wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości i wznowienia polskie > Public Relations
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 16, strona 1 z 2
<<<  -  1  2  -  >>>

KULTURA BUDOWANIA RELACJI SŁUŻBOWYCH CZYLI ETYKIETA BIZNESU W PRAKTYCE


ŁUCZKA D., wydawnictwo: CEDEWU, 2020, wydanie I

cena netto: 55.10 Twoja cena  52,35 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kultura budowania relacji służbowych czyli etykieta biznesu w praktyce Jedną z najważniejszych umiejętności pozwalających odnieść sukces w pracy zawodowej jest ta dotycząca budowania odpowiednich relacji zawodowych. To jak je będziemy budować,... >>>

SIŁA DOBRYCH PYTAŃ


SOBEL A. PANAS J., wydawnictwo: EMKA, 2020, wydanie I

cena netto: 39.90 Twoja cena  37,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Siła dobrych pytań W "Sile dobrych pytań" Andrew Sobel i Jerry Panas demonstrują, jak zgłębić potencjał każdej sytuacji, określając bliżej konkretne pytanie, które należy w niej zadać. Przeczytaj tę niezwykłą książkę i miej ją pod ręką,... >>>

MASKI PRZYWÓDZTWA STUDIUM ANTROPOLOGICZNO-KULTUROWE


ŚWIĄTEK W., wydawnictwo: POLTEXT, 2020, wydanie I

cena netto: 74.90 Twoja cena  71,16 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Maski przywództwa Studium antropologiczno-kulturowe Książka opisuje i analizuje fenomen maski, która jest atrybutem przynależnym przywódcom żyjącym na przestrzeni różnych kultur i epok historycznych, a także w... >>>

DOSKONAŁE PUBLIC RELATIONS


BARLIK J., wydawnictwo: POLTEXT, 2020, wydanie I

cena netto: 54.90 Twoja cena  52,16 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Doskonałe Public Relations Teorie, kontrowersje, debaty Monografia omawia popularną i niezwykle wpływową w dziedzinie PR teorię doskonałego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy główne cele:   •... >>>

SZTUKA AUTOPREZENTACJI I WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH


KUTNYJ P., wydawnictwo: PWN, 2020, wydanie I

cena netto: 68.19 Twoja cena  64,78 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Sztuka autoprezentacji i wystąpień publicznych Na żywo i online Czy wystąpienia publiczne mogą być pomocne w dotarciu do prawdy o sobie i swojej autentyczności? Przemysław Kutnyj, autor książki Sztuka autoprezentacji i wystąpień... >>>

JAK MÓWIĆ O SOBIE DOBRZE


WIĘCKA A., wydawnictwo: ZWIERCIADŁO, 2020, wydanie I

cena netto: 44.89 Twoja cena  42,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Jak mówić o sobie dobrze Opowiedz swoją historię i rozwiń skrzydła w życiu i biznesie To wymaga zmiany! Czas nauczyć się mówić o sobie. Mówić o sobie dobrze. Tak, żeby inni słuchali i pytali co dalej. To ksią... >>>

TWORZENIE DOŚWIADCZEŃ KLIENTÓW


URBAŃSKI A. DZIEWA L., wydawnictwo: ONE PRESS, 2020, wydanie I

cena netto: 59.00 Twoja cena  56,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Tworzenie doświadczeń klientów Każdy z nas od czasu do czasu bywa klientem i w związku z tym jest obsługiwany przez różne firmy. Niektóre opiekują się nami lepiej, inne gorzej. Do tych pierwszych - które trafnie... >>>

OPOWIEŚCI UKRYTE W DANYCH WYJAŚNIJ DANE I WYWOŁAJ DZIAŁANIA ZA POMOCĄ NARRACJI


DUARTE N., wydawnictwo: HELION, 2020, wydanie I

cena netto: 67.00 Twoja cena  63,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Opowieści ukryte w danych Wyjaśnij dane i wywołaj działania za pomocą narracji Suche dane nie są zajmujące. Trudno zdobyć szczere zaangażowanie odbiorcy, któremu przedstawia się zestaw danych, nawet jeśli niosłyby one ze sobą... >>>

PRZYCZEPNE HISTORIE DLACZEGO NIEKTÓRE TREŚCI PRZYKUWAJĄ UWAGĘ, A INNE ZOSTAJĄ ZAPOMNIANE


HEATH C. HEATH D., wydawnictwo: MT BIZNES, 2020, wydanie I

cena netto: 59.90 Twoja cena  56,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Przyczepne historie Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do... >>>

ZEN PREZENTACJI PROSTE POMYSŁY I WAŻNE ZASADY


REYNOLDS G., wydawnictwo: HELION, 2020, wydanie III

cena netto: 69.00 Twoja cena  65,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zen prezentacji Proste pomysły i ważne zasady Zbyt często zadręcza się odbiorców prezentacji slajdami, które są źle zaprojektowane, nieczytelne i przynoszą więcej szkody niż pożytku. W biznesie i w nauce przeważają prezentacje ... >>>

książek: 16, strona 1 z 2
<<<  -  1  2  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Public Relations
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2021