wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości i wznowienia polskie > Zarządzanie strategiczne
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 27, strona 1 z 3
<<<  -  1  2  3  -  >>>

ŁAD KORPORACYJNY W ERZE CYFROWEJ PORADNIK DLA WSPÓŁCZESNEGO CZŁONKA RADY NADZORCZEJ I ZARZĄDU


STAFFORD B. SCHINDLINGER D., wydawnictwo: PWN, 2021, wydanie I

cena netto: 91.20 Twoja cena  86,64 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Ład korporacyjny w erze cyfrowej Poradnik dla współczesnego członka rady nadzorczej i zarządu Przewodnik dla członków rad nadzorczych, zarządów i wszystkich innych osób zaangażowanych w kształtowanie ładu ... >>>

PRZEDSIĘBIORSTWO SIECIOWE


SZORTYKA K., wydawnictwo: WYD UMK, 2020, wydanie I

cena netto: 37.80 Twoja cena  35,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Przedsiębiorstwo sieciowe Powstanie, funkcjonowanie i rozwój Funkcjonowanie przedsiębiorstw sieciowych jest zagadnieniem stosunkowo nowym, a literatura przedmiotu jest bardzo rozproszona i niespójna. Ogranicza się ona głó... >>>

ZAINSPIROWANI JAK TWORZYĆ KULTOWE PRODUKTY TECHNOLOGICZNE


CAGAN M., wydawnictwo: ONE PRESS, 2021, wydanie I

cena netto: 61.95 Twoja cena  58,85 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zainspirowani Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne Historia zna przykłady produktów, które odniosły niewiarygodny sukces i do dziś są zwane kultowymi. Można też wskazać projekty, które, zdawałoby się, były skazane na... >>>

MARKA 5.0 CZŁOWIEK I TECHNOLOGIE JAK TWORZĄ NOWE WARTOŚCI


KOTARBIŃSKI J., wydawnictwo: PWN, 2021, wydanie I

cena netto: 68.19 Twoja cena  64,78 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marka 5.0 Człowiek i technologie: jak tworzą nowe wartości? Marka 5.0 to nowa książka Jacka Kotarbińskiego napisana przede wszystkim dla przedsiębiorców, którzy budują i rozwijają marki swoich firm, produktów oraz marki... >>>

DZIAŁALNOŚĆ INNOWACYJNA PRZEDSIĘBIORSTW


CZAJA I. KOSAŁA M. MICHALIK Z. ROGODA B. URBANIEC M. ZIELIŃSKI K., wydawnictwo: DIFIN, 2021, wydanie I

cena netto: 50.60 Twoja cena  48,07 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Działalność innowacyjna przedsiębiorstw Przesłanki i przejawy Struktura gospodarki w skali globalnej, jak i krajowej, nie jest niezmienna - ulega ewolucji pod wpływem czynników technologicznych i ekonomicznych. Powstawanie nowych... >>>

SPRAWNOŚĆ INNOWACYJNA FILII ZAGRANICZNEJ A JEJ POZYCJA W SIECI PRZEDSIĘBIORSTWA MIĘDZYNARODOWEGO


GOŁĘBIOWSKI T. JANKOWSKA B. DANIK L. DZIKOWSKA M. GORYNIA M. STEFANIA M., wydawnictwo: DIFIN, 2021, wydanie I

cena netto: 84.39 Twoja cena  80,17 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Sprawność innowacyjna filii zagranicznej a jej pozycja w sieci przedsiębiorstwa międzynarodowego Perspektywa filii utworzonych w Polsce Coraz silniejsza pozycja przedsiębiorstw międzynarodowych(PM)w gospodarce globalnej powoduje m.in. rozw... >>>

ŹRÓDŁA KONKURENCYJNOŚCI POLSKIEGO SEKTORA CUKROWNICZEGO


BUDZYŃSKA A. MATRAS-BOLIBOK A., wydawnictwo: UMCS, 2019, wydanie I

cena netto: 36.69 Twoja cena  34,86 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Źródła konkurencyjności polskiego sektora cukrowniczego Autorki podjęły się poruszyć bardzo ważne i aktualne zagadnienie badawczew kontekście zniesienia limitowania produkcji cukru i izoglukozy w UE od 1 października 2017 r. Jak słusznie... >>>

NOWE TRENDY SPOŁECZNO-EKONOMICZNE A ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORSTWA


ANTONOWICZ P. MALINOWSKA E. SICIŃSKI J. ZAREMBA U. RED., wydawnictwo: ASPRA, 2021, wydanie I

cena netto: 48.55 Twoja cena  46,12 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Nowe trendy społeczno-ekonomiczne a rozwój przedsiębiorstwa Zapewnienie ciągłości działalności przedsiębiorstwa to immanentny element budowania marki i tradycji organizacji, faktor niezbędny do ochrony wcześniej zdobytego udziału w rynku.... >>>

MAŁA KSIĄŻECZKA O WSPÓŁPRACY


WEKSELBERG V. WASILEWSKI J., wydawnictwo: DIFIN, 2021, wydanie I

cena netto: 45.00 Twoja cena  42,75 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Mała książeczka o współpracy Każdy czasem słyszy w zwykłych rozmowach, biznesie czy mediach, że trudno współpracować. Gdy robimy coś razem, to często nazywamy to współpracą. Powstaje pytanie, czy jest to po prostu robienie ... >>>

FORMY DZIAŁANIA I MODELE BIZNESOWE WSPÓŁCZESNYCH ORGANIZACJI


BEYER K. CZERNIACHOWICZ B. LEOŃSKI W. I INNI, wydawnictwo: WYD UN SZCZECIN, 2019, wydanie I

cena netto: 59.40 Twoja cena  56,43 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Formy działania i modele biznesowe współczesnych organizacji Podjęta przez Autorów problematyka jest ważna i aktualna. Internacjonalizacja i globalizacja gospodarki, niezwykle szybkie tempo postępu naukowo-technicznego, zmiany... >>>

książek: 27, strona 1 z 3
<<<  -  1  2  3  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Zarządzanie strategiczne
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2021