wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   3 egz. / 319.50 303,53   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > wyszukiwanie > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

MEDIA MONOLITHS


TUNGATE M.

wydawnictwo: KOGAN PAGE, 2005, wydanie I

cena netto: 140.00 Twoja cena  133,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

In an increasingly cluttered media landscape, an elite group of brands stand out: newspapers, magazines and broadcasters with longevity, power, and instant brand recognition. How have they succeeded? What marketing strategies have enabled them to thrive and survive in such a spectacular fashion? Journalist and author Mark Tungate takes us behind the scenes to reveal what it takes to be a great media brand.

Using history, anecdotes and exclusive interviews with senior management and editors, Media Monoliths attempts to identify the magic formula that has enabled a handful of media giants to dominate the global media landscape.


Mark Tungate is a journalist specializing in media, marketing and communication. Based in Paris, he has a weekly column in the French media magazine Stratégies, and writes regularly about advertising, style and culture for the magazines Campaign and CNN Traveller and for the trends intelligence service WGSN. He is the author of Fashion Brands, published by Kogan Page in 2005, and is also the co-author of The Epica Book, an annual review of the best European advertising. He has addressed conferences around the world and has been on the juries of several advertising competitions.

Paperback, 234x153mm, 272 pages

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022