wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

QUALITY INSPIRED MANAGEMENT: THE KEY TO SUSTAINABILITY


AIKENS C.

wydawnictwo: PEARSON ED, 2010, wydanie I

cena netto: 390.00 Twoja cena  370,50 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

QUALITY INSPIRED MANAGEMENT: THE KEY TO SUSTAINABILITY, 1/e presents a unique and comprehensive, systems view of quality, emphasizing the importance of satisfying all stakeholders, not just customers or investors.

It offers an innovative framework for considering key issues such as green/environmental business, HR/employee needs, community/civic obligations, ethics, customer-centricity, and the growth of services. It bridges the gap between broad issues such as strategy, organization, and human factors, and the focused need for hard statistical data. Organized for maximum readability and instructional flexibility, it can be used with diverse syllabi and audiences, enabling students to contribute in roles ranging from manager to Six Sigma team leader.


Part I: QUALITY FROM 30,000 FEET

1: Quality Overview

2: Quality as a Strategic Imperative in the Information Age

3: People: The Most Valuable Asset

Part II: QUALITY FROM 5,000 FEET

4: Specifications and Production Implications

5: Quality of Design

6: System Maintenance and Reliability

Part III: QUALITY AT SEA LEVEL

7: Understanding Process Behavior — The Problem-solving Toolkit

8: Statistical Process Control By Variables Measures

9: Issues Relevant to Statistical Process Control By Variables

10: Statistical Process Control By Attributes

11: Process Control in Lean Production Environments

12: Control of Processes in Service Industries

Part IV: QUALITY BELOW THE SURFACE

13: Using ANOVA and DOE to Determine What Makes a Process Tick

14: Continuous Improvement: Pursuit of Six Sigma Quality

Appendices A-G


648 pages, Hardcover

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022