wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości i wznowienia polskie > Zarządzanie marketingowe
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 49, strona 1 z 5
<<<  -  1  2  3  4  5  -  >>>

SKUTECZNA REKLAMA NA LINKEDINIE


JABŁOŃSKI A., wydawnictwo: ONE PRESS, 2021, wydanie I

cena netto: 58.19 Twoja cena  55,28 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Skuteczna reklama na LinkedInie W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700... >>>

100 RZECZY KTÓRE KAŻDY PROJEKTANT POWINIEN WIEDZIEĆ O POTENCJALNYCH KLIENTACH


WEINSCHENK S., wydawnictwo: HELION, 2021, wydanie II

cena netto: 61.95 Twoja cena  58,85 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach Niezależnie od tego, czy tworzysz stronę internetową, interfejs użytkownika, czy przedmiot codziennego użytku, musisz dostosować projekt do wymagań grupy... >>>

BIBLIA E-BIZNESU 3.0


DUTKO MACIEJ RED., wydawnictwo: ONE PRESS, 2021, wydanie I

cena netto: 154.35 Twoja cena  146,63 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Biblia e-biznesu 3.0 83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 – prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze... >>>

ZAINSPIROWANI JAK TWORZYĆ KULTOWE PRODUKTY TECHNOLOGICZNE


CAGAN M., wydawnictwo: ONE PRESS, 2021, wydanie I

cena netto: 61.95 Twoja cena  58,85 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zainspirowani Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne Historia zna przykłady produktów, które odniosły niewiarygodny sukces i do dziś są zwane kultowymi. Można też wskazać projekty, które, zdawałoby się, były skazane na... >>>

MARKA 5.0 CZŁOWIEK I TECHNOLOGIE JAK TWORZĄ NOWE WARTOŚCI


KOTARBIŃSKI J., wydawnictwo: PWN, 2021, wydanie I

cena netto: 68.19 Twoja cena  64,78 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marka 5.0 Człowiek i technologie: jak tworzą nowe wartości? Marka 5.0 to nowa książka Jacka Kotarbińskiego napisana przede wszystkim dla przedsiębiorców, którzy budują i rozwijają marki swoich firm, produktów oraz marki... >>>

MARKETING W PLANOWANIU PRZESTRZENNYM I URBANISTYCE


POLSKA A., wydawnictwo: UMCS, 2021, wydanie I

cena netto: 43.00 Twoja cena  40,85 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing w planowaniu przestrzennym i urbanistyce Narzędzia marketingowe jako narzędzie wzmacniania atrakcyjności miejsc na rynku coraz wyraźniej konkurujących ze sobą miast są coraz powszechniej stosowane przez podmioty zarządzające miastami w... >>>

NAZWY WŁASNE OBIEKTÓW HANDLOWO USŁUGOWYCH W PRZESTRZENI MIASTA


SIWIEC A., wydawnictwo: UMCS, 2021, wydanie I

cena netto: 34.00 Twoja cena  32,30 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Nazwy własne obiektów handlowo usługowych w przestrzeni miasta Książka Adama Siwca rozwiązuje wiele istotnych kwestii (także z zakresu teorii) onomastycznych, a wiążąc dociekania stricte językowe z takimi obszarami, jak kultura masowa i... >>>

BRANDING KRÓTKIE WPROWADZENIE


JONES R., wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2021, wydanie I

cena netto: 46.00 Twoja cena  43,70 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Branding Krótkie wprowadzenie Branding to potężna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe marki są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor publikacji pokazuje, jak działa branding i w... >>>

NEUROMARKETING W INTERNECIE


PISPERS R. RODE J. FISCHER B., wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2021, wydanie I

cena netto: 76.15 Twoja cena  72,34 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Neuromarketing w Internecie Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i... >>>

HANDEL INTERNETOWY PERSPEKTYWA E-KONSUMENTA


GREGOR B. KALIŃSKA-KULA M., wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2021, wydanie I

cena netto: 65.80 Twoja cena  62,51 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Handel internetowy Perspektywa e-konsumenta Rewolucja cyfrowa, znosząc barierę czasu i przestrzeni, motywuje do zakupów w Internecie, a dostępność kanału wirtualnego transformuje zachowania zakupowe konsumentów. Dynamicznie ... >>>

książek: 49, strona 1 z 5
<<<  -  1  2  3  4  5  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Zarządzanie marketingowe
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2021