wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości i wznowienia polskie > Public Relations
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 13, strona 1 z 2
<<<  -  1  2  -  >>>

ZOSTAŃ KRÓLOWĄ PR


FROMLEWICZ K., wydawnictwo: ONE PRESS, 2018, wydanie I

cena netto: 35.55 Twoja cena  33,77 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zostań królową PR Mam nadzieję, że jesteś gotowa na podróż, na końcu której otrzymasz tytuł królowej PR.Pewnie zastanawiasz się, jak to możliwe, skoro na razie nie wiesz za wiele o tym całym "public relations", a pierwsze słowo,... >>>

SZKOŁA MÓWCÓW MYŚL I PREZENTUJ INACZEJ NIŻ WSZYSCY


BUKSAK L., wydawnictwo: ONE PRESS, 2018, wydanie I

cena netto: 45.70 Twoja cena  43,42 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Szkoła mówców Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy Wystąpienia publiczne rządzą się swoimi prawami. Świat biznesu codziennie się zmienia, więc metody i techniki prezentacyjne również powinny podlegać modyfikacjom. Chcąc być skutecznym i... >>>

SIŁA NARRACJI MARKETINGOWEJ JAK WŁAŚCIWE SŁOWA POZWALAJĄ SPRZEDAĆ PRODUKT ZMIENIĆ WIZERUNEK FIRMY CZY POZYSKAĆ WYBORCÓW


BUJKO M. HEJNOWSKI S., wydawnictwo: MT BIZNES, 2018, wydanie I

cena netto: 42.90 Twoja cena  40,76 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Siła narracji marketingowej Jak właściwe słowa pozwalają sprzedać produkt, zmienić wizerunek firmy czy pozyskać wyborców To nie jest kolejny poradnik! Marketingowe doświadczenie Sebastiana Hejnowskiego wraz z kunsztem literackim Mirosława... >>>

MÓWCA DOSKONAŁY WYSTĄPIENIA PUBLICZNE W PRAKTYCE


RZĘDOWSKA A. RZĘDOWSKI J., wydawnictwo: ONE PRESS, 2018, wydanie II

cena netto: 35.55 Twoja cena  33,77 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Mówca doskonały Wystąpienia publiczne w praktyce Każdego dnia tysiące z nas stają przed dylematem. Podnieść rękę? Powiedzieć coś publicznie? Zabrać głos w dyskusji, zgłosić się do referatu, zgodzić się i prezentować? Tysiące osób wyst... >>>

ETYKIETA W BIZNESIE I ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ Z ELEMENTAMI PROTOKOŁU DYPLOMATYCZNEGO


SZYMCZAK W.F., wydawnictwo: DIFIN, 2018, wydanie I

cena netto: 84.39 Twoja cena  80,17 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Etykieta w biznesie i administracji publicznej z elementami protokołu dyplomatycznego Książka łączy w sobie międzykulturowe aspekty savoir-vivre`u, etykiety biznesu oraz wybrane zagadnienia protokołu dyplomatycznego, takie jak: sposoby tytu... >>>

TED TALKS OFICJALNY PORADNIK TED. JAK PRZYGOTOWAĆ WYSTĄPIENIE PUBLICZNE


ANDERSON C., wydawnictwo: BEZ MASKI, 2018, wydanie I

cena netto: 49.90 Twoja cena  47,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

TED Talks Oficjalny poradnik TED Jak przygotować wystąpienie publiczne Książka dla każdego, kogo kiedykolwiek zainspirowało jakiekolwiek wystąpienie TED. Poradnik przygotowywania niezapomnianych i wyjątkowych wystąpień. Od 2001 roku,... >>>

TWOJA FIRMA W SOCIAL MEDIACH PODRĘCZNIK MARKETINGU INTERNETOWEGO DLA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW


ŻUKOWSKI M., wydawnictwo: ONE PRESS, 2018, wydanie II

cena netto: 40.60 Twoja cena  38,57 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Twoja firma w social mediach Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na... >>>

MISTRZOWSKIE PREZENTACJE SLAJDOWY PORADNIK MÓWCY DOSKONAŁEGO


RZĘDOWSKA A. RZĘDOWSKI J., wydawnictwo: ONE PRESS, 2018, wydanie II

cena netto: 40.60 Twoja cena  38,57 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Mistrzowskie prezentacje Slajdowy poradnik mówcy doskonałego Slajdy wypełnione tekstem w punktach. Nieczytelne wykresy. „Śmieszne” obrazki ukradzione z Google. Na końcu slajd „Dziękuję za uwagę”. Brr... Czy z tym... >>>

NOWOCZESNA KORESPONDENCJA BIZNESOWA PO NIEMIECKU MODERNE BUSINESSKORRESPONDENZ AUF DEUTSCH


DRUMMER A. BOEHNKE R., wydawnictwo: POLTEXT, 2018, wydanie I

cena netto: 34.90 Twoja cena  33,16 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Nowoczesna korespondencja biznesowa po niemiecku Język niemiecki Poziom B2 – C1 Komunikacja, a zwłaszcza korespondencja nie tylko w świecie biznesu, zmieniła się w ostatnich latach diametralnie. SMS-y, e-maile, komunikatory,... >>>

SKUTECZNE SOCIAL MEDIA PROWADŹ DZIAŁANIA OSIĄGAJ ZAMIERZONE EFEKTY


MIOTK A., wydawnictwo: ONE PRESS, 2017, wydanie II

cena netto: 49.90 Twoja cena  47,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Skuteczne social media Prowadź działania osiągaj zamierzone efekty Fake newsy. Trolling. Kryzysy PR wybuchające złośliwie w piątki, o godzinie dwudziestej drugiej. Niezadowoleni klienci, którzy używają profilu firmowego niczym książki... >>>

książek: 13, strona 1 z 2
<<<  -  1  2  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Public Relations
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2018