wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości i wznowienia polskie > Zarządzanie marketingowe
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 56, strona 1 z 6
<<<  -  1  2  3  4  5  6  -  >>>

REKLAMA APTEKI CZY NAPRAWDĘ WSZYSTKO JEST ZABRONIONE? PRAKTYCZNY PRZEWODNIK PO MOŻLIWYCH FORMACH AKTYWNOŚCI


DOŃCZYK M. STUPAK M., wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2020, wydanie I

cena netto: 111.35 Twoja cena  105,78 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Reklama apteki Czy naprawdę wszystko jest zabronione? Praktyczny przewodnik po możliwych formach aktywności W publikacji zostały omówione regulacje prawne dotyczące reklamy aptek oraz dopuszczalne przez prawo działania marketingowe... >>>

PRAWO DESIGNU I MODY KREOWANIE PRODUKTU


JANKOWSKA M. PAWEŁCZYK M. WARMUZIŃSKA A., wydawnictwo: DIFIN, 2020, wydanie I

cena netto: 70.80 Twoja cena  67,26 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Prawo designu i mody Kreowanie produktu Tom 3. Serii Prawa Designu, Mody i Reklamy przybliża arkana wiedzy z zakresu prawa własności intelektualnej w świecie mody. Książka jest dedykowana praktykom sektora mody oraz studentom kierunk... >>>

TY W SOCIAL MEDIACH PODRĘCZNIK BUDOWANIA MARKI OSOBISTEJ DLA KAŻDEGO


ŻUKOWSKI M., wydawnictwo: ONE PRESS, 2019, wydanie II

cena netto: 40.60 Twoja cena  38,57 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Ty w social mediach Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego Każdy z nas jest marką. Ja, Ty, on i ona - jesteśmy sobą dla siebie, matką dla córki, ojcem dla syna, dzieckiem dla rodzica, mężem dla żony, szefową dla podwładnego.... >>>

PERSONAL BRANDING CZYLI JAK SKUTECZNIE ZBUDOWAĆ AUTENTYCZNĄ MARKĘ OSOBISTĄ


GRZESIAK M., wydawnictwo: ONE PRESS, 2019, wydanie I

cena netto: 40.60 Twoja cena  38,57 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą Kimkolwiek jesteś — żoną, mężem, dzieckiem, rodzicem, szefem, pracownikiem, klientką, menadżerem, influencerką, lekarzem, prawniczką, nauczycielem — Tw... >>>

MISTRZ SPRZEDAŻY


BEDNARSKI A., wydawnictwo: ONE PRESS, 2019, wydanie IV

cena netto: 55.90 Twoja cena  53,11 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Mistrz sprzedaży Zawód handlowca zmienia się w tym samym rytmie, w jakim przemianom podlega świat wokół nas. Inny jest sam rynek - co chwilę pojawiają się na nim nowe produkty i usługi, a strategie rozmów z klientami, do... >>>

MARKETING PREMIUM


TRAWKA D., wydawnictwo: ONE PRESS, 2019, wydanie I

cena netto: 49.90 Twoja cena  47,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing Premium Poznaj świat marek luksusowych i premium! Polskie społeczeństwo się bogaci - to fakt. Przybywa ludzi dobrze sytuowanych, średnia zarobków z roku na rok rośnie. Wzrasta PKB. Wraz z poprawą wskaźników... >>>

ANALIZA MARKETINGOWA PRAKTYCZNE TECHNIKI Z WYKORZYSTANIEM ANALIZY DANYCH I NARZĘDZI EXCELA


WINSTON W.L., wydawnictwo: ONE PRESS, 2019, wydanie I

cena netto: 90.60 Twoja cena  86,07 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Analiza marketingowa Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela Specjaliści w dziedzinie marketingu coraz częściej sięgają po wyrafinowane metody analizy. Obecnie firmy są zalewane ogromną ilością danych - ... >>>

INTERNACJONALIZACJA I MARKETING UNIWERSYTETÓW


SUŁKOWSKI Ł. SELIGA R. RED., wydawnictwo: WYD UJ, 2019, wydanie I

cena netto: 44.89 Twoja cena  42,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Internacjonalizacja i marketing Uniwersytetów Tematyka niniejszej pracy zbiorowej oscyluje wokół obszaru szeroko pojętego marketingu uczelni. Należy zaznaczyć, że obszar ten – w dobie rosnącej konkurencji i globalizacji... >>>

MITY W ORGANIZACJACH GOSPODARCZYCH PRÓBA KRYTYCZNEGO SPOJRZENIA


SIKORSKI C., wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2019, wydanie I

cena netto: 52.65 Twoja cena  50,02 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Mity w organizacjach gospodarczych Próba krytycznego spojrzenia W książce poruszono temat mitów w relacjach między organizacją gospodarczą a jej pracownikami i klientami. Odgrywają one bowiem rolę narzędzia, przy pomocy... >>>

ZARZĄDZANIE WARTOŚCIĄ I WYCENA MARKI JAK MARKA BUDUJE WARTOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA


URBANEK G., wydawnictwo: CEDEWU, 2019, wydanie I

cena netto: 66.55 Twoja cena  63,22 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zarządzanie wartością i wycena marki Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa Monografia stanowi naukowe opracowanie, będące zwieńczeniem badań Autora nad rolą marki jako czynnika determinującego wartość przedsiębiorstwa. Przedstawia... >>>

książek: 56, strona 1 z 6
<<<  -  1  2  3  4  5  6  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Zarządzanie marketingowe
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2020