wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości > Zarządzanie strategiczne
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 35, strona 1 z 4
<<<  -  1  2  3  4  -  >>>

MARKETING NA RYNKACH MIĘDZYNARODOWYCH


PAZIO N.M., wydawnictwo: WYD PW, 2016, wydanie I

cena netto: 46.85 Twoja cena  44,51 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing na rynkach międzynarodowych Skrypt jest przeznaczony dla studentów uczelni technicznych. Głównym celem opracowania było zgromadzenie w jednym miejscu różnorodnych materiałów dotyczących międzynarodowego marketingu przemysłowego,... >>>

STRATEGIA BIZNESOWA


TRACY B., wydawnictwo: MT BIZNES, 2017, wydanie I

cena netto: 29.90 Twoja cena  28,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Strategia biznesowa Dowiedz się, jak myśleć bardziej efektywnie oraz jak podejmować lepsze decyzje dotyczące przyszłości twojego biznesu. Żyjemy w czasach, w których zachodzą najbardziej dynamiczne zmiany w historii. Dzisiaj innowacyjna... >>>

SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU NOWA WARTOŚĆ KONKURENCYJNA


BUGLEWICZ K., wydawnictwo: PWE, 2017, wydanie I

cena netto: 61.30 Twoja cena  58,24 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Społeczna odpowiedzialność biznesu Nowa wartość konkurencyjna Społeczna odpowiedzialność biznesu jest koncepcją coraz szerzej wdrażaną w zarządzaniu firmami. Ogólnie polega ona na połączeniu działań mających budować przewagę konkurencyjną... >>>

PODSTAWY ZARZĄDZANIA ORGANIZACJAMI


GRIFFIN R.W., wydawnictwo: PWN, 2017, wydanie III

cena netto: 137.39 Twoja cena  130,52 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Podstawy zarządzania organizacjami Nowe, zmienione i uaktualnione wydanie podręcznika, z którego skorzystały już ponad dwa miliony studentów przygotowujących się do kariery w biznesie. Autor zachowując wszystkie zasadnicze treści... >>>

MARKETING PODRĘCZNIK AKADEMICKI


MICHALSKI E., wydawnictwo: PWN, 2017, wydanie II

cena netto: 84.10 Twoja cena  79,90 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing Podręcznik akademicki Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i... >>>

PODSTAWY ZARZĄDZANIA TEORIA I ĆWICZENIA


ZAKRZEWSKA-BIELAWSKA A. RED., wydawnictwo: GAB, 2017, wydanie I

cena netto: 68.30 Twoja cena  64,89 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Podstawy zarządzania Teoria i ćwiczenia Podręcznik jest wynikiem wieloletnich doświadczeń dydaktycznych autorów z Katedry Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Przedstawiono w nim najważniejsze zagadnienia związane z zarządzaniem wspó... >>>

ROLA RAD NADZORCZYCH W PROCESACH FORMUŁOWANIA I REALIZOWANIA STRATEGII SPÓŁEK


JEŻAK J. BOHDANOWICZ L. KAŹMIERSKA-JÓŹWIAK B. MATYJAS Z., wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2017, wydanie I

cena netto: 55.99 Twoja cena  53,19 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Rola rad nadzorczych w procesach formułowania i realizowania strategii spółek Publikacja łączy w sobie wybitne walory poznawcze w zakresie teorii spółek oraz światowej i europejskiej praktyki funkcjonowania organów kontrolnych (rad dyrektorów... >>>

INTERNACJONALIZACJA POLSKICH MIKRO- I MAŁYCH PRZEDSIĘBIORSTW W PROCESIE INTEGRACJI EUROPEJSKIEJ I GLOBALIZACJI


DUDA J., wydawnictwo: DIFIN, 2017, wydanie I

cena netto: 95.60 Twoja cena  90,82 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Internacjonalizacja polskich mikro- i małych przedsiębiorstw w procesie integracji europejskiej i globalizacji W związku z niskim stopniem umiędzynarodowienia polskich mikro- i małych przedsiębiorstw, celem książki jest identyfikacja... >>>

STRATEGIE PRZEDSIĘBIORSTW MIĘDZYNARODOWYCH ORAZ ICH ODDZIAŁYWANIA W PRZESTRZENI LOKALNEJ I REGIONALNEJ NA PRZYKŁADZIE WYBRANYCH KONCERNÓW PRZEMYSŁOWYCH W ZACHODNIEJ POLSCE


TOBOLSKA A., wydawnictwo: WYD UAM, 2017, wydanie I

cena netto: 51.99 Twoja cena  49,39 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Strategie przedsiębiorstw międzynarodowych oraz ich oddziaływania w przestrzeni lokalnej i regionalnej (na przykładzie wybranych koncernów przemysłowych w zachodniej Polsce) Zmiany warunków społeczno-gospodarczych w erze globalizacji... >>>

SIŁA DYWERSYFIKACJI W DZIAŁALNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW W KONTEKŚCIE ASPEKTÓW EKONOMICZNYCH FINANSOWYCH I ORGANIZACYJNYCH


EJSMONT A. EJDYS S. WALENIA A., wydawnictwo: DIFIN, 2017, wydanie I

cena netto: 45.99 Twoja cena  43,69 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Siła dywersyfikacji w działalności przedsiębiorstw w kontekście aspektów ekonomicznych, finansowych i organizacyjnych Najważniejszym przesłaniem monografii jest to, aby przedsiębiorstwa, prowadząc swoją działalność gospodarczą, umiały radzić... >>>

książek: 35, strona 1 z 4
<<<  -  1  2  3  4  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Zarządzanie strategiczne
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2017