wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

TEORIA KOMUNIKACJI MEDIÓW T.1


GRASZEWICZ M. JASTRZĘBSKI J. RED.

wydawnictwo: ATUT, 2009, wydanie I

cena netto: 61.50 Twoja cena  58,43 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zbiór artykułów z zakresu dość szeroko pojętego komunikacjonizmu. Autorzy posługują się przeróżnymi i zróżnicowanymi teoriami, co wynika między innymi z ubogiej jak dotąd paradygmatyzacji wiedzy o komunikacji.

Teoria Aktora-Sieci jako teoria mediów i komunikacji
Czy współczesna demokracja stanowi zagrożenie dla mediów?
Katolicka doktryna medialna: historia, główne tezy, dokumenty
Medialne reprezentacje ról: dziennikarz-polityk-politolog
Polityczne funkcje nowych mediów
Poetyka reportażu polskiego po 1989 roku. Zarys problematyki
Dwa światy, dwie rzeczywistości, czyli telewizyjna transmisja sportowa


390 stron, oprawa miękka

Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022