wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 60.00 57,00   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

EMOTIONOMICS: LEVERAGING EMOTIONS FOR BUSINESS SUCCESS


HILL D.

wydawnictwo: KOGAN PAGE, 2010, wydanie II

cena netto: 104.80 Twoja cena  99,56 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

For far too long, emotions have been ignored in favor of rationality and efficiency.  Breakthroughs in brain science have revealed that people are primarily emotional decision-makers.  Many companies have not yet accepted that fact, ignoring emotion in favor of rationality and efficiency.  Even fewer have acted on it.

 Emotionomics looks at emotions in terms of business opportunities, both in the marketplace and in the workplace.

In today's highly competitive marketplace where many products look alike, a product's emotional benefit can make the difference.  Moreover, a company with an emotionally engaged workforce will undoubtedly achieve competitive advantage.

 A revised edition that replaces the 2007 release, Dan Hill's book draws on insights gathered through facial coding, the single best viable means of measuring and managing the emotional response of customers and employees.  It shows how to leverage emotions for business success in branding, product design, advertising, sales, customer satisfaction, leadership, and employee management.

 Emotions matter, and this book will help readers not only step closer to customers and employees, but also to step ahead of competitors.


Table of Contents

Foreword Sam Simon Simon, Sam

Introduction 1

Pt. 1 Why emotions matter 13

1 The new mental model 15

2 The science of facial coding 37

3 Emotions and motivations 75

Pt. 2 Marketplace applications 97

4 Branding 99

5 Offer design, packaging and usability 129

6 Advertising 157

7 Sales 193

8 Retail service 227

Pt. 3 Workplace applications 255

9 Leadership 257

10 Employee management 289

Afterword 323

References 327

Credits and permissions 337

Index 341


368 pages, Paperback

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022