Twoja cena  30,40 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Znaczenie fotografii w turystyce „Trudno wyobrazić sobie współczesnego turystę bez aparatu fotograficznego. Fotografowanie stało się praktyką społeczną, określa zachowania turystów jest wyraźnym wyrazem dominacji obrazu w kulturze... >>>

PROMOCJA EDUKACJI AKADEMICKIEJ W POLSCE PO ROKU 2000


ZIMNAK M., wydawnictwo: UNIVERSITAS, 2015, wydanie I

cena netto: 39.89 Twoja cena  37,90 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Promocja edukacji akademickiej w Polsce po roku 2000 Autor nie ogranicza swoich rozważań tylko do perspektywy uczelni, ale podejmuje też kwestię promocji nauki, jako takiej, słusznie widząc istotny związek między obrazem nauki w świadomości... >>>

PRAGMATYKA REKLAMY


GRĘBOWIEC J., wydawnictwo: UNIVERSITAS, 2017, wydanie I

cena netto: 35.00 Twoja cena  33,25 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Pragmatyka reklamy Reklama jako jedna z form komunikacji masowej jest we współczesnej rzeczywistości społeczno-kulturowej wszechobecna i choć wydaje się, że napisano już o niej wszystko i z różnych naukowych perspektyw (lingwistycznej,... >>>

BRANDU CZYLI NOWA MARKA O NAZWIE TY PRAKTYCZNY PRZEWODNIK JAK ZBUDOWAĆ SWOJĄ MARKĘ OSOBISTĄ


BRUKSZO A., wydawnictwo: POLIGRAF, 2017, wydanie I

cena netto: 36.90 Twoja cena  35,06 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

BrandU Czyli nowa marka o nazwie TY Praktyczny przewodnik jak zbudować swoją markę osobistą Agnieszka Brukszo – ekonomistka, strateg biznesu i międzynarodowy certyfikowany coach z dyplomem londyńskiej The Coaching... >>>

WSZYSTKO CO CHCIAŁBYŚ WIEDZIEĆ O MARKETINGU TERYTORIALNYM Z PRAKTYKI POLSKICH SAMORZĄDÓW


STĘPOWSKI R., wydawnictwo: ROSTER, 2017, wydanie I

cena netto: 54.00 Twoja cena  51,30 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich samorządów Aktualne wydanie książki zostało wzbogacone o opis 24 samorządowych kampanii promocyjnych polskich miast i regionów, realizowanych w ostatnich latach.... >>>

KULTOWA PROPAGANDA ROSYJSKI DYSKURS KOMUNIKOWANIA POLITYCZNEGO W PRZEKAZIE TELEWIZYJNYM STACJI PIERWYJ KANAŁ


ANTCZAK A. PLASHKINA I., wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK, 2017, wydanie I

cena netto: 35.29 Twoja cena  33,53 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kultowa propaganda Rosyjski dyskurs komunikowania politycznego w przekazie telewizyjnym stacji Pierwyj Kanał Tematyka monografii stanowi ważny wkład w problematykę wojny informacyjnej, która obecnie jest rozważana jako bardzo istotny... >>>

PUBLICZNOŚĆ MEDIÓW W EPOCE CYFROWEJ


JASKIERNIA A. GAJLEWICZ-KORAB K. RED., wydawnictwo: ASPRA, 2017, wydanie I

cena netto: 43.89 Twoja cena  41,70 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Publiczność mediów w epoce cyfrowej Tom 31. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Ważnym aspektem współczesnych badań medioznawczych jest badanie... >>>

PREZYDENT ON-LINE WIZERUNEK GŁOWY PAŃSTWA W ODBIORZE SPOŁECZNYM W PRZESTRZENI PORADZIECKIEJ. KAZUS ROSJI NA TLE WYBRANYCH PAŃSTW WNP


KARDAŚ S. CURANOVIĆ A., wydawnictwo: RAMBLER, 2016, wydanie I

cena netto: 59.90 Twoja cena  56,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Prezydent on-line Wizerunek głowy państwa w odbiorze społecznym w przestrzeni poradzieckiej. Kazus Rosji na tle wybranych państw WNP W rosyjskim kalendarzu politycznym jest jedna wyjątkowa data. Raz do roku rosyjscy obywatele mają szansę... >>>

książek: 31, strona 1 z 4
<<<  -  1  2  3  4  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Public Relations
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2017