wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości i wznowienia polskie > Public Relations
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 20, strona 1 z 2
<<<  -  1  2  -  >>>

UWARUNKOWANIA FUNKCJI RZECZNIKA PRASOWEGO W POLSCE


NAROŻNA D., wydawnictwo: SILVA RERUM, 2019, wydanie I

cena netto: 50.00 Twoja cena  47,50 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Uwarunkowania funkcji rzecznika prasowego w Polsce Teoria i praktyka Praca zawiera wartościowe elementy poznawcze i nosi nową jakość w dziedzinie roli rzecznika prasowego w systemie społecznym. Jest bez wątpienia oryginalnym, nowatorskim dzie... >>>

PAŃSTWO I SPOŁECZEŃSTWO W POLSKIEJ KRONICE FILMOWEJ 1944-1956


JĘDRZEJSKI Ł., wydawnictwo: UMCS, 2021, wydanie I

cena netto: 38.55 Twoja cena  36,62 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Państwo i społeczeństwo w Polskiej Kronice Filmowej 1944-1956. Obrazy komunikowania politycznego Książka pokazuje źródła inspiracji wewnętrznych i zewnętrznych procesów komunikacyjnych PKF w latach 1944–1956, autorów... >>>

NEUROMARKETING W INTERNECIE


PISPERS R. RODE J. FISCHER B., wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2021, wydanie I

cena netto: 76.15 Twoja cena  72,34 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Neuromarketing w Internecie Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i... >>>

PRASA SAMORZĄDOWA JAKO NARZĘDZIE POLITYKI INFORMACYJNEJ NA PRZYKŁADZIE GMIN GÓRNOŚLĄSKO-ZAGŁĘBIOWSKIEJ METROPOLII


KRAWCZYK D., wydawnictwo: ŚLĄSK, 2020, wydanie I

cena netto: 31.89 Twoja cena  30,30 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Prasa samorządowa jako narzędzie polityki informacyjnej na przykładzie gmin Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii Praca dr. Dariusza Krawczyka, oprócz niewątpliwych walorów naukowych, pozwalających na zdiagnozowanie stanu ... >>>

JAKOŚĆ E-KOMUNIKACJI W RELACJACH WŁODARZY GMIN Z ICH MIESZKAŃCAMI NA PRZYKŁADZIE WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO


TOMASZYK M., wydawnictwo: WYD UAM, 2018, wydanie I

cena netto: 61.90 Twoja cena  58,81 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Jakość e-komunikacji w relacjach włodarzy gmin z ich mieszkańcami na przykładzie województwa wielkopolskiego 140 stron, oprawa miękka... >>>

SKUTECZNY MARKETING W MAŁEJ FIRMIE


PATTEN D., wydawnictwo: ONE PRESS, 2021, wydanie II

cena netto: 39.00 Twoja cena  37,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Skuteczny marketing w małej firmie Sztab doradców ds. marketingu: pomoże Ci wyróżnić Twój produkt lub usługę na tle innych wskaże interesującą niszę rynkową podpowie, jak pozyskiwać i utrzymywać lojalnych... >>>

SZTUKA SKUTECZNEGO POROZUMIEWANIA SIĘ


MCKAY M. DAVIS M. FANNING P., wydawnictwo: GWP, 2021, wydanie I

cena netto: 71.89 Twoja cena  68,30 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Sztuka skutecznego porozumiewania się Najnowsze, zaktualizowane i uzupełnione wydanie światowego bestsellera! Poznaj praktyczne techniki komunikacyjne Umiejętność komunikowania się ma ogromny wpływ na wszystkie sfery naszego życia. Dzi... >>>

ZAWÓD COPYWRITER ZACZNIJ ZARABIAĆ NA PISANIU


CICHOCKI M., wydawnictwo: ONE PRESS, 2020, wydanie I

cena netto: 39.90 Twoja cena  37,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zawód: copywriter Zacznij zarabiać na pisaniu Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i... >>>

SIŁA LUCYFERA CIEMNA STRONA COPYWRITINGU


PUZYRKIEWICZ D., wydawnictwo: ONE PRESS, 2020, wydanie I

cena netto: 39.90 Twoja cena  37,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Siła Lucyfera Ciemna strona copywritingu Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpływu na każdego, zgodzisz się? Okazuje się, że każdy człowiek nosi w sobie pewne pierwotne i bardzo... >>>

FAST TEXT JAK PISAĆ KRÓTKIE TEKSTY KTÓRE BŁYSKAWICZNIE PRZYCIĄGNĄ UWAGĘ


WRYCZA-BEKIER J., wydawnictwo: ONE PRESS, 2020, wydanie II

cena netto: 49.00 Twoja cena  46,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Fast text Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę Zagłębiwszy się w otchłań internetu, można by dojść do wniosku, że sztuka pisania powoli zanika. Coraz więcej obrazów, coraz mniej słów, a... >>>

książek: 20, strona 1 z 2
<<<  -  1  2  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Public Relations
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2021