wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

AKTUALNE WYZWANIA ZARZĄDZANIA I EKONOMII


SZMIDT C. RED.

wydawnictwo: POLTEXT, 2012, wydanie I

cena netto: 66.00 Twoja cena  62,70 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Aktualne wyzwania zarządzania i ekonomii


Jednym z efektów trwającego od ponad dwudziestu lat procesu niezwykle dynamicznych zmian społecznych i ekonomicznych w naszym kraju jest aktywizacja środowiska naukowego, które próbuje analizować te zmiany, oceniać ich efektywność, ukazywać nowe horyzonty. Wśród wielu pracowników nauki zajmujących się problemami zarządzania i ekonomii znaczącą rolę zaczęła ostatnio odgrywać zbiorowość wyróżniająca się młodością, ambicją, skłonnością do przekraczania barier, pomysłowością. Są to doktoranci. Dwadzieścia artykułów zawartych w niniejszej publikacji to wyselekcjonowane teksty zgłoszone na I Ogólnopolską Konferencję Doktorantów, zorganizowaną przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie. Autorzy reprezentują zarówno grono doktorantów ALK, jak i kilku innych uczelni: Uniwersytetu Gdańskiego, Politechniki Gdańskiej, Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Problematyka opracowań w znacznej mierze determinuje układ książki, która została podzielona na cztery obszary. Są to: zarządzanie ludźmi, marketing, ekonomia i finanse oraz nowe nurty w zarządzaniu. Wszystkie teksty łączy nowatorstwo ujęć, oryginalność i pasja badawcza. Czytelnikom życzę wielu inspiracji do własnych badań i przemyśleń, a autorom – pomyślnej realizacji dalszego procesu badawczego


Prof. ALK dr hab. Czesław Szmidt
Kierownik Studium Doktoranckiego
Prorektor ds. Studiów Ekonomiczno-Społecznych


WSTĘP

1. ZARZĄDZANIE LUDŹMI

Kamila Siwak
Istota kluczowych kompetencji przedsiębiorstwa w budowaniu przewagi konkurencyjnej
Kaja Jakubiec
Postawy wobec pracy pokolenia Y
Paweł Pietruszewski
Kulturowe bariery standaryzacji procesów biznesowych w środowisku międzynarodowym
Anna Olszewska
Current needs and challenges ofyoung expats in Dubai and Singapore - cultural dimension
Barbara Kozierkiewicz
Tożsamość zawodowa pracowników branży badań klinicznych w Polsce
Dariusz Terendij
Pieniądz jako predyktor zadowolenia z pracy
Anna Brzosko
Zarządzanie pracownikami z niepełnosprawnościami wyzwaniem współczesnej organizacji

2. MARKETING

Dariusz Wieczorek
Zachowania nabywcze klientów instytucjonalnych na przykładzie procedur zakupu specjalistycznej aparatury medycznej
Dorota Chmielewska-Kurek
Pozycjonowanie produktów wybieralnych a wpływ kobiet na ich zakup
Monika Sońta
Wskaźniki opiniotwórczości jako narzędzie współczesnego marketingu w przemyśle spożywczym

3. EKONOMIA I FINANSE

Łukasz Socha
Rozwój sektora spółek innowacyjnych na Giełdzie Papierów Wartościowych w latach 2004-2011
Piotr Arkadiusz Fedorowski
Finansowanie zaradne a pojęcia bliskoznaczne w literaturze przedsiębiorczości
Bartłomiej Vytlacil
Dynamika rozwoju regulowanego rynku obligacji korporacyjnych w Polsce a ryzyko systemowe
Joanna Wolna
Analiza korzystania z kart płatniczych przez Polaków

4. NOWE NURTY W ZARZĄDZANIU

Magdalena Chomuszko
Ujednolicenie podejść i nomenklatury w zarządzaniu organizacją gospodarczą
Magdalena Ciepiela
Kapitał społeczny a wzrost gospodarczy. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw (CSR) jako narzędzie budowania kapitału społecznego
Natalia Przybylska
Model otwartych innowacji. Trendy i przesłanki na najbliższe lata
Nina Kolczyńska
Funkcjonowanie administracji publicznej w koncepcji New Public Management
Jarosław Nowicki
Internet a strategia konkurencyjna pośredników
Mikołaj Rogiński
Przyczyny wykorzystania i dyfuzja otwartego oprogramowania w firmach informatycznych

ABSTRACTS


388 stron, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2020