wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   27 egz. / 4782.79 4543,65   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > książki anglojęzyczne > Turystyka Hotelarstwo > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

MEDIA POWSZEDNIE


LISOWSKA-MAGDZIARZ M.

wydawnictwo: WYD UJ, 2009, wydanie I

cena netto: 46.20 Twoja cena  43,89 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Infosferę współczesnego człowieka kształtują dzisiaj szerokie paradygmaty medialne: infotainment, edutainment, democratainment, tabloidyzacja i melodramatyzacja, a także przystosowanie zawartości mediów do męskiej i kobiecej bazy rodzajowej oraz podporządkowanie treści i form przekazów medialnych potrzebom rynku reklamowego, czyniące z reklamy główną zawartość środków komunikacji masowej i ostateczny punkt odniesienia dla wszystkich innych tekstów w mediach. Ta książka jest próbą opisu funkcjonowania w polskich mediach tych zjawisk, które nie tylko organizują treść i formy komunikacji społecznej, lecz także kształtują nasze otoczenie kulturowe i wymuszają zmiany dostosowawcze na rozmaitych instytucjach społecznych, nawet tych pozornie nie mających wiele wspólnego z mediami.

Szczególną uwagę zwraca się tu na rolę mediów masowych i wymienionych szerokich paradygmatów medialnych w życiu przedstawicieli i przedstawicielek polskiej klasy średniej. Infotainment, edutainment, democratainment, tabloidyzacja, melodramatyzacja i dostosowanie rodzajowe mediów są przez nich przyjmowane jako konieczne elementy współczesnego pejzażu medialnego, jednak ich interpretacje każą zadawać ważne pytania o sens i funkcje środków komunikowania masowego w zmieniającym się polskim społeczeństwie epoki transformacji systemowej.

Zapis "życia z mediami" polskiej klasy średniej powstał jako rezultat badań medioznawczych oraz kilkuletnich obserwacji prowadzonych wśród mieszkańców jednej, przeciętnej ulicy w Krakowie.


430 stron,B5, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- STRACH PRZED MNIEJSZOŚCIAMI ESEJ O GEOGRAFII GNIEWU
APPADURAI A.

- MEDIA GLOBALNE
FLEW T.

- PODSTAWY BADAŃ SPOŁECZNYCH
BABBIE E.

- CYWILIZACJA MEDIALNA
GOBAN-KLAS T.

- SPOŁECZNA HISTORIA MEDIÓW OD GUTENBERGA DO INTERNETU
BURKE P. BRIGGS A.

- BEZPIECZEŃSTWO INFORMACJI I USŁUG W NOWOCZESNEJ INSTYTUCJI I FIRMIE
BIAŁAS A.

- STRATEGIA WE WSPÓŁCZESNYM ŚWIECIE WPROWADZENIE DO STUDIÓW STRATEGICZ..
BAYLIS J. WRTITZ J GRAY C.S. COHEN E.

- PRZESZŁOŚĆ I TERAŹNIEJSZOŚĆ STRAŻY GRANICZNEJ
BANASZKIEWICZ A. BOCHENEK W.

- PRAWO KONSTYTUCYJNE
BANASZAK B.

- BIBLIA DZIENNIKARSTWA
NIZIOŁEK A. SKWORZ A.

- PIERWSZA POMOC OBOWIĄZKOWE INSTRUKCJE POSTĘPOWANIA PODCZAS WYPADKÓW
PANUFNIK K., MATECKA V. WOJTASZ S.

- NOWOCZESNOŚĆ JAKO DOŚWIADCZENIE DYSCYPLINY PARADYGMATY DYSKURSY
ZEIDLER-JANISZEWSKA A. NYCZ R.

- NOWOCZESNOŚĆ JAKO DOŚWIADCZENIE ANALIZY KULTUROZNAWCZE
ZEIDLER-JANISZEWSKA A. NYCZ R. GIZA B.

- INTERPRETACJA KULTUR WYBRANE ESEJE
GEERTZ C.

- LITERACKOŚĆ FILOZOFII FILOZOFICZNOŚĆ LITERATURY
RED.SIENKIEWICZ B. SOBIERAJ T.

- INTERNETOWE GATUNKI DZIENNIKARSKIE
WOLNY-ZMORZYŃSKI K. FURMAN W.

- KULTURA NEWSÓW
STUART A.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022