|
FORMA CZY TREŚĆ? RZECZ O WIZERUNKU W ŻYCIU SPOŁECZNYM I POLITYCZNYM
KASIŃSKA-METRYKA A. OLSZEWSKI P. wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK, 2012, wydanie I cena netto: 46.00 Twoja cena 43,70 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Forma czy treść?
Rzecz o wizerunku w życiu społecznym i politycznym
Wizerunek należy do kategorii wzbudzających zainteresowanie zarówno
teoretyków politologii, jak i praktyków polityki.
Przez wiele lat termin ten używany wyłącznie przez specjalistów (zamiennie ze
słowem „image”), obecnie wszedł do języka potocznego. Dziennikarze, komentatorzy,
badacze, ale także zwykli ludzie używają słowa „wizerunek” dla opisania obrazu
jakiegoś podmiotu. Warto jednak zwrócić uwagę, że bardzo często określenie
„kreowanie wizerunku” przywoływane bywa w znaczeniu pejoratywnym – jako synonim
działań manipulacyjnych i stosowania socjotechniki w polityce. [...]
Książka, którą oddajemy w ręce czytelników, jakkolwiek stworzona przez wybitnych
znawców problematyki, napisana została językiem barwnym i przystępnym. Mamy nadzieję,
iż posłuży ona zarówno studentom nauk społecznych, badaczom marketingu, jak i
praktykom pomagającym tworzyć wizerunki ludzi i instytucji.
Agnieszka Kasińska-Metryka, Piotr Olszewski
442 strony, Format: 15.5x22.5cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|