wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości i wznowienia polskie > Public Relations
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 20, strona 1 z 2
<<<  -  1  2  -  >>>

WIZERUNEK JAK GO ZMIERZYĆ I JAK POPRAWIĆ


SZLIS I., wydawnictwo: CEDEWU, 2020, wydanie II

cena netto: 76.50 Twoja cena  72,68 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wizerunek Jak go zmierzyć i jak poprawić Książka zawiera nowatorskie i oryginalne podejście do zarządzania wizerunkiem firmy. Dotyczy istoty oraz sposobu kształtowania, percepcji i pomiaru wizerunku. Uwzględnia złożoność relacji w sieci... >>>

TY W SOCIAL MEDIACH PODRĘCZNIK BUDOWANIA MARKI OSOBISTEJ DLA KAŻDEGO


ŻUKOWSKI M., wydawnictwo: ONE PRESS, 2019, wydanie II

cena netto: 40.60 Twoja cena  38,57 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Ty w social mediach Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego Każdy z nas jest marką. Ja, Ty, on i ona - jesteśmy sobą dla siebie, matką dla córki, ojcem dla syna, dzieckiem dla rodzica, mężem dla żony, szefową dla podwładnego.... >>>

PERSONAL BRANDING CZYLI JAK SKUTECZNIE ZBUDOWAĆ AUTENTYCZNĄ MARKĘ OSOBISTĄ


GRZESIAK M., wydawnictwo: ONE PRESS, 2019, wydanie I

cena netto: 40.60 Twoja cena  38,57 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą Kimkolwiek jesteś — żoną, mężem, dzieckiem, rodzicem, szefem, pracownikiem, klientką, menadżerem, influencerką, lekarzem, prawniczką, nauczycielem — Tw... >>>

POZYCJA I ROLA RZECZNIKÓW RZĄDÓW W POLSCE PO 1989 ROKU W DOBIE PROFESJONALIZACJI KOMUNIKOWANIA POLITYCZNEGO


BISKUP B., wydawnictwo: ELIPSA, 2019, wydanie I

cena netto: 28.35 Twoja cena  26,93 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Pozycja i rola rzeczników rządów w Polsce po 1989 roku w dobie profesjonalizacji komunikowania politycznego Książka Bartłomieja Biskupa wpisuje się w katalog publikacji niezbędnych do analiz komunikowania politycznego. Pogłębione... >>>

STRATEGIE INSTYTUCJI KULTURY WOBEC NIEZADOWOLENIA I BOJKOTÓW KONSUMENCKICH


MODLIŃSKI A., wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2019, wydanie I

cena netto: 44.89 Twoja cena  42,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich Bojkoty towarzyszyły życiu ekonomicznemu człowieka od stuleci, jednak wraz z rozwojem Internetu i nowych technologii ich częstotliwość systematycznie rośnie. Od... >>>

ZARZĄDZANIE W KRYZYSIE WIZERUNKOWYM METODY PROCEDURY REAGOWANIE


TWORZYDŁO D., wydawnictwo: DIFIN, 2019, wydanie I

cena netto: 61.89 Twoja cena  58,80 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym Metody, procedury, reagowanie Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w... >>>

RETORYKA I WARTOŚCI


BUDZYŃSKA-DACA A. MODRZEJEWSKA E. RED., wydawnictwo: WYD UW, 2019, wydanie I

cena netto: 44.75 Twoja cena  42,51 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Retoryka i wartości Tom składa się z 18 artykułów poświęconych różnym rozumieniom wartości w retoryce, wartości retorycznych oraz wartości widzianych z perspektywy retoryki: - w przemówieniach głów państw ... >>>

LOGOS ETHOS PATHOS III I IV RP DYSKURS KOMUNIKACYJNY POLITYKI


SZALKIEWICZ W.K. SOKOŁOWSKI M., wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK, 2019, wydanie I

cena netto: 47.00 Twoja cena  44,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Logos, ethos, pathos III i IV RP Dyskurs komunikacyjny polityki Książka autorstwa Wojciecha Krzysztofa Szalkiewicza i Marka Sokołowskiego to bardzo interesująca praca, dająca świadectwo rzetelnej znajomości tematyki dominującej we wsp... >>>

KOMUNIKOWANIE POLITYCZNE W ROSJI SPECYFIKA DYSKURSU PREZYDENCKIEGO


PATOCKA-SIGŁOWY U., wydawnictwo: WYD UN GDAŃSK, 2019, wydanie I

cena netto: 54.00 Twoja cena  51,30 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Komunikowanie polityczne w Rosji Specyfika dyskursu prezydenckiego Polacy są bardzo wrażliwi na wydarzenia mające miejsce w Rosji. Decyduje o tym nie tylko położenie tego państwa jako naszego sąsiada, ale także wielowiekowe do... >>>

KOMUNIKACJA W POLITYCE I W BIZNESIE SZTUKA PRZEKONYWANIA W EPOCE POSTPRAWDY


CAPITANIO M.E. DI CICCO A., wydawnictwo: CEDEWU, 2019, wydanie I

cena netto: 60.40 Twoja cena  57,38 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Komunikacja w polityce i w biznesie Sztuka przekonywania w epoce postprawdy W epoce, w której media społecznościowe wypierają tradycyjne kanały komunikacji i w której obraz zaczyna odgrywać dominującą rolę, umiejętność... >>>

książek: 20, strona 1 z 2
<<<  -  1  2  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Public Relations
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2020