wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ACCIDENTAL BRANDING: ORDINARY PEOPLE BUILD EXTRAORDINARY BRANDS


VINJAMURI D.

wydawnictwo: WILEY, 2008, wydanie I

cena netto: 90.00 Twoja cena  85,50 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Every year, thousands of new business are started by people with no knowledge of modern marketing at all?and some of them survive and thrive.

Accidental Branding tells the story of seven "accidental" brands and how their founders beat bigger competitors by breaking the standard rules of marketing. Successful brands like Burt's Bees, J. Peterman, and Clif Bar reveal how doing things differently can lead to big-time success. If you're an entrepreneur or a marketer, this guide will show you how to build stronger brands.


David Vinjamuri teaches marketing at New York University and is founder and President of ThirdWay Brand Trainers, a marketing training company whose clients include American Express, Starwood Hotels & Resorts, and other leading consumer brands. David is a former brand manager at Johnson & Johnson and Coca-Cola.
For more information, visit www.accidentalbranding.com.


Table of Contents

Foreword.

Chapter I. What is an Accidental Brand.

Chapter II. The Accidental Brand-Builder in You.

Chapter III. The Storyteller John Peterman (J. Peterman).

Chapter IV. Craig Newmark (Craigslist).

Chapter V. Gary Erickson (Clif Bar).

Chapter VI. Myrian Zaoui and Eric Malka (The Art of Shaving).

Chapter VII. Gert Boyle (Columbia Sportswear).

Chapter VIII. Julie Aigner-Clark (Baby Einstein).

Chapter IX. Roxanne Quimby (Burt's Bees).

Afterword.


224 pages, Hardcover

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022