ALIANSE STRATEGICZNE
CYGLER J. wydawnictwo: DIFIN, 2002, wydanie I cena netto: 49.00 Twoja cena 46,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Książka Alianse
strategiczne podejmuje problematykę tworzenia i zarządzania aliansami
strategicznymi. Uwzględniono w niej najnowsze dokonania teoretyczne z zakresu
współpracy przedsiębiorstw, zilustrowane przypadkami z praktyki gospodarczej w Polsce i
na świecie.
Dużym walorem książki jest
również prezentacja doświadczeń praktycznych autorki, nabytych w trakcie prowadzonych
badań i projektów doradczych.
[Książka] reprezentuje
dobry akademicki poziom i wnosi w dużej mierze nową wiedzę o roli, jaką alianse
odgrywają we współczesnym zarządzaniu oraz bardzo potrzebną polskim menedżerom
wiedzę o tym, jak zawierać alianse strategiczne i jak nimi zarządzać. [...] Może ona
stać się ważną lekturą dla studentów wydziałów ekonomii i zarządzania, kadry
naukowej oraz bardziej ambitnych menedżerów.
(prof. zw. dr hab. Maria
Romanowska)
206 stron Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- FUZJE I PRZEJĘCIA RED. FRĄCKOWIAK W.
- KOOPERENCJA PRZEDSIĘBIORSTW CZYNNIKI SEKTOROWE I KORPORACYJNE CYGLER J.
- SKUTECZNE STRATEGIE BIZNESOWE. PRAKTYKA I TEORIA POLOWCZYK J.
- KOOPERENCJA PRZEDSIĘBIORSTW W DOBIE GLOBALIZACJI CYGLER J. MATERNA G. ALUCHNA M. - WYZWANIA STRATEGICZNE
- FUZJE I PRZEJĘCIA HARVARD BUSINESS REVIEW HARVARD BUSINESS SCHOOL PRESS
- STRATEGIA ORGANIZACJI. W POSZUKIWANIU TRWAŁEJ PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ OBŁÓJ K.
- CZAS REFORMATORÓW. DLACZEGO W BIZNESIE ZWYCIĘŻAJĄ NAJBARDZIEJ ORYGINAL TAYLOR W.C. LABARRE P.
- STRATEGIC MANAGEMENT. THOUGHT AND ACTION HUFF S.A., FLOYD S., SHERMAN H., CHAPPELL D.
- PLANOWANIE STRATEGICZNE W PRZEDSIĘBIORSTWIE ROMANOWSKA M.
- WSPÓŁCZESNE PARADYGMATY NAUK O ZARZĄDZANIU RED. KOWALCZEWSKI W.
- KONCEPCJE STRATEGII ORGANIZACJI KRUPSKI R. NIEMCZYK J. STAŃCZYK-HUGIET E.
- TEORIE PRZEDSIĘBIORSTW NOGA A.
- SYSTEMY INFORMACYJNE W ZARZĄDZANIU WIEDZĄ I INNOWACJĄ W PRZEDSIĘB LOBEJKO S.
- INNOWACJE I TRANSFER TECHNIKI W PROCESIE TRANSFORMACJI JASIŃSKI A.H.
- ALIANSE STRATEGICZNE SZTUKA ZDOBYWANIA KORZYŚCI POPRZEZ WSPÓŁPRACĘ DOZ Y., HAMEL G.
- NARZĘDZIA TWORZENIA STRATEGII ORGANIZACJI BIAŁAS T. CZAPIEWSKI M.
- ORGANIZATION THEORY A STRATEGIC APPROACH HODGE B., ANTHONY W.
- ORGANIZACJA FIRMY PROJEKTOWANIE BUDOWA USPRAWNIANIE PAWLAK Z., SMOLEŃ A.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|