wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

33 TECHNIKI NEGOCJOWANIA I ARGUMENTACJI


BELOHLAVKOVA V.

wydawnictwo: ONE PRESS, 2006, wydanie I

cena netto: 19.00 Twoja cena  18,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Przygotowanie do negocjacji. Co warto wiedzieć o oponencie? Jak dobrać zespół negocjacyjny?

Typy negocjatorów. Jak dopasować sposób rozmowy do osobistych cech przeciwnika?

Różnice kulturowe. Jak pertraktować z obcokrajowcami?

Jak mógłbym rozegrać to lepiej?

Niejeden raz zadręczałeś się tym pytaniem, wracając myślami do nieudanej transakcji. Czy byłeś dobrze przygotowany i miałeś pewność, że wiesz, co mówisz? Czy zbudowałeś kapitał dobrych relacji, który później dał się częściowo spieniężyć? Czy wybadałeś zawczasu, na ile Twój rozmówca może spuścić z tonu? A może za bardzo Ci zależało i dałeś przeciwnikowi sygnał, że może żądać, czego zechce? Może popełniłeś błąd tu, a może jeszcze gdzie indziej?

Przeczytaj tę książkę, a ze zdziwieniem odkryjesz, że strzeliłeś w życiu więcej gaf, niż potrafisz to sobie wyobrazić. Przyjmujesz zakład?

Vera Belohlávková, ekspert od negocjacji na usługach firm takich, jak Kaufland, Siemens, Skoda Auto i Volkswagen Slovakia, poszerzy Twoją świadomość negocjacyjną. Podpowie Ci, jak:

- budować zaufanie w pierwszej fazie negocjacji,

- ustalać cenę,

- dobierać akcesoria - ubiór, stół i miejsce,

- stosować skuteczne techniki nacisku,

- dobierać odpowiednie słowa i zwroty,

- wykorzystać siłę milczenia,

- rozpoznawać sygnały ostrzegawcze podczas rozmowy.

75 stron, format kieszonkowy, miękka oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- PREZENTACJA PROFESJONALNA. TEORIA I PRAKTYKA
WACHOWIAK P. JABŁONOWSKA L. RED. WINCH S.

- PISANIE LISTÓW I E-MAILI SŁUŻBOWYCH W JĘZYKU ANGIELSKIM
LINDSELL-ROBERTS SH.

- ZARZĄDZANIE CZASEM OSOBISTY MENTOR HARVARD BUSINESS SCHOOL
RAFFONI M.

- O SKUTECZNYM WYWIERANIU WPŁYWU
ROGALA G.

- ABC PSYCHOLOGII KOMUNIKACJI
SUJAK E.

- JAK RADZIĆ SOBIE ZE STRESEM

- BĄDŹ ASERTYWNY. JAK DOJŚĆ DO GŁOSU I ZAZNACZYĆ SWOJĄ OBECNOŚĆ
ROONEY K.

- 33 RADY JAK PRZEPROWADZIĆ UDANĄ PREZENTACJĘ
BELOHLAVKOWA V.

- 10 ZAŁOŻEŃ NETWORKINGU JAK W PEŁNI WYKORZYSTAĆ SWOJE ZNAJOMOŚCI
JAMES L.

- ZASADY KONSTRUKCJI STUDIUM WYKONALNOŚCI LUB BIZNESPLANU DLA PROJEKTÓW
SKRZYPEK J.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2021