wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ALIANSE STRATEGICZNE


CYGLER J.

wydawnictwo: DIFIN, 2002, wydanie I

cena netto: 49.00 Twoja cena  46,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka Alianse strategiczne podejmuje problematykę tworzenia i zarządzania aliansami strategicznymi. Uwzględniono w niej najnowsze dokonania teoretyczne z zakresu współpracy przedsiębiorstw, zilustrowane przypadkami z praktyki gospodarczej w Polsce i na świecie.

Dużym walorem książki jest również prezentacja doświadczeń praktycznych autorki, nabytych w trakcie prowadzonych badań i projektów doradczych.

[Książka] reprezentuje dobry akademicki poziom i wnosi w dużej mierze nową wiedzę o roli, jaką alianse odgrywają we współczesnym zarządzaniu oraz bardzo potrzebną polskim menedżerom wiedzę o tym, jak zawierać alianse strategiczne i jak nimi zarządzać. [...] Może ona stać się ważną lekturą dla studentów wydziałów ekonomii i zarządzania, kadry naukowej oraz bardziej ambitnych menedżerów.

(prof. zw. dr hab. Maria Romanowska)

206 stron

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- FUZJE I PRZEJĘCIA
RED. FRĄCKOWIAK W.

- KOOPERENCJA PRZEDSIĘBIORSTW CZYNNIKI SEKTOROWE I KORPORACYJNE
CYGLER J.

- SKUTECZNE STRATEGIE BIZNESOWE. PRAKTYKA I TEORIA
POLOWCZYK J.

- KOOPERENCJA PRZEDSIĘBIORSTW W DOBIE GLOBALIZACJI
CYGLER J. MATERNA G. ALUCHNA M. - WYZWANIA STRATEGICZNE

- FUZJE I PRZEJĘCIA HARVARD BUSINESS REVIEW
HARVARD BUSINESS SCHOOL PRESS

- STRATEGIA ORGANIZACJI. W POSZUKIWANIU TRWAŁEJ PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ
OBŁÓJ K.

- CZAS REFORMATORÓW. DLACZEGO W BIZNESIE ZWYCIĘŻAJĄ NAJBARDZIEJ ORYGINAL
TAYLOR W.C. LABARRE P.

- STRATEGIC MANAGEMENT. THOUGHT AND ACTION
HUFF S.A., FLOYD S., SHERMAN H., CHAPPELL D.

- PLANOWANIE STRATEGICZNE W PRZEDSIĘBIORSTWIE
ROMANOWSKA M.

- WSPÓŁCZESNE PARADYGMATY NAUK O ZARZĄDZANIU
RED. KOWALCZEWSKI W.

- KONCEPCJE STRATEGII ORGANIZACJI
KRUPSKI R. NIEMCZYK J. STAŃCZYK-HUGIET E.

- TEORIE PRZEDSIĘBIORSTW
NOGA A.

- SYSTEMY INFORMACYJNE W ZARZĄDZANIU WIEDZĄ I INNOWACJĄ W PRZEDSIĘB
LOBEJKO S.

- INNOWACJE I TRANSFER TECHNIKI W PROCESIE TRANSFORMACJI
JASIŃSKI A.H.

- ALIANSE STRATEGICZNE SZTUKA ZDOBYWANIA KORZYŚCI POPRZEZ WSPÓŁPRACĘ
DOZ Y., HAMEL G.

- NARZĘDZIA TWORZENIA STRATEGII ORGANIZACJI
BIAŁAS T. CZAPIEWSKI M.

- ORGANIZATION THEORY A STRATEGIC APPROACH
HODGE B., ANTHONY W.

- ORGANIZACJA FIRMY PROJEKTOWANIE BUDOWA USPRAWNIANIE
PAWLAK Z., SMOLEŃ A.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022