wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 129.00 122,55   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

HBR ON THE INNOVATIVE ENTERPRISE


HARVARD

wydawnictwo: HBSP, 2003, wydanie I

cena netto: 129.00 Twoja cena  122,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

It's not enough simply to come up with great ideas - ultimately, companies must turn those ideas into profits. This valuable collection is full of tried and true specific managerial techniques, processes, and policies that set apart innovative leaders from their less successful competitors. Articles include: Creativity Under the Gun by Teresa M. Amabile, Constance N. Hadley, and Steven J. Kramer; Tough-Minded Ways to Get Innovative by Andrall E. Pearson; Breaking Out of the Innovation Box by John D. Wolpert; The Sputtering R&D Machine by Martha Craumer; Inspiring Innovation by Ellen Peebles; The Discipline of Innovation by Peter F. Drucker; Research That Reinvents the Corporation by John Seely Brown; and Creativity Is Not Enough by Theodore Levitt.

195 pages

Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022