wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości i wznowienia polskie > Dziennikarstwo
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 7, strona 1 z 1

ŁŻE-REPORTAŻE I PRAWDZIWE FIKCJE


ADAMCZEWSKA-BARANOWSKA I., wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2020, wydanie I

cena netto: 79.00 Twoja cena  75,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Łże-reportaże i prawdziwe fikcje Powieść dziennikarska i reportaż w czasie postprawdy i zwrotu performatywnego Celem autorki było zdefiniowanie i usystematyzowanie gatunków literacko-dziennikarskich powstających współcześnie, w ... >>>

NOWE MEDIA W PRL


SITARSKI P. GARDA M.B. JAJKO K., wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2020, wydanie I

cena netto: 59.29 Twoja cena  56,33 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Nowe media w PRL Polska Rzeczpospolita Ludowa niosła na swoich sztandarach hasła postępu. Czy udało się je realizować w czasach niespotykanego wcześniej rozwoju technik komunikacyjnych i narodzin nowych mediów, gdy polska gospodarka tonę... >>>

BRZMIENIE HOLOKAUSTU O REPREZENTACJACH ZAGŁADY W SZTUCE RADIOWEJ


MATUSIAK E. BACHURA-WOJTASIK J., wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2020, wydanie I

cena netto: 52.65 Twoja cena  50,02 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Brzmienie Holokaustu O reprezentacjach Zagłady w sztuce radiowej Jak pisze Jacek Leociak: „reprezentować” – to czynić na powrót obecnym. Twórcy sztuki audialnej podejmują próby uobecniania ocalałych i... >>>

PERSWAZJA I MANIPULACJA W KOMUNIKACJI


HABRAJSKA G., wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2020, wydanie I

cena netto: 52.65 Twoja cena  50,02 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Perswazja i manipulacja w komunikacji Wybrane zagadnienia Komponowanie i interpretowanie komunikatów 7 Różne realizacje zamiaru pragmatycznego 11 Kod werbalny i niewerbalny 21 Wypowiedź jako działanie. Akty mowy 23 Akty mowy w... >>>

SIŁA GŁOSU JAK MÓWIĆ BY LUDZIE CHCIELI SŁUCHAĆ KSIĄŻKA


PIETROŃ K., wydawnictwo: ONE PRESS, 2020, wydanie II

cena netto: 42.90 Twoja cena  40,76 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Siła głosu Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać. Jeśli jesteś: wykładowcą, nauczycielem, mówcą, prelegentem, aktorem lub prezenterem, to dobrze wiesz, że aby Twój przekaz dotarł do odbiorców ― studentó... >>>

NIEWERBALNA KOMUNIKACJA W REKLAMIE TELEWIZYJNEJ ZASTOSOWANIE I ODDZIAŁYWANIE


MAKOWSKI M., wydawnictwo: CEDEWU, 2020, wydanie II

cena netto: 78.75 Twoja cena  74,81 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej Zastosowanie i oddziaływanie Dotychczasowy stan wiedzy dotyczący problematyki komunikacji niewerbalnej odnosi się przede wszystkim do niewerbalnych zachowań ludzkich rejestrowanych i ... >>>

AUTORSKIE KŁOPOTY


PIETER J., wydawnictwo: PWN, 2020, wydanie I

cena netto: 53.65 Twoja cena  50,97 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Autorskie kłopoty "Rzecz niniejsza miała pierwotnie stanowić rozdział końcowy „Problemów humanisty”. Zamierzałem w nim zebrać informacje na temat mych styczności z redaktorami czasopism i z wydawcami publikacji książkowych.... >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Dziennikarstwo
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2021