wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości > Zarządzanie marketingowe
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 40, strona 1 z 4
<<<  -  1  2  3  4  -  >>>

SYSTEMY INFORMACYJNE W PRZEDSIĘBIORSTWACH HANDLOWYCH


RUTKOWSKI I.P., wydawnictwo: PWE, 2021, wydanie I

cena netto: 64.69 Twoja cena  61,46 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Systemy informacyjne w przedsiębiorstwach handlowych Wspomaganie decyzji w strategicznych i operacyjnych obszarach działalności marketingowej Rozważania zawarte w książce koncentrują się wokół problematyki zasilania informacyjnego... >>>

ZARZĄDZANIE SILNĄ MARKĄ


WITEK-HAJDUK M.K. RED., wydawnictwo: NIEOCZYWISTE, 2019, wydanie I

cena netto: 87.90 Twoja cena  83,51 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji -nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkól wyższych - wcią... >>>

SIŁA LUCYFERA CIEMNA STRONA COPYWRITINGU


PUZYRKIEWICZ D., wydawnictwo: ONE PRESS, 2020, wydanie I

cena netto: 39.90 Twoja cena  37,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Siła Lucyfera Ciemna strona copywritingu Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpływu na każdego, zgodzisz się? Okazuje się, że każdy człowiek nosi w sobie pewne pierwotne i bardzo... >>>

JAK SPRZEDAWAĆ ŻEBY CHCIELI KUPOWAĆ


DALE CARNEGIE & ASSOCIATES, wydawnictwo: ONE PRESS, 2021, wydanie I

cena netto: 44.89 Twoja cena  42,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Jak sprzedawać, żeby chcieli kupować W tym samym roku, w którym Titanic zderzył się z górą lodową, Dale Carnegie zaczął prowadzić zajęcia z wystąpień publicznych na nowojorskim Harlemie. Obydwa te wydarzenia wywarły wpływ na losy... >>>

REKLAMA CYFROWA PODRĘCZNIK ANALIZA DZIAŁAŃ REKLAMOWYCH NAJWIĘKSZYCH ŚWIATOWYCH FIRM MEDIALNYCH


MCSTAY A., wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2020, wydanie I

cena netto: 72.45 Twoja cena  68,83 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Reklama cyfrowa Podręcznik Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie medió... >>>

TRADYCYJNY A NOWOCZESNY SPOSÓB BUDOWANIA ZAUFANIA KLIENTÓW DO BANKU NA PRZYKŁADZIE MBANKU


ŚWIESZCZAK M., wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2020, wydanie I

cena netto: 59.29 Twoja cena  56,33 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku Sferą szczególnie wpływającą na decyzje konsumentów są działania marketingowe wykorzystujące takie instrumenty, jak reklamy i ... >>>

MARKETING NA RYNKACH MIĘDZYNARODOWYCH BADANIA DECYZJE ORGANIZACJA


GRZEGORCZYK W., wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2020, wydanie I

cena netto: 65.80 Twoja cena  62,51 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing na rynkach międzynarodowych Badania, decyzje, organizacja Prezentowana publikacja przybliża zagadnienie marketingu na rynkach międzynarodowych. Przedstawiono w niej kwestie dotyczące badań marketingowych na takim rynku, ich rodzaje... >>>

MARIAŻ NAUKI Z PRAKTYKĄ NAJLEPSZE PRAKTYKI ZARZĄDZANIA MARKETINGOWEGO W POLSKICH I MIĘDZYNARODOWYCH PRZEDSIĘBIORSTWACH


GOLIK-GÓRECKA G. RED., wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2020, wydanie I

cena netto: 52.65 Twoja cena  50,02 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Mariaż nauki z praktyką Najlepsze praktyki zarządzania marketingowego w polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach Studia przypadków Publikacja ta przedstawia realizację najlepszych praktyk w procesie wdrażania strategii ... >>>

PRZYSZŁOŚĆ MARKETINGU KONCEPCJE METODY TECHNOLOGIE TEORIA I ZASTOSOWANIE


KOZIELSKI R. RED., wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2020, wydanie I

cena netto: 59.29 Twoja cena  56,33 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Przyszłość marketingu Koncepcje, metody, technologie Teoria i zastosowanie Ostatnie lata przyniosły prawdziwą eksplozję nowych koncepcji, metod i technologii stosowanych w marketingu. Dowodzą one jak żywą, ewoluującą i podlegającą trendom... >>>

DZIAŁANIA MARKETINGOWE ORGANIZACJI


BŁOŃSKI K. SMALEC A. RED., wydawnictwo: PWE, 2020, wydanie I

cena netto: 64.69 Twoja cena  61,46 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Działania marketingowe organizacji Publikacja jest poświęcona szeroko rozumianej problematyce działań marketingowych w różnego rodzaju organizacjach. Poszczególne rozdziały są wynikiem zmian dostrzeganych przez autorów... >>>

książek: 40, strona 1 z 4
<<<  -  1  2  3  4  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Zarządzanie marketingowe
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2021