wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   2 egz. / 127.40 121,03   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

FIT TO BUST: HOW GREAT COMPANIES FAIL


PHILIPS T.

wydawnictwo: KOGAN PAGE, 2011, wydanie I

cena netto: 89.40 Twoja cena  84,93 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Warren Buffet remarked that it takes 20 years to build a reputation and five minutes to ruin it. "If you think about that, you'll do things differently."

Journalist Tim Phillips turns his eye toward the most avoidable business disasters of recent history. In each case, the story begins at the point where a disastrous decision was made, and then it examines what happened, why it happened and what could have been different. 

Each story highlights a flaw that could affect any organization — for example, overexpansion, failure to do due diligence, or blindness toward an economic bubble. Phillips then isolates the moment, meeting or decision just before the failure, and asks "What were they thinking?" Engaging and informative, he offers insights on why smart people make bad decisions, as well as on the process of management and decision-making in today's business world. 

Using first-hand accounts of the people involved, Fit to Bust discusses business collapses such as Enron, Polaroid, WorldCom, and Woolworth's and explains how changing one decision could have helped avoid disaster.


216 pages, Paperback

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022