wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

BUSINESS ANALYTICS FOR SALES AND MARKETING MANAGERS


LAURSEN G.

wydawnictwo: WILEY, 2011, wydanie I

cena netto: 210.00 Twoja cena  199,50 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Business Analytics for Sales and Marketing Managers: How to Compete in the Information Age
Gert H. N. Laursen

Expert guidance on information management for optimum customer intelligence processes

Providing essential guidance for information management, this book helps you understand the basics of information management, how to design and launch customer intelligence campaigns, and optimize existing customer intelligence processes.
How to align information management with company strategy
Examines how to get, grow, and retain valuable customers
Discusses how to optimize existing customer intelligence processes

Showing you how to make extensive use of data, statistical, and quantitative analysis, explanatory and predictive modeling, and fact-based management to drive decision making, Business Analytics for Customer Intelligence provides you with the tools your business needs to optimize you data driven processes.


Preface.

Acknowledgments.

Chapter 1: Introduction.

Chapter 2: Identify What You Want to Achieve: The Menu on a Strategic Level.

Chapter 3: Lead Information for Identifying Valuable Customers: The Recipe.

Chapter 4: Lead Information: What You Need to Know before Launching New Acquisition Activities.

Chapter 5: Lead Information: What You Need to Know before Launching New Sales Activities.

Chapter 6: Lead Information for Customer Retention.

Chapter 7: Working with Lag Information.

Chapter 8: Working with Learning Information: The Recipe.

Chapter 9: Case Study of a Retention Strategy.

About the Author.

Index.

Hardcover, 256 pages

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022