wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

STRATEGIC THINKING


WOOTON S. HORNE T.

wydawnictwo: KOGAN PAGE, 2010, wydanie III

cena netto: 120.20 Twoja cena  114,19 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Strategic Thinking:

A Nine Step Approach to Strategy and Leadership for Managers and Marketers


Now in its third edition, Strategic Thinking, takes you step by step through the questions to ask, in order to formulate strategies and write clear and concise strategic plans.

Based on three core actions - creating knowledge, innovating ideas and implementing change - Strategic Thinking consists of hundreds of examples and advice on: how to gain a deeper understanding of your market; how to develop a strategic vision; how to think critically about proposals; how to survive and thrive in a recession; how to implement and manage strategic changes.

With online material to support each step and strengthen your ability to predict future changes, a section covering key aspects of leadership and neuroscience; and prompt sheets, action plans and useful summaries, this fully updated third edition is an all-in-one strategy manual for marketers, leaders, managers and business students.


Table of Contents

Preface

About this book
PART I. STRATEGIC LEADERSHIP

Section 1 Strategic leadership

Strategic leadership and conversational style

Section 2 Strategic leadership – brain-based communication

Section 3 Strategic leadership – the thinking skills required

Case Study Marketing leadership and management action

PART II. STRATEGIC THINKING – THE 9S© APPROACH

Step 1 Gather strategic intelligence

Step 2 Assess strategic capability

Step 3 Create strategic knowledge

Step 4 Make strategic predictions

Step 5 Develop strategic options

Step 6 Create strategic options

Step 7 Take strategic decisions

Step 8 Create and communicate market-led strategy

Step 9 Plan and manage project to implement change

PART III. THE NEXT STEPS

Next Steps

Final thought

Appendix A

Appendix B

Appendix C

References and recommended reading

Index


160 pages, Paperback

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022