wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości i wznowienia polskie > Dziennikarstwo
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 51, strona 1 z 6
<<<  -  1  2  3  4  5  6  -  >>>

PROFESJONALIZM DZIENNIKARSKI KUBY WOJEWÓDZKIEGO


LEWANDOWSKA M., wydawnictwo: WYD UMK, 2019, wydanie I

cena netto: 43.20 Twoja cena  41,04 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Profesjonalizm dziennikarski Kuby Wojewódzkiego Kuba Wojewódzki – dziennikarz telewizyjny, radiowy i prasowy, publicysta, felietonista, satyryk i showman. Nazywany Królem TVN. Jego ekscentryczna osobowość, cięty język i ostre pióro... >>>

BELETRYSTYKA W PRZYJACIÓŁCE BIBLIOGRAFIA 1948-1989


WODNIAK K., wydawnictwo: UKW, 2019, wydanie I

cena netto: 54.45 Twoja cena  51,73 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Beletrystyka w „Przyjaciółce” Bibliografia 1948-1989 Adnotowana bibliografia literackiej zawartości działu beletrystycznego tygodnika „Przyjaciółka” z lat 1948–1989 wyrosła z potrzeby udokumentowania roli tego... >>>

KULTURA ZACHOWAŃ JĘZYKOWYCH W INTERNECIE


NARUSZEWICZ-DUCHLIŃSKA A., wydawnictwo: PWN, 2019, wydanie I

cena netto: 53.65 Twoja cena  50,97 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kultura zachowań językowych w internecie Pierwsza na polskim rynku synteza poświęcona poprawności językowej w internecie. Książka w mądry, zabawny i przystępny sposób przedstawia zagadnienia netykiety. Autorka omawia najczęstsze zachowania w... >>>

DRUKI ULOTNE W PROCESIE KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ W XIX WIEKU DO 1918 ROKU


KARPIŃSKA M. RED., wydawnictwo: WYD UW, 2019, wydanie I

cena netto: 38.19 Twoja cena  36,28 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Druki ulotne w procesie komunikacji społecznej w XIX wieku (do 1918 roku) Autorzy tomu z różnych perspektyw badawczych analizują druki ulotne pojawiające się na ziemiach polskich w XIX i XX w., podejmując m.in. takie kwestie, jak miejsce... >>>

KULTURA KOMUNIKACJI POTOCZNEJ W JĘZYKACH SŁOWIAŃSKICH


PIOTROWICZ A. WITASZEK-SAMBORSKA M. SKIBSKI K. REDAKCJA:, wydawnictwo: NAUKA I INNOWACJE, 2018, wydanie I

cena netto: 48.00 Twoja cena  45,60 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kultura komunikacji potocznej w językach słowiańskich Monografia wieloautorska zawierająca teksty, które zostały wygłoszone podczas V Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej z cyklu "Kultura Komunikacji Językowej". Przedmowa... >>>

MIĘDZY KARTKĄ A EKRANEM CYFROWE EKSPERYMENTY Z MEDIUM KSIĄŻKI W POLSCE


MARECKI P., wydawnictwo: WYD UJ, 2018, wydanie I

cena netto: 44.89 Twoja cena  42,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Między kartką a ekranem Cyfrowe eksperymenty z medium książki w Polsce To opowieść o cywilizacyjnym procesie przemiany książki pod wpływem mediów cyfrowych. Do skonstruowania narracji wybrano sześć polskich utworów powstałych od 1975... >>>

FACEBOOK OD PORTALU SPOŁECZNOŚCIOWEGO DO NARZĘDZIA POLITYKI


MAZUREK K., wydawnictwo: UMCS, 2018, wydanie I

cena netto: 35.35 Twoja cena  33,58 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Facebook Od portalu społecznościowego do narzędzia polityki Facebook jest niewątpliwie jednym z najbardziej intrygujących portali społecznościowych, dostępnym dla niespotykanego dotąd w dziejach ogromnego grona użytkowników. Autor... >>>

RECEPCJA MEDIÓW 5 RECEPCJA MEDIÓW PRZEZ MŁODZIEŻ I OSOBY DOROSŁE + CD


BONIECKA B. GRANAT A. RED., wydawnictwo: UMCS, 2018, wydanie I

cena netto: 37.69 Twoja cena  35,81 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Recepcja mediów 5 Recepcja mediów przez młodzież i osoby dorosłe + CD Piąty tom z serii „Recepcja mediów” jest poświęcony wpływowi przekazów prasowych, radiowych, telewizyjnych i internetowych na młodzież oraz osoby dorosłe.... >>>

VIRAL JAK ZARAŻAĆ IDEAMI I TWORZYĆ WIRUSOWE TREŚCI


BUCKI P., wydawnictwo: PWN, 2019, wydanie I

cena netto: 64.60 Twoja cena  61,37 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

VIRAL Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści Co łączy miejskie legendy o czarnej wołdze, wirusowe memy i opowieści, które przekazujemy sobie z ust do ust? Wszystkie skutecznie niosą informację z siłą rażenia epidemii. Wszystkie też... >>>

MEDIA PUBLICZNE W POLSCE


TENEROWICZ K., wydawnictwo: DIFIN, 2018, wydanie I

cena netto: 73.10 Twoja cena  69,45 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Media publiczne w Polsce Publikacja prezentuje normy prawne i organizacyjne oraz realia finansowe, w jakich funkcjonowały polskie media publiczne po 1989 roku. Szczegółowo opisuje przyczyny problemów, w jakich się aktualnie znalazły oraz ... >>>

książek: 51, strona 1 z 6
<<<  -  1  2  3  4  5  6  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Dziennikarstwo
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2019