wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości angielskie > Biznes
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 12, strona 1 z 2
<<<  -  1  2  -  >>>

CUSTOMER ENGAGEMENT MANAGEMENT PRACTICES IN THE CONSUMER GOODS AND SERVICES SECTOR


ŻYMINKOWSKA K. WIECHOCZEK J. KIEŻEL M., wydawnictwo: DIFIN, 2019, wydanie I

cena netto: 61.89 Twoja cena  58,80 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Customer engagement Management practices in the consumer goods and services sector Customer engagement is a customer’s voluntary contribution of resources to a firm’s marketing function, extending beyond financial patronage. In... >>>

NATURAL CAPITAL VALUATION RECENT ADVANCES FROM THE PERSPECTIVE OF SUSTAINABLE DEVELOPMENT


FIEDOR B. DOKURNO Z., wydawnictwo: PWN, 2019, wydanie I

cena netto: 86.49 Twoja cena  82,17 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Natural capital valuation Recent advances from the perspective of sustainable development "The monograph is a systematic and multilateral introduction to the ecological economics and economy of sus-tainable development. It is the... >>>

SUSTAINABLE MANAGEMENT MARKETING PERSPECTIVE ESSENCE DETERMINANTS AND MANIFESTATIONS


SERETNY M., wydawnictwo: WYD PW, 2018, wydanie I

cena netto: 37.80 Twoja cena  35,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Sustainable Management — Marketing Perspective. Essence, Determinants and Manifestations The reviewed work, according to its author, aims to „start a discussion on the innovative approach to management, which will lead to the... >>>

ENERGY SUSTAINABILITY SENSING IN MANUFACTURING SMES OVERVIEW PERSPECTIVES AND ASSESSMENT APPROACHES


KLUCZEK A., wydawnictwo: WYD PW, 2019, wydanie I

cena netto: 47.25 Twoja cena  44,89 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Energy Sustainability Sensing in Manufacturing SMEs: Overview, Perspectives and Assessment Approaches 1. Introduction    15 1.1. Context of the study .     15 1.2. Main challenges identified in the studies ... >>>

THE ROLE OF INNOVATIONS CREATED IN THE INTERNATIONALIZATION PROCESS FOR COMPANY PERFORMANCE


DYMITROWSKI A., wydawnictwo: PWN, 2014, wydanie I

cena netto: 119.35 Twoja cena  113,38 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

The Role of Innovations Created in the Internationalization Process for Company Performance It is commonly believed that innovations are crucial in company's actovity. The significance of the role that is assigned to the issue of... >>>

MARKETING AUTOMATION REVOLUTION USING THE POTENTIAL OF BIG DATA


BŁAŻEWICZ G., wydawnictwo: PWN, 2018, wydanie I

cena netto: 86.55 Twoja cena  82,22 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing Automation Revolution Using the potential of Big Data Current technological revolution, immense Internet penetration, and mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer changed the manner of... >>>

INTERNATIONALIZATION OF FIRMS


WACH K. EDITOR, wydawnictwo: PWN, 2019, wydanie I

cena netto: 97.45 Twoja cena  92,58 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Internationalization of Firms The monograph (…) concerns an extremely important aspect, which is the problem of international expansion of businesses. Atlough many titles can be found in the literature concerning the... >>>

THE CONCEPT OF A COMPREHENSIVE APPROACH TO KNOWLEDGE MANAGEMENT IN THE ORGANIZATION


FIGURSKA I., wydawnictwo: CEDEWU, 2019, wydanie I

cena netto: 71.60 Twoja cena  68,02 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

The concept of a comprehensive approach to knowledge management in the organization During its entire history, the world has never changed as quickly as it is today. Customers' expectations, as well as widely understood conditions of doing... >>>

DESIGNING A HEALTH TOURISM PRODUCT STRUCTURE MODEL IN THE PROCESS OF MARKETING MANAGEMENT


DRYGLAS D., wydawnictwo: PWN, 2018, wydanie I

cena netto: 86.49 Twoja cena  82,17 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Designing a health tourism product structure model in the process of marketing management This monograph provides an eloquently written, critical analysis of health tourism product marketing management. 256 pages, Paperback... >>>

BARRIERS OF ACTIVITY-BASED COSTING IMPLEMENTATION IN POLISH COMPANIES


MIODEK W. WNUK-PEL T., wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2018, wydanie I

cena netto: 51.50 Twoja cena  48,93 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Barriers of Activity-Based Costing Implementation in Polish Companies The book aims to determine the level of ABC diffusion and identify the barriers to adopting this system in Polish companies. lt focuses mainly on: (a) the factors which ... >>>

książek: 12, strona 1 z 2
<<<  -  1  2  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Biznes
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2019