wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości i wznowienia polskie > Zarządzanie strategiczne
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 12, strona 1 z 2
<<<  -  1  2  -  >>>

STRATEGICZNE ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘBIORSTWEM MIĘDZYNARODOWYM


ŚLIWIŃSKI R. RED., wydawnictwo: DIFIN, 2020, wydanie I

cena netto: 54.00 Twoja cena  51,30 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Strategiczne zarządzanie przedsiębiorstwem międzynarodowym Książka ma na celu przybliżenie charakteru i kierunków zmian strategicznych związanych z otoczeniem globalnym, zarządzaniem zasobami ludzkimi, zarządzaniem różnorodnością... >>>

ERA AGILE O TYM JAK SPRYTNE FIRMY KSZTAŁTUJĄ SWOJĄ EFEKTYWNOŚĆ


DENNING S., wydawnictwo: ONE PRESS, 2019, wydanie I

cena netto: 58.00 Twoja cena  55,10 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Era Agile O tym, jak sprytne firmy kształtują swoją efektywność Sukces firmy wcale nie zależy od dostępu do technologii lub danych. W skrajnych przypadkach nawet wynalezienie rewolucyjnej technologii nie chroni przedsiębiorstwa przed porażk... >>>

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ. OD STRATEGII DO DZIAŁANIA


ROTH G. KURTYKA M., wydawnictwo: CEDEWU, 2019, wydanie IV

cena netto: 60.40 Twoja cena  57,38 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zarządzanie zmianą Od strategii do działania Kompetencja zarządzania zmianą staje się kluczowa dla sukcesu firm XXI w., a książka „Zarządzanie zmianą. Od strategii do działania" w kompletny sposób opisuje ten proces i wskazuje... >>>

ZARZĄDZANIE WARTOŚCIĄ I WYCENA MARKI JAK MARKA BUDUJE WARTOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA


URBANEK G., wydawnictwo: CEDEWU, 2019, wydanie I

cena netto: 66.55 Twoja cena  63,22 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zarządzanie wartością i wycena marki Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa Monografia stanowi naukowe opracowanie, będące zwieńczeniem badań Autora nad rolą marki jako czynnika determinującego wartość przedsiębiorstwa. Przedstawia... >>>

STRATEGIA LEAN KULTURA UCZENIA SIĘ KLUCZEM DO BUDOWANIA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ


BALLE M. JONES D. CHAIZE J. FIUME O., wydawnictwo: MT BIZNES, 2019, wydanie I

cena netto: 74.90 Twoja cena  71,16 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Strategia Lean Kultura uczenia się kluczem do budowania przewagi konkurencyjnej Co zrobić, aby zapewnić klientom większe zadowolenie i zaspokajać lepiej ich potrzeby? Jak ograniczyć ogólne koszty, aby zachować konkurencyjność? ... >>>

IQ WZROSTU 10 ŚCIEŻEK ROZWOJU W OBLICZU OSTREJ KONKURENCJI I SZYBKO ZMIENIAJĄCEGO SIĘ OTOCZENIA BIZNESOWEGO


BOVA T., wydawnictwo: MT BIZNES, 2019, wydanie I

cena netto: 56.90 Twoja cena  54,06 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

IQ Wzrostu 10 ścieżek rozwoju w obliczu ostrej konkurencji i szybko zmieniającego się otoczenia biznesowego Czy wiesz, jaki jest najlepszy sposób na stymulowanie rozwoju własnej firmy? Jeśli nie, nadszedł czas, aby poprawić swoją... >>>

STRATEGIE EKSPANSJI POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW NA RYNKI ZAGRANICZNE ETAPY I FORMY


GRZEGORCZYK W. KRAWIEC W., wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2019, wydanie I

cena netto: 59.29 Twoja cena  56,33 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne Etapy i formy Publikacja dotyczy różnych strategii wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne.  Autorzy przedstawili charakterystykę tego procesu ze... >>>

STRATEGIE I MODELOWANIE ROZWOJU PRODUKTÓW INNOWACYJNYCH


ŁOBEJKO S. PLINTA D. SOSNOWSKA A., wydawnictwo: PWE, 2019, wydanie I

cena netto: 66.45 Twoja cena  63,13 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Strategie i modelowanie rozwoju produktów innowacyjnych Wysokie tempo postępu naukowo-technicznego jest jednym z ważnych czynników rozwoju społeczno-gospodarczego. Wpływa ono także na przedsiębiorstwa funkcjonujące w warunkach... >>>

PARTNERSTWO BENCHMARKINGOWE PRZEDSIĘBIORSTW W KLASTRZE JAKO KATEGORIA RELACJI MIĘDZYORGANIZACYJNYCH


SZYDEŁKO M., wydawnictwo: CEDEWU, 2019, wydanie I

cena netto: 66.55 Twoja cena  63,22 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Partnerstwo benchmarkingowe przedsiębiorstw w klastrze jako kategoria relacji międzyorganizacyjnych Celem publikacji jest opracowanie referencyjnej metodyki benchmarkingu wewnątrzklastrowego o charakterze partnerskim. W książce... >>>

ZARZĄDZANIE PRODUKTEM W MODELU LEAN


NANDAKUMAR M., wydawnictwo: HELION, 2019, wydanie I

cena netto: 51.45 Twoja cena  48,88 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zarządzanie produktem w modelu lean Skuteczność w innowacyjności jest dziś warunkiem sukcesu w biznesie. Wygra ta firma, która sprawniej i elastyczniej zareaguje na napływające informacje zwrotne, zgrabniej wybierze najlepsze pomysły i... >>>

książek: 12, strona 1 z 2
<<<  -  1  2  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Zarządzanie strategiczne
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2020