wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości i wznowienia polskie > Zarządzanie marketingowe
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 57, strona 1 z 6
<<<  -  1  2  3  4  5  6  -  >>>

PLATFORMIZACJA KORPORACJI TRANSNARODOWYCH


PAKULSKA T. PONIATOWSKA-JAKSCH M., wydawnictwo: SGH, 2021, wydanie I

cena netto: 72.90 Twoja cena  69,26 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Platformizacja korporacji transnarodowych WPROWADZENIE GLOBALIZACJA XXI WIEKU - IMPLIKACJE DLA BIZNESU MIĘDZYNARODOWEGO 1.1. Wstęp 1.2. Siły prowadzące do globalizacji 1.3. Nowy wymiar gospodarki globalnej a przedsiębiorstwo i lokalizacja 1... >>>

E-KONSUMPCJA NA MIARĘ TECHNOLOGIE CYFROWE W ZARZĄDZANIU RYZYKIEM KONSUMENTA


TUREK J., wydawnictwo: SGH, 2021, wydanie I

cena netto: 58.00 Twoja cena  55,10 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

E-konsumpcja na miarę Technologie cyfrowe w zarządzaniu ryzykiem konsumenta Wstęp Wpływ preferencji konsumenta na funkcjonowanie przedsiębiorstwa 1.1. Pojęcie, definicja i ewolucja preferencji. Preferencje konsumentów w ujęciu... >>>

BODŹCE MARKETINGOWE JAKO DETERMINANTY INTENCJI ZAKUPU PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH OZNACZONYCH MARKAMI DETALISTÓW


GRUDECKA A., wydawnictwo: SGH, 2020, wydanie I

cena netto: 51.30 Twoja cena  48,74 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Bodźce marketingowe jako determinanty intencji zakupu produktów spożywczych oznaczonych markami detalistów WSTĘP Rozdział 1 POJĘCIE, TYPOLOGIA I EWOLUCJA MAREK DETALISTÓW 1.1. Przegląd definicji marki detalisty 1.2.... >>>

ZACHOWANIA OSÓB STARSZYCH NA RYNKU E-USŁUG


DĄBROWSKA A. JANOŚ-KRESŁO M. MRÓZ B., wydawnictwo: SGH, 2020, wydanie I

cena netto: 44.55 Twoja cena  42,32 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zachowania osób starszych na rynku e-usług Anna Dąbrowska Wstęp Mirosława Janoś-Kresło, Bogdan Mróz Rozwój społeczeństwa informacyjnego w Polsce w kontekście trendów demograficznych - szanse i bariery ... >>>

MIĘDZYNARODOWE STRATEGIE MAREK PERSPEKTYWA PRZEDSIĘBIORSTW Z RYNKÓW WSCHODZĄCYCH


WITEK-HAJDUK M.K., wydawnictwo: SGH, 2020, wydanie I

cena netto: 83.70 Twoja cena  79,52 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Międzynarodowe strategie marek Perspektywa przedsiębiorstw z rynków wschodzących Wstęp Rozdział 1. Marka a konkurencyjność przedsiębiorstwa 1.1. Istota konkurencyjności przedsiębiorstw 1.2. Koncepcje teoretyczne wyjaśniające kszta... >>>

ZACHOWANIA KONSUMPCYJNE SINGLI W POLSCE


DĄBROWSKA A. JANOŚ-KRESŁO M. LUBOWIECKI-VIKUK A. SŁABY T., wydawnictwo: SGH, 2018, wydanie I

cena netto: 52.65 Twoja cena  50,02 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zachowania konsumpcyjne singli w polsce Wprowadzenie Rozdział 1. Single w społeczeństwie i badaniach w Polsce 1.1. Rodzina i alternatywne modele życia rodzinnego Mirosława Janoś-Kresło 1.2. Rodzinne i nierodzinne gospodarstwa domowe Miros... >>>

XXV LAT W NAUKACH EKONOMICZNYCH DOKONANIA WYZWANIA PERSPEKTYWY


BARTKOWIAK R. MATUSEWICZ M. RED., wydawnictwo: SGH, 2018, wydanie I

cena netto: 81.00 Twoja cena  76,95 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

XXV lat w naukach ekonomicznych Dokonania, wyzwania, perspektywy Szanowni i Drodzy Czytelnicy, W 2018 roku mija 25. rocznica utworzenia Kolegium Zarządzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Po każdym kolejnym... >>>

AUDYT BIZNESOWY W DZIAŁALNOŚCI MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW


SKOWRONEK-MIELCZAREK A. RED., wydawnictwo: SGH, 2018, wydanie I

cena netto: 59.40 Twoja cena  56,43 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Audyt biznesowy w działalności małych i średnich przedsiębiorstw Opracowanie stanowi wartościowy wkład w poznanie, zrozumienie i wyjaśnienie audytu biznesowego jako narzędzia zarządzania strategicznego małymi i średnimi przedsiębiorstwami. Jego... >>>

POSTAWY KONSUMENTÓW WOBEC MAREK POCHODZENIA POLSKIEGO I ZAGRANICZNEGO


BARAN R. MARCINIAK B. TARANKO T., wydawnictwo: SGH, 2017, wydanie I

cena netto: 64.80 Twoja cena  61,56 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Postawy konsumentów wobec marek pochodzenia polskiego i zagranicznego Wstęp (Radosław Baran) Rozdział 1. Marki pochodzenia polskiego a marki pochodzenia zagranicznego (Radosław Baran) 1.1. Istota i rodzaje marek 1.2. Pochodzenie... >>>

W JAKI SPOSÓB KLIENCI DOKONUJĄ OCENY USŁUGI ROLA CECH INDYWIDUALNYCH KLIENTÓW W SPOSTRZEGANIU JAKOŚCI USŁUG


TRZEBIŃSKI W., wydawnictwo: SGH, 2016, wydanie I

cena netto: 67.50 Twoja cena  64,13 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W jaki sposób klienci dokonują oceny usługi? Rola cech indywidualnych klientów w spostrzeganiu jakości usług Wprowadzenie 1. Rodzaje ocen usługi dokonywanych przez klientów 1.1. Postawy klientów wobec usługi 1.1... >>>

książek: 57, strona 1 z 6
<<<  -  1  2  3  4  5  6  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Zarządzanie marketingowe
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022