wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 90.00 85,50   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

STRATEGIC DECISION MAKING


WRIGHT G.

wydawnictwo: WILEY, 2001, wydanie I

cena netto: 90.00 Twoja cena  85,50 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Strategic Decision Making

A best practice blueprint

  • Why are targe organisations, including household name , sometimes accused of 'losing the plot'in their business strategy?

  • Why do organisations fail to exploit new opportunies such as that presented by Dyson's innovative vacuum cleaner design?

  • Why were funds poured into the UK Dome and the City of London Taurus computer project when it was clear that good money was following bad?

The answers will surprise you. Using psychological theory, paper and pencil thought problems and well-chosen quotations from newspaper articles written at the time, the book demonstrates and explains the causes of these 'strategic blunders'. It also shows how to recognise and avoid your own organisation making the same mistakes.

Providing clear guidance with a number of tried and tested methods and techniques, the author shows how organisational decision making can be improved by avoiding delaying tactics and a 'blame culture' and how scenario planning can be used to overcome management overconfidence in predicting the future.

135 pages

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022