wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości i wznowienia polskie > Zarządzanie marketingowe
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 75, strona 1 z 8
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  -  >>>

WSPÓŁCZESNE ZARZĄDZANIE KSZTAŁTOWANIE I EKSPLOATOWANIE WARTOŚCI INTELEKTUALNYCH I RYNKOWYCH TOM 1


SUDOLSKA A. GREGO-PLANER D. DREWS A. RED., wydawnictwo: WYD UMK, 2019, wydanie I

cena netto: 34.80 Twoja cena  33,06 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Współczesne zarządzanie Kształtowanie i eksploatowanie wartości intelektualnych i rynkowych Tom 1 Zmiany dokonywane w otoczeniu implikują konieczność przekształcania organizacji w podmioty oparte na wiedzy, umiejętnościach i... >>>

ZARZĄDZANIE MARKETINGOWO-LOGISTYCZNE KONTEKST ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU


SADOWSKI A. KRAMARZ M. KAUF S., wydawnictwo: PWN, 2019, wydanie I

cena netto: 64.60 Twoja cena  61,37 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zarządzanie marketingowo-logistyczne Kontekst zrównoważonego rozwoju Książka stanowi pierwszą na rynku wydawniczym pozycję przedstawiającą niestandardowe podejście do zarządzania marketingowo-logistycznego. Zostało one poszerzone o... >>>

WSPÓŁTWORZENIE WARTOŚCI Z KONSUMENTAMI W ŚRODOWISKU WIRTUALNYM


ŁASZKIEWICZ A., wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2018, wydanie I

cena netto: 59.25 Twoja cena  56,29 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym to oryginalna na polskim rynku wydawniczym monografia na temat konkurencyjności przedsiębiorstw w kontekście... >>>

KAPITAŁ MARKI W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH PERSPEKTYWA KONSUMENTA


KARPIŃSKA-KRAKOWIAK M., wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2019, wydanie I

cena netto: 39.19 Twoja cena  37,23 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kapitał marki w mediach społecznościowych Perspektywa konsumenta Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy dzia... >>>

MODEL STORYBRAND ZBUDUJ SKUTECZNY PRZEKAZ DLA SWOJEJ MARKI


MILLER D., wydawnictwo: MT BIZNES, 2019, wydanie I

cena netto: 49.90 Twoja cena  47,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Model StoryBrand zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię. Ka... >>>

SATYSFAKCJA KLIENTA NA RYNKU USŁUG TURYSTYCZNYCH


JOHANN M., wydawnictwo: DIFIN, 2019, wydanie I

cena netto: 55.10 Twoja cena  52,35 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych Tematyka monografii koncentruje się na zagadnieniach związanych z satysfakcją klienta oraz jakością usług turystycznych. W pracy przedstawiono kwestie związane z kształtowaniem mechanizmu... >>>

ZJAWISKO CUSTOMER ENGAGEMENT WŚRÓD POLSKICH KONSUMENTÓW


ŻYMINKOWSKA K. WIECHOCZEK J. KIEŻEL M. ŻYMINKOWSKI T., wydawnictwo: PWN, 2019, wydanie I

cena netto: 75.55 Twoja cena  71,77 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów Koncepcja Customer Engagement (CE) jest jedną z nowych teorii opisujących aktywizm konsumenta we współkreowaniu wartości. Niniejsza monografia, będąca efektem kilkuletnich badań... >>>

VIRAL JAK ZARAŻAĆ IDEAMI I TWORZYĆ WIRUSOWE TREŚCI


BUCKI P., wydawnictwo: PWN, 2019, wydanie I

cena netto: 64.60 Twoja cena  61,37 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

VIRAL Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści Co łączy miejskie legendy o czarnej wołdze, wirusowe memy i opowieści, które przekazujemy sobie z ust do ust? Wszystkie skutecznie niosą informację z siłą rażenia epidemii. Wszystkie też... >>>

TRANSFORMACJA CYFROWA PERSPEKTYWA MARKETINGU


MAZUREK G., wydawnictwo: PWN, 2019, wydanie I

cena netto: 86.49 Twoja cena  82,17 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Transformacja cyfrowa perspektywa marketingu Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych... >>>

OPODATKOWANIE AKCJI MARKETINGOWYCH


FELDO K. MATEREWICZ J. HORNOWSKA A. MAJCZYNA M. MOCHOL-GUMOWSKA D. SKLEPOWICZ J. ZBOROWSKI M., wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2018, wydanie I

cena netto: 173.00 Twoja cena  164,35 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Opodatkowanie akcji marketingowych Książka ma formę przewodnika kompleksowo przedstawiającego najważniejsze zagadnienia podatkowe, z którymi spotykają się krajowe oraz zagraniczne podmioty prowadzące działalność marketingową na polskim rynku... >>>

książek: 75, strona 1 z 8
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Zarządzanie marketingowe
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2019