wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

UNDERSTANDING CHANGE


HOLBECHE L.

wydawnictwo: BH, 2006, wydanie I

cena netto: 180.00 Twoja cena  171,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Understanding Change: Theory, Implementation and Success is an essential guide to managing change effective. With case studies illustrating approaches to managing change, the author leads the reader through a thought-provoking and structured overview of change and organizational theory, to an understanding of how change can be used to build key 'input' elements of the high performance organization.


Table of Contents
Pt. 1    The changing context and the impact of change     1   
1    Introduction : beyond 'white water'    3    
2    Drivers for change in the business environment    26    
3    The impact of change on organizations    47    
4    The impact of change on people    66   
Pt. 2    Change and organizational theory    97    
5    The evolution of organization theory    99    
6    What is a high performance organization?    119    
7    Change theory    151   
8    Organizational culture (or what is it we're trying to change anyway?)     175   
9    Creating a 'change-able' organization    204    
Pt. 3    Bringing about change    231    
10    Organizational development    233    
11    Leaders as change agents    255   
12    Leading transformational change    283    
13    Communications in change    313   
14    Radical change : mergers and acquisitions    342    
15    Managing the people aspects of implementation    377    
16    Transforming the human resources function    399    
Conclusion : evaluating change    427

432 pages, Paperback

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022