wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

103 ADDITIONAL TRANING GAMES


KROEHNERT G.

wydawnictwo: MCGRAW-HILL, 2003, wydanie I

cena netto: 150.00 Twoja cena  142,50 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

How can I enhance a team's performance?

How do I improve an individual's

perception? How do I energise? break the ice? improve communication?

Australia's best-selling training author and consultant, Gary Kroehnert, has done it again!

Continuing the successful Training Games series, Gary Kroehnert's 103 Additional Training Games is a collection of totally new activities designed to promote structured workplace learning.

Aimed at both the new and the experienced trainer, 103 Additional Training Games presents a fresh range of inspired learning exercises that can be used in individual or team-training programs.

Game categories include:

Icebreaker

Team building

Communication

Facilitator/presentation skills

Mid-course energiser

Problem solving

Learning

Perception

Evaluation

Self-management

These games are designed to be relevant and unintimidating and are suitable for trainers, facilitators, supervisors, human resource managers, and consultants who wish to expand their collection of proven ideas and learning exercises.


Features:

103 games which are suitable for a wide variety of training programs in small and large companies, private and public organisations.

Games are self-contained, so each provides its own aims, instructions, list of materials (where needed) and space for personal notes.

Icons easily identify each game type, enabling users to quickly locate games suited to their particular training needs.

Games material can be copied for use as overheads, handouts or data projection.

A handy matrix readily identifies the suggested applications for each game, enabling users to tailor a training program

188 pages

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- 102 EXTRA TRAINING GAMES
KROEHNERT G.

- EMPLOYEE TRAINING AND DEVELOPMENT
NOE R.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022