wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości i wznowienia polskie > Zarządzanie strategiczne
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 28, strona 1 z 3
<<<  -  1  2  3  -  >>>

PRZEDSIĘBIORCY WOBEC OKAZJI NA RYNKACH ZAGRANICZNYCH


WĄSOWSKA A., wydawnictwo: POLTEXT, 2019, wydanie I

cena netto: 49.90 Twoja cena  47,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Przedsiębiorcy wobec okazji na rynkach zagranicznych Książka, osadzona w nurcie przedsiębiorczości międzynarodowej, tj. na styku biznesu międzynarodowego, zarządzania strategicznego i przedsiębiorczości, skupia uwagę na przedsiębiorcach,... >>>

MARKET INTELLIGENCE JAKO PROGRAM WSPARCIA PROCESÓW DECYZYJNYCH WE WSPÓŁCZESNYM PRZEDSIĘBIORSTWIE


GREGOR B. KALIŃSKA-KULA M., wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2019, wydanie I

cena netto: 50.39 Twoja cena  47,87 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie Monografia dotyczy roli informacji oraz wiedzy rynkowej i marketingowej w zarządzani u organizacją. Cechą współczesnego otoczenia biznesu jest... >>>

PODSTAWY ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA MATERIAŁY DO ĆWICZEŃ CZĘŚĆ 1


KRWAWICZ M., wydawnictwo: WYD PW, 2018, wydanie I

cena netto: 37.80 Twoja cena  35,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Podstawy organizacji i zarządzania Materiały do ćwiczeń. Część 1 W publikacji zaprezentowano metody, techniki i narzędzia wykorzystywane do analizy i oceny organizacji. Struktura poszczególnych rozdziałów obejmuje określenie celu... >>>

SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA A KONKURENCYJNOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTW


WOLAK-TUZIMEK A., wydawnictwo: CEDEWU, 2019, wydanie I

cena netto: 97.25 Twoja cena  92,39 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a konkurencyjność przedsiębiorstw W książce przedstawiono powstanie i rozwój koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (CSR), jej wady i zalety wynikające z wdrożenia oraz obszary ... >>>

KLUCZOWE MIERNIKI DOKONAŃ KPI W ZARZĄDZANIU ORGANIZACJĄ NA GRUNCIE TEORII RÓWNOWAGI FUNKCJONALNEJ


NIEMIEC A., wydawnictwo: CEDEWU, 2019, wydanie I

cena netto: 100.00 Twoja cena  95,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kluczowe mierniki dokonań (KPI) w zarządzaniu organizacją na gruncie teorii równowagi funkcjonalnej Kluczowe mierniki dokonań (Key Performance Indicators, KPI) odgrywają wiodącą rolę w zarządzaniu różnorodnymi organizacjami. Badania pokazują... >>>

STUDIUM ROZWOJU ZDYWERSYFIKOWANYCH FORM WSPÓŁPRACY MIĘDZYORGANIZACYJNEJ


BOJAR W., wydawnictwo: PWE, 2019, wydanie I

cena netto: 56.25 Twoja cena  53,44 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Studium rozwoju zdywersyfikowanych form współpracy międzyorganizacyjnej Przedstawione w monografii studium rozwoju zdywersyfikowanych form współpracy międzyorganizacyjnej obejmuje charakterystykę i analizę zachodzących obecnie gwałtownych... >>>

PERSPEKTYWY ROZWOJU MODELI BIZNESU PRZEDSIĘBIORSTW UWARUNKOWANIA STRATEGICZNE


JABŁOŃSKI A. JABŁOŃSKI M. RED., wydawnictwo: CEDEWU, 2019, wydanie I

cena netto: 76.79 Twoja cena  72,95 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Perspektywy rozwoju modeli biznesu przedsiębiorstw uwarunkowania strategiczne Publikacja została przygotowana z myślą o menedżerach, na co dzień kreujących i zarządzających przedsiębiorstwami w celu doskonalenia ich modelu biznesu, a także... >>>

WSPÓŁTWORZENIE WARTOŚCI Z KONSUMENTAMI W ŚRODOWISKU WIRTUALNYM


ŁASZKIEWICZ A., wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2018, wydanie I

cena netto: 59.25 Twoja cena  56,29 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym to oryginalna na polskim rynku wydawniczym monografia na temat konkurencyjności przedsiębiorstw w kontekście... >>>

INTERNACJONALIZACJA PRZEDSIĘBIORSTW W PERSPEKTYWIE PRZEDSIĘBIORCZOŚCI MIĘDZYNARODOWEJ


WACH K. RED., wydawnictwo: PWN, 2019, wydanie I

cena netto: 64.60 Twoja cena  61,37 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Internacjonalizacja przedsiębiorstw w perspektywie przedsiębiorczości międzynarodowej Tematyka monografii (…) dotyczy niezwykle ważnego aspektu, jakim jest problem ekspansji międzynarodowej przedsiębiorstw. Choć w literaturze... >>>

MODEL BIZNESU PRZEDSIĘBIORSTWA UZDROWISKOWEGO


SZROMEK A.R., wydawnictwo: CEDEWU, 2019, wydanie I

cena netto: 61.40 Twoja cena  58,33 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Model biznesu przedsiębiorstwa uzdrowiskowego Model biznesu to opis wyjaśniający, w jaki sposób działa przedsiębiorstwo. Jego istotą jest zobrazowanie logiki funkcjonowania organizacji lub przedsięwzięć, w postaci odpowiednio nazwanych i... >>>

książek: 28, strona 1 z 3
<<<  -  1  2  3  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Zarządzanie strategiczne
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2019