wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 49.99 47,49   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

VALUE SWEEP MAPPING CORPORATE GROWTH OPPORTUNITIES


AMRAM M.

wydawnictwo: HBS, 2002, wydanie I

cena netto: 200.00 Twoja cena  190,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Value Sweep: Mapping Corporate Growth Opportunities

Description:
Based on extensive research and years of frontline work within corporations, valuation and strategy expert Martha Amram takes readers beyond the numbers, providing a new lens and a better vocabulary for envisioning, understanding, and valuing growth from mature businesses to those being reshaped by intellectual property and e-commerce.

The stock market routinely values corporate growth opportunities. But inside companies, managers struggle to quantify the value of growth initiatives and to align internal valuations with those in the financial markets. This pioneering method uniquely aligns corporate valuations with the financial market pricing of growth. Value Sweep is the first book to lay out a simple and transparent valuation method that works for the varied growth opportunities facing the modern corporation. This innovative approach is based on a strong financial foundation and weaves together decision analysis, real options, and novel data sources to create easy-to-use valuation methods. Providing investors, analysts, and managers with a much-needed single frame of reference for valuing Fortune 500 firms and newer NASDAQ arrivals alike, this insightful book skillfully integrates the once-elusive process of valuation into everyday business life.

Subjects Covered:
Cash flow, Cash management, Electronic commerce, Finance, Financial analysis, General management, Information age, Innovation, Intellectual property, Knowledge management, Valuation.

284 pages

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022