wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości i wznowienia polskie > Zarządzanie strategiczne
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 32, strona 1 z 4
<<<  -  1  2  3  4  -  >>>

JAPOŃSKIE FABRYKI HYBRYDOWE W POLSCE I W EUROPIE ŚRODKOWO-WSCHODNIEJ OD SOCJALIZMU DO PRZEMYSŁU 4.0


OLEJNICZAK T., wydawnictwo: POLTEXT, 2019, wydanie I

cena netto: 74.90 Twoja cena  71,16 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Japońskie fabryki hybrydowe w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej Od socjalizmu do Przemysłu 4.0 Książka jest wynikiem kilkuletnich badań nad japońskimi fabrykami w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Fabryki te są określane mianem... >>>

MOBILNOŚĆ KORPORACYJNA NA PRZYKŁADZIE KRAKOWA


ŚLĘZAK E., wydawnictwo: PWE, 2019, wydanie I

cena netto: 61.35 Twoja cena  58,28 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Mobilność korporacyjna na przykładzie Krakowa Tematem książki, którą oddajemy do rąk Czytelników, jest mobilność – ruch jednostek stanowiący niejednokrotnie podstawę przemian gospodarczych, społecznych i politycznych obserwowanych... >>>

POLITYKA KONKURENCJI W OBSZARZE RYNKU POCZTOWEGO UNII EUROPEJSKIEJ


DRAB-KUROWSKA A., wydawnictwo: WYD UN SZCZECIN, 2019, wydanie I

cena netto: 83.15 Twoja cena  78,99 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Polityka konkurencji w obszarze rynku pocztowego Unii Europejskiej Opracowanie jest oryginalną monografią naukową będącą efek­tem rzetelnych i wnikliwych studiów dobrze dobranej lite­ratury przedmiotu, jak też przeprowadzonych przez Autorkę,... >>>

KORPOSTARTUP EFEKTYWNA WSPÓŁPRACA KORPORACJI ZE STARTUPAMI


DREWCZYŃSKI W., wydawnictwo: ONE PRESS, 2019, wydanie I

cena netto: 61.95 Twoja cena  58,85 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Korpostartup Efektywna współpraca korporacji ze startupami Każda firma, nawet najpotężniejsza, jest skazana na współpracę z mniejszymi partnerami biznesowymi, dostarczającymi produkty i usługi niezbędne do jej prawidłowego funkcjonowania.... >>>

POKONYWANIE DYSTANSU W EKSPANSJI ZAGRANICZNEJ POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW


CISZEWSKA-MLINARIC M., wydawnictwo: POLTEXT, 2019, wydanie I

cena netto: 69.90 Twoja cena  66,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Pokonywanie dystansu w ekspansji zagranicznej polskich przedsiębiorstw Czy w XXI wieku dystans ma znaczenie dla międzynarodowego biznesu? Czy i w jaki sposób wpływa na funkcjonowanie przedsiębiorstw decydujących się na ekspansję zagraniczną? ... >>>

MODEL BIZNESU SIECI PRZEDSIĘBIORSTW BUDOWA IDENTYFIKACJA OCENA


OLIŃSKI M., wydawnictwo: PWN, 2019, wydanie I

cena netto: 75.55 Twoja cena  71,77 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Model biznesu sieci przedsiębiorstw. Budowa, identyfikacja, ocena "Przyjęta przez Autora metoda rozwiązywania postawionych problemów jest nowatorska. Oparto tę metodę na bogatym aparacie naukowym, który Autor szczegółowo opisuje i... >>>

REBRANDING STRATEGICZNA ZMIANA DLA ORGANIZACJI


MRÓZ-GORGOŃ B., wydawnictwo: PWN, 2019, wydanie I

cena netto: 86.49 Twoja cena  82,17 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Rebranding Strategiczna zmiana dla organizacji Strategie budowania wizerunku marki w umysłach konsumentów to jeden z głównych elementów umacniania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku. Po stronie podaży trendy się zmieniają.... >>>

PRZEDSIĘBIORCY WOBEC OKAZJI NA RYNKACH ZAGRANICZNYCH


WĄSOWSKA A., wydawnictwo: POLTEXT, 2019, wydanie I

cena netto: 49.90 Twoja cena  47,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Przedsiębiorcy wobec okazji na rynkach zagranicznych Książka, osadzona w nurcie przedsiębiorczości międzynarodowej, tj. na styku biznesu międzynarodowego, zarządzania strategicznego i przedsiębiorczości, skupia uwagę na przedsiębiorcach,... >>>

MARKET INTELLIGENCE JAKO PROGRAM WSPARCIA PROCESÓW DECYZYJNYCH WE WSPÓŁCZESNYM PRZEDSIĘBIORSTWIE


GREGOR B. KALIŃSKA-KULA M., wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2019, wydanie I

cena netto: 50.39 Twoja cena  47,87 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie Monografia dotyczy roli informacji oraz wiedzy rynkowej i marketingowej w zarządzani u organizacją. Cechą współczesnego otoczenia biznesu jest... >>>

PODSTAWY ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA MATERIAŁY DO ĆWICZEŃ CZĘŚĆ 1


KRWAWICZ M., wydawnictwo: WYD PW, 2018, wydanie I

cena netto: 37.80 Twoja cena  35,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Podstawy organizacji i zarządzania Materiały do ćwiczeń. Część 1 W publikacji zaprezentowano metody, techniki i narzędzia wykorzystywane do analizy i oceny organizacji. Struktura poszczególnych rozdziałów obejmuje określenie celu... >>>

książek: 32, strona 1 z 4
<<<  -  1  2  3  4  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Zarządzanie strategiczne
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2019