wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości i wznowienia polskie > Public Relations
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 24, strona 1 z 3
<<<  -  1  2  3  -  >>>

KSZTAŁTOWANIE REPUTACJI BANKU KOMERCYJNEGO


DĄBROWSKI T.J., wydawnictwo: SGH, 2016, wydanie I

cena netto: 74.25 Twoja cena  70,54 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kształtowanie reputacji banku komercyjnego Podejście symboliczne i substancjalne Wstęp Rozdział 1. Reputacja a wizerunek i tożsamość 1.1. Zmiany w podejściu do tożsamości 1.1.1. Tożsamość korporacyjna jako identyfikacja wizualna 1.1.2. To... >>>

NOWE ZASADY MARKETINGU I PR


SCOTT D.M., wydawnictwo: MT BIZNES, 2022, wydanie I

cena netto: 95.89 Twoja cena  91,10 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Nowe zasady marketingu i PR Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają... >>>

ENGLISH FOR SPEECHES AND PRESENTATIONS A PRACTICAL GUIDE WYSTĄPIENIA PUBLICZNE I PREZENTACJE W JĘZYKU ANGIELSKIM


WIŚNIEWSKA K., wydawnictwo: POLTEXT, 2022, wydanie I

cena netto: 52.50 Twoja cena  49,88 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

English for Speeches and Presentations A Practical Guide Wystąpienia publiczne i prezentacje w języku angielskim Język angielski - poziom B2-C1 Jeśli występowanie publiczne lub prezentacje w języku angielskim są nieodłączną częścią twojej... >>>

DECYZJE I ETYKA


GASPARSKI W.W., wydawnictwo: POLTEXT, 2022, wydanie I

cena netto: 77.89 Twoja cena  74,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Decyzje i etyka Co o etyce każdy decydent wiedzieć powinien? 75+ minitekstów o maxisprawach Czy etyczny biznes się opłaca? Autor książki, prof. W. Gasparski, drąży ten temat i poszukuje odpowiedzi od wielu lat – i nie ma w... >>>

KOMUNIKOWANIE ORGANIZACJI W KRYZYSIE METODY I MODELE OGRANICZANIA RYZYKA


TWORZYDŁO D., wydawnictwo: PWN, 2022, wydanie I

cena netto: 85.90 Twoja cena  81,61 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Komunikowanie organizacji w kryzysie Metody i modele ograniczania ryzyka Praktyczna analiza strategii zarządzania kryzysem Autorskie, nowe, nigdzie wcześniej niepublikowane modele komunikowania Kryzysy są zjawiskiem powszechnym i... >>>

KREATYWNOŚĆ JĘZYKOWA W MARKETINGU


BURSKA K. CIEŚLA B. RED., wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2022, wydanie I

cena netto: 53.89 Twoja cena  51,20 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kreatywność językowa w marketingu Monografia stanowi kolejną odsłonę cyklu poświęconego kreatywności językowej. To już siódma książka, w której młodzi badacze, adepci wielu dziedzin humanistycznych, głównie lingwiści, ... >>>

PERSWAZYJNOŚĆ W KOMUNIKACJI WIZERUNKOWEJ I JĘZYKU


CYMANOW-SOSIN K., wydawnictwo: PETRUS, 2020, wydanie I

cena netto: 29.00 Twoja cena  27,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku Monografia ta to istotna pozycja nie tylko dla znawców komunikowania wizerunkowego, studentów i wykładowców, ale także dla nas wszystkich jako twórców i ... >>>

TECHNOPOLITYKA W ŚWIECIE NOWYCH MEDIÓW


ZWIERŻDŻYŃSKI M.K. LAKOMY M. OŚWIECIMSKI K. RED., wydawnictwo: WAM, 2016, wydanie I

cena netto: 45.00 Twoja cena  42,75 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Technopolityka w świecie nowych mediów Oddawany w ręce Czytelników tom, oczywiście daleki od wyczerpania złożoności i wieloaspektowości podejmowanej tematyki, zawiera różnorodne wątki lokujące się w orbicie tytułowej, ... >>>

E-KAMPANIE PREZYDENCKIE W USA I W POLSCE


OŚWIECIMSKI K. LAKOMY M., wydawnictwo: WAM, 2018, wydanie I

cena netto: 49.90 Twoja cena  47,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

E-kampanie prezydenckie w USA i w Polsce Rozwój Internetu oraz powiązanych z nim narzędzi komunikacyjnych całkowicie przewartościował strategie zachowania na rynku, w tym również na rynku politycznym. Kampanie wyborcze oraz ... >>>

JAK PISAĆ ABY DOBRZE PRZEMAWIAĆ SZTUKA PISANIA WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH


ACKER M., wydawnictwo: CEDEWU, 2021, wydanie I

cena netto: 55.10 Twoja cena  52,35 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Jak pisać, aby dobrze przemawiać Sztuka pisania wystąpień publicznych Czy jesteś zainteresowany lepszą komunikacją w grupie, podczas spotkań lub wystąpień? Czy w najbliższym czasie czeka Cię przemówienie, prezentacja lub ważna... >>>

książek: 24, strona 1 z 3
<<<  -  1  2  3  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Public Relations
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022