wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

RE-ENGINEERING


PEPPARD J. ROWLAND P.

wydawnictwo: FELBERG, 1997, wydanie I

cena netto: 28.50 Twoja cena  27,08 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Podstawy zarządzania to nazwa nowej na polskim rynku serii wydawniczej. Obejmuje ona tytuły, które w sposób analityczny, zwiezły i jednorodny przybliżają najważniejsze zagadnienia z dziedziny szeroko rozumianej praktyki ekonomicznej i aktywnego uczestnictwa w gospodarce rynkowej. Przystępny sposób prowadzeniu wykładu, a także grono autorskie, uznanych autorytetów w swych specjalnościach, gwarantują, ze prezentowana fachowa wiedza będzie równie dostępna dla specjalistów, jak i dla tych, którzy dopiero stawiają pierwsze kroki na drodze do opanowania umiejętności menedżerskich.

Czym różni się re-engineering od tradycyjnych metod zarządzania?

Jak zapewnić firmie szybką adaptację wobec presji rynku i konkurencji?

Jak osiągnąć maksymalną wartość dodatkową produktu, usług?

Jest to pozycja napisana przez wybitnych specjalistów w dziedzinie zarządzania, omawiająca technologię dokonywania zmian w organizacji każdego typu. Autorzy książki prezentują metodę usprawnień procesów wytwórczych oraz sposoby funkcjonowania firmy jako globalnej organizacji. Re-engineering oferuje nową metodę reorganizacji przebiegu procesów, zapewniającą wyeliminowanie działań nie sprzyjających tworzeniu wartości dodatkowej. Wskazuje także na pełne zaspokojenie potrzeb klienta, optymalne wykorzystanie posiadanych zasobów ludzkich i materialnych oraz na konieczność sprostania konkurencji.

Książka może stanowić nieocenioną pomoc dla menedżerów - praktyków, pragnących wzbogacić swoje umiejętności, być pomocnym źródłem informacji dla słuchaczy studiów MBA oraz studentów kierunków zarządzania, poszukujących pozycji prezentujących wiedzę w pigułce, a także dla tych wszystkich, którzy chcą po prostu rozszerzyć własne wiadomości na temat omawianych zjawisk.

Redaktorem serii jest Adrian Buckley, profesor Finansów Międzynarodowych w Cranfield School of Management.

321 stron

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022