wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości i wznowienia polskie > Public Relations
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 14, strona 1 z 2
<<<  -  1  2  -  >>>

ZEN PREZENTACJI PROSTE POMYSŁY I WAŻNE ZASADY


REYNOLDS G., wydawnictwo: HELION, 2020, wydanie III

cena netto: 69.00 Twoja cena  65,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zen prezentacji Proste pomysły i ważne zasady Zbyt często zadręcza się odbiorców prezentacji slajdami, które są źle zaprojektowane, nieczytelne i przynoszą więcej szkody niż pożytku. W biznesie i w nauce przeważają prezentacje ... >>>

NIEWERBALNA KOMUNIKACJA W REKLAMIE TELEWIZYJNEJ ZASTOSOWANIE I ODDZIAŁYWANIE


MAKOWSKI M., wydawnictwo: CEDEWU, 2020, wydanie II

cena netto: 78.75 Twoja cena  74,81 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej Zastosowanie i oddziaływanie Dotychczasowy stan wiedzy dotyczący problematyki komunikacji niewerbalnej odnosi się przede wszystkim do niewerbalnych zachowań ludzkich rejestrowanych i ... >>>

WŁAŚCIWE SŁOWA CO JAK I KIEDY POWIEDZIEĆ CZYLI SIŁA KOMUNIKACJI W BIZNESIE


JONES P.M., wydawnictwo: MT BIZNES, 2020, wydanie I

cena netto: 39.90 Twoja cena  37,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Właściwe słowa Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie Słowa mają wielką moc – wpływają na podejmowane decyzje, zmieniają ludzkie losy, budują i rujnują fortuny – a jednak tak niewiele osób potrafi... >>>

KOMUNIKACJA W KRYZYSIE


HARTLEY K., wydawnictwo: PWN, 2020, wydanie I

cena netto: 79.69 Twoja cena  75,71 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Komunikacja w kryzysie Jak zrozumieć i kształtować zachowanie konsumentów, aby wasza marka cieszyła się jeszcze większym zaufaniem Idea kontrolowania kryzysu jest już przedawniona. Dzięki smartfonom i portalom społecznościowym kryzys... >>>

PREZENTACJE PO PROSTU! SZKOŁA WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH


BUCKI P., wydawnictwo: ONE PRESS, 2020, wydanie I

cena netto: 49.90 Twoja cena  47,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Prezentacje Po prostu! Szkoła wystąpień publicznych Prezentacja. Wartość, narracja, sposób podania. Fakty, liczby, kluczowe słowa - esencja wypowiedzi wsparta kilkoma trafnymi grafikami. Główna myśl uchwycona w zgrabne, łatwo... >>>

ROZBOJE SCENICZNE WYSTĄPIENIA PUBLICZNE BEZ TREMY


GRZESIAK J., wydawnictwo: ONE PRESS, 2020, wydanie I

cena netto: 40.60 Twoja cena  38,57 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Rozboje sceniczne Wystąpienia publiczne bez tremy Raz na zawsze pożegnaj tremę przed występami publicznymi! Czy zdarza Ci się odczuwać dyskomfort, kiedy masz przemówić do większej grupy ludzi? Do tego stopnia, że czasem wolisz... >>>

WIZERUNEK JAK GO ZMIERZYĆ I JAK POPRAWIĆ


SZLIS I., wydawnictwo: CEDEWU, 2020, wydanie II

cena netto: 76.50 Twoja cena  72,68 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wizerunek Jak go zmierzyć i jak poprawić Książka zawiera nowatorskie i oryginalne podejście do zarządzania wizerunkiem firmy. Dotyczy istoty oraz sposobu kształtowania, percepcji i pomiaru wizerunku. Uwzględnia złożoność relacji w sieci... >>>

TY W SOCIAL MEDIACH PODRĘCZNIK BUDOWANIA MARKI OSOBISTEJ DLA KAŻDEGO


ŻUKOWSKI M., wydawnictwo: ONE PRESS, 2019, wydanie II

cena netto: 40.60 Twoja cena  38,57 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Ty w social mediach Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego Każdy z nas jest marką. Ja, Ty, on i ona - jesteśmy sobą dla siebie, matką dla córki, ojcem dla syna, dzieckiem dla rodzica, mężem dla żony, szefową dla podwładnego.... >>>

PERSONAL BRANDING CZYLI JAK SKUTECZNIE ZBUDOWAĆ AUTENTYCZNĄ MARKĘ OSOBISTĄ


GRZESIAK M., wydawnictwo: ONE PRESS, 2019, wydanie I

cena netto: 40.60 Twoja cena  38,57 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą Kimkolwiek jesteś — żoną, mężem, dzieckiem, rodzicem, szefem, pracownikiem, klientką, menadżerem, influencerką, lekarzem, prawniczką, nauczycielem — Tw... >>>

POZYCJA I ROLA RZECZNIKÓW RZĄDÓW W POLSCE PO 1989 ROKU W DOBIE PROFESJONALIZACJI KOMUNIKOWANIA POLITYCZNEGO


BISKUP B., wydawnictwo: ELIPSA, 2019, wydanie I

cena netto: 28.35 Twoja cena  26,93 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Pozycja i rola rzeczników rządów w Polsce po 1989 roku w dobie profesjonalizacji komunikowania politycznego Książka Bartłomieja Biskupa wpisuje się w katalog publikacji niezbędnych do analiz komunikowania politycznego. Pogłębione... >>>

książek: 14, strona 1 z 2
<<<  -  1  2  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Public Relations
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2020