wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

NEW BRAND OF EXPERTISE


MCGOVERN M.

wydawnictwo: BH, 2000, wydanie I

cena netto: 125.00 Twoja cena  118,75 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

A New Brand of Expertise

How Independent Consultants, Free Agents, and Interim Managers are Transforming the World of Work

Marion McGovern President and co-founder of MSquared LLC in San Francisco
Dennis Russell Client Services Director, Praxis Executive Taskforce

    Explains the booming market for free agent professional talent
    Details effective workplace strategies for both experienced and new independent professionals, such as consultants and laid off managers

A New Brand of Expertise uniquely clarifies the dynamics of the red-hot "free agent" workplace and teaches the new skills and employment strategies independent professionals must master to succeed. In today's quick and turbulent markets, companies often need specialized professional talent on an interim basis to solve specific business problems, a major trend creating huge opportunities and an alternative career track for many professionals.

A New Brand of Expertise clarifies for independent professionals why companies need interim talent and how to develop a skill set that matches market needs. Readers will learn effective methods for uniquely marketing and branding themselves in order to develop a sustainable and successful free agent career.

A new workplace; Why companies use independent talent; Why individuals choose free agency; But what do they really do; Calculating the risk; Marketing your brand; Selling the concept and yourself; Fees in the new world; Contractual issues; The intermediaries; The internet intermediaries; Doing the work; Free agent self portraits; The future of work.

Readership: Professional managers, HR professionals independent consultants

192 pages

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022