wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości i wznowienia polskie > Dziennikarstwo
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 53, strona 1 z 6
<<<  -  1  2  3  4  5  6  -  >>>

WSPÓŁCZESNY ŚWIAT DZIECKA MEDIA I KONSUMPCJA


BOGUNIA-BOROWSKA M. RED., wydawnictwo: WYD UJ, 2019, wydanie I

cena netto: 44.89 Twoja cena  42,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Współczesny świat dziecka Media i konsumpcja Dzieci i dorośli zmieniają się pod wpływem wielu czynników,wzorców i narzędzi komunikacji. Warto obserwować te fascynujące procesy w kontekście świata wartości, który ujawnia się w treściach... >>>

ZASADA RÓWNYCH SZANS PAR CONDICIO A MEDIATYZACJA KAMPANII PARLAMENTARNEJ WE WŁOSZECH W 2018 ROKU


MIŻEJEWSKI M., wydawnictwo: WYD UJ, 2019, wydanie I

cena netto: 44.89 Twoja cena  42,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zasada równych szans (par condicio) a mediatyzacja kampanii parlamentarnej we Włoszech w 2018 roku Autor bada, jak wzbudzająca wiele kontrowersji zasada równych szans (par condicio), wyniesiona do rangi normy prawnej i usankcjonowana... >>>

ŁÓDZKIE CZASOPISMA HUMORYSTYCZNE W MIĘDZYWOJNIU


CIEŚLA B., wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2017, wydanie I

cena netto: 44.79 Twoja cena  42,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Łódzkie czasopisma humorystyczne w międzywojniu Książka stanowi opis najważniejszych wzorców gatunkowych i technik językowego kreowania żartu wyzyskiwanych w twórczości komicznej. Analizowany w niej materiał pochodzi z 14 czasopism... >>>

WIZERUNEK FELIETONISTY I SPOSOBY JEGO WERBALNEGO KOMUNIKOWANIA


BARAŃSKA-SZMITKO A., wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2019, wydanie I

cena netto: 52.65 Twoja cena  50,02 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wizerunek felietonisty i sposoby jego werbalnego komunikowania Jaki efekt wizerunkowy można osiągnąć za pomocą jakich działań werbalnych? Odpowiedź na to kluczowe w prezentowanej książce pytanie sformułowano na podstawie badań, w ramach kt... >>>

WPŁYW SŁOWA I OBRAZU NA WIZERUNEK OSOBY PUBLICZNEJ


BARAŃSKA-SZMITKO A., wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2019, wydanie I

cena netto: 50.39 Twoja cena  47,87 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wpływ słowa i obrazu na wizerunek osoby publicznej Czy znajomość nazwiska determinuje image przypisywany autorowi wypowiedzi na podstawie jego tekstu? Czy i jak zdjęcie autora obok tekstu wpływa na jego wizerunek? Jaka jest różnica mi... >>>

WOLNOŚĆ WYPOWIEDZI W POLSCE WOBEC OCHRONY PRAWA DO PRYWATNOŚCI


MACHOWICZ K., wydawnictwo: PWN, 2019, wydanie I

cena netto: 58.05 Twoja cena  55,15 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wolność wypowiedzi w Polsce wobec ochrony prawa do prywatności Naukowe rozważania prowadzono z uwzględnieniem najnowszych osiągnięć nauki i orzecznictwa z jednoczesnym poszanowaniem już ugruntowanego dorobku nauki. (...) Na uwagę zasługuje... >>>

POZYTYWIZM


MARKIEWICZ H., wydawnictwo: PWN, 2019, wydanie VI

cena netto: 64.60 Twoja cena  61,37 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Pozytywizm Wprowadzenie, podłoże społeczno polityczne, nadbudowa ideologiczna, ogólne warunki rozwoju literatury, publicystyka, proza fabularna, dramat, poezja, literatura popularno - ludowa, literatura dla młodzieży i dzieci, proza... >>>

VISUAL STORYTELLING JAK OPOWIADAĆ JĘZYKIEM VIDEO


GÓRSKA M., wydawnictwo: PWN, 2019, wydanie I

cena netto: 75.55 Twoja cena  71,77 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Visual Storytelling Jak opowiadać językiem video Nie wystarcza ci tylko oglądanie rzeczywistości, chcesz ją chronić od zapomnienia, szukasz w niej sensu, chcesz mieć na nią wpływ. Tam, gdzie inni widzą kawałek muru, ty potrafisz dojrzeć w... >>>

PROFESJONALIZM DZIENNIKARSKI KUBY WOJEWÓDZKIEGO


LEWANDOWSKA M., wydawnictwo: WYD UMK, 2019, wydanie I

cena netto: 43.20 Twoja cena  41,04 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Profesjonalizm dziennikarski Kuby Wojewódzkiego Kuba Wojewódzki – dziennikarz telewizyjny, radiowy i prasowy, publicysta, felietonista, satyryk i showman. Nazywany Królem TVN. Jego ekscentryczna osobowość, cięty język i ostre pióro... >>>

BELETRYSTYKA W PRZYJACIÓŁCE BIBLIOGRAFIA 1948-1989


WODNIAK K., wydawnictwo: UKW, 2019, wydanie I

cena netto: 54.45 Twoja cena  51,73 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Beletrystyka w „Przyjaciółce” Bibliografia 1948-1989 Adnotowana bibliografia literackiej zawartości działu beletrystycznego tygodnika „Przyjaciółka” z lat 1948–1989 wyrosła z potrzeby udokumentowania roli tego... >>>

książek: 53, strona 1 z 6
<<<  -  1  2  3  4  5  6  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Dziennikarstwo
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2019