wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 140.00 133,00   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

INNOVATORS DILEMA


CHRISTENSEN C.

wydawnictwo: HBS PRESS, 1997, wydanie I

cena netto: 140.00 Twoja cena  133,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

The Innovator's Dilemma: When New Technologies Cause Great Firms to Fail (Hardcover)

Description:
Revised, updated, and with a new chapter, this book continues to take the radical position that great companies can fail precisely because they do everything right. It demonstrates why outstanding companies lose their market leadership when confronted with disruptive technology--and it explains how to avoid a similar fate. Drawing on insights from a number of industries--such as the computer and disk drive industries, discount retailing, minimills, pharmaceuticals, and the automobile industry--Christensen shows why good management often turns out to be all wrong--and what to do about it.

Subjects Covered:
Change management, Competitive advantage, Disruptive technologies, Innovation, Product development, R&D, Technological change, Technology.

225 pages Hardback

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022