wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

WOKÓŁ MEDIÓW ERY WEB 2.0


JUNG B.

wydawnictwo: WAIP, 2010, wydanie I

cena netto: 40.50 Twoja cena  38,48 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Nie jest to książka o blogach, serwisach zdjęciowych i filmowych, systemach informacji konsumenckich, mediach społecznych, lecz o społecznościach, jakie się tworzą wokół kultowych serwisów, portali, platform sprzedaży.

Autorzy pokazują, ze zmieniły się media i zmienił się otaczający je świat w coraz większym stopniu otwarty na logikę budowania społeczności, że nowatorski rodzaj myślenia i organizowania działalności ludzkiej zaczyna wkraczać do polityki, komunikacji marketingowej, modeli biznesowych. Nowy sposób korzystania z sieci łączy już ze sobą ponad miliard osób i sięga do świata rzeczywistego, dostarczając m.in. takich nowych usług, jak darmowe wideokonferencji z osobami na różnych kontynentach czy wykonywanie operacji mózgu na odległość.


Spis treści:

Bohdan Jung
Wstęp
Piotr Barczyk
Nowe technologie a kultura cyfrowego dostępu
Maria Nadolna, Piotr Barczyk
Archiwalia w nowej rzeczywistości
Katarzyna Pawlak
Komunikowanie medialne w Azji Wschodniej. Nowe media, globalizacja a procesy (re) konstruowania tożsamości
Magdalena Jary
Wyznaczanie i tropienie trendów w kulturze konsumpcyjnej - kontekst nowych mediów
Nina Stępnicka
Rozwój serwisu Allegro a budowanie społeczności aukcyjnej
Szymon Książkiewicz
Wpływ Web 2.0 na procesy komunikacji politycznej
Anna Anetta Janowska
Muzyka cyfrowa a nowe modele dystrybucji na rynku fonograficznym
Bohdan Jung
Kreatywne gospodarki i "kreatywna klasa". Otoczenie mediów ery Web 2.0
Bohdan Jung
Inna ekonomia i ekonomia współpracy - lekcje savoir-vivre\'u Web 2.0
Indeks


264 strony, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- VAT USTAWA O PODATKU OD TOWARÓW I USŁUG TEKST UJEDNOLICONY
TURAKIEWICZ J. TURAKIEWICZ A.

- CYKLE ŻYCIA I BANKRUCTWA PRZEDSIĘBIORSTW
MĄCZYŃSKA E. RED.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2019