wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości i wznowienia polskie > Zarządzanie strategiczne
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 16, strona 1 z 2
<<<  -  1  2  -  >>>

INNOWACJE EKOLOGICZNE ZDOLNOŚCI DYNAMICZNE I EFEKTYWNOŚĆ ORGANIZACJI


PICHLAK M., wydawnictwo: CEDEWU, 2020, wydanie I

cena netto: 67.50 Twoja cena  64,13 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Innowacje ekologiczne, zdolności dynamiczne i efektywność organizacji Ekoinnowacyjność – będąc następstwem zmian zachodzących w otoczeniu przedsiębiorstw, zwłaszcza intensyfikacji procesów produkcji i konsumpcji – stanowi... >>>

KSZTAŁTOWANIE PRZEWAG KONKURENCYJNYCH


WOŹNIAK J. GEMRA K., wydawnictwo: DIFIN, 2020, wydanie I

cena netto: 69.60 Twoja cena  66,12 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kształtowanie przewag konkurencyjnych Perspektywa finansowania procesów innowacyjnych i zarządzania ryzykiem we współczesnych przedsiębiorstwach Książka jest zwięzłym źródłem wskazówek, jak kształtować przewagi ... >>>

UWARUNKOWANIA WSPÓŁPRACY OBIEKTÓW ŚWIADCZĄCYCH USŁUGI HOTELARSKIE Z SERWISAMI ZAKUPÓW GRUPOWYCH


RUDNICKI M., wydawnictwo: DIFIN, 2020, wydanie I

cena netto: 90.00 Twoja cena  85,50 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Uwarunkowania współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami zakupów grupowych Książka poświęcona jest identyfikacji uwarunkowań i charakterystyce kluczowych czynników współpracy obiektó... >>>

PROJEKTOWANIE PRZYSZŁOŚCI JAK TOYOTA FORD I INNI WPROWADZAJĄ INNOWACJE PRZEZ LEAN PRODUCT DEVELOPMENT


LIKER J.K. MORGAN J.M., wydawnictwo: MT BIZNES, 2020, wydanie I

cena netto: 84.90 Twoja cena  80,66 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Projektowanie przyszłości Jak Toyota, Ford i inni wprowadzają innowacje przez Lean Product Development Ważne lekcje, które każdy lider może wykorzystać, by wprowadzić innowacje w swojej firmie. Najlepsze firmy na świecie wiedzą, że... >>>

STRATEGIE BUDOWANIA MARKI I ROZWOJU HANDLU NOWE TRENDY I WYZWANIA DLA MARKETINGU


DOMAŃSKI T. RED., wydawnictwo: PWE, 2020, wydanie I

cena netto: 79.90 Twoja cena  75,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Strategie budowania marki i rozwoju handlu Nowe trendy i wyzwania dla marketingu Monografię Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została przez ... >>>

STRATEGIE KONKUROWANIA MIĘDZYNARODOWYCH KORPORACJI HOTELOWYCH


SZTORC M., wydawnictwo: PWE, 2020, wydanie I

cena netto: 75.49 Twoja cena  71,72 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Strategie konkurowania międzynarodowych korporacji hotelowych Oddawana do rąk Czytelników książka jest pierwszą wydaną w ostatnich latach pracą naukową analizującą w sposób kompleksowy zagadnienia konkurencyjności, strategii... >>>

UCIECZKA Z PUŁAPKI BUDOWANIA EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE PRODUKTEM


PERRI M., wydawnictwo: ONE PRESS, 2020, wydanie I

cena netto: 49.90 Twoja cena  47,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Ucieczka z pułapki budowania Efektywne zarządzanie produktem W pogoni za harmonogramem, wynikami i wskaźnikami przedsiębiorstwa często tracą z oczu rzeczywiste potrzeby swoich klientów. W szalonym pośpiechu wypychają kolejne wersje... >>>

MAPY DROGOWE PRODUKTU NOWE PODEJŚCIE WYZNACZANIE KIERUNKÓW ROZWOJU W CZASACH NIEPEWNOŚCI


LOMBARDO C.T. MCCARTHY B. RYAN E. CONNORS M., wydawnictwo: ONE PRESS, 2020, wydanie I

cena netto: 68.25 Twoja cena  64,84 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Mapy drogowe produktu nowe podejście Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności Mapa drogowa produktu w konwencjonalnym ujęciu bywa obwiniana za wyznaczanie nierealnych celów, przeoczanie okazji czy rozwijanie ... >>>

STRATEGICZNE ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘBIORSTWEM MIĘDZYNARODOWYM


ŚLIWIŃSKI R. RED., wydawnictwo: DIFIN, 2020, wydanie I

cena netto: 54.00 Twoja cena  51,30 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Strategiczne zarządzanie przedsiębiorstwem międzynarodowym Książka ma na celu przybliżenie charakteru i kierunków zmian strategicznych związanych z otoczeniem globalnym, zarządzaniem zasobami ludzkimi, zarządzaniem różnorodnością... >>>

ERA AGILE O TYM JAK SPRYTNE FIRMY KSZTAŁTUJĄ SWOJĄ EFEKTYWNOŚĆ


DENNING S., wydawnictwo: ONE PRESS, 2019, wydanie I

cena netto: 58.00 Twoja cena  55,10 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Era Agile O tym, jak sprytne firmy kształtują swoją efektywność Sukces firmy wcale nie zależy od dostępu do technologii lub danych. W skrajnych przypadkach nawet wynalezienie rewolucyjnej technologii nie chroni przedsiębiorstwa przed porażk... >>>

książek: 16, strona 1 z 2
<<<  -  1  2  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Zarządzanie strategiczne
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2020